מתקשים לבטל פוליסת ביטוח? אתם לא לבד



בעבר היה ברור לכולם שבירוקרטיה היא עסק מסובך. כשפלוני היה מעוניין לבטל שירות מסוים, כגון פוליסת ביטוח שרכש בעבר וכעת אינו מעוניין בה, היה ברור לו שייאלץ להשקיע בכך ימים של עבודה: להתקשר לחברת הביטוח, להמתין שעות על הקו, לגלות שהמתין בשלוחה הלא נכונה ולחכות שעות נוספות למענה בשלוחה אחרת, ועד שלבסוף היה מגיע לנציג המיוחל ועומד בניסיונות השכנוע להשאיר את הפוליסה, התבקש לשלוח פקס עם הוראת ביטול חתומה - וכמובן להתקשר לאחר מכן ולוודא שהגיע ושהביטול מבוצע.

Pixabay

שנת 2019 כמעט מסתיימת, והעולם כבר מזמן עבר לדיגיטל. לא עוד שעות של המתנה מייגעת לנציג שירות טלפוני ושליחת פקסים שלא מגיעים ליעדם, היום הכל קורה אונליין, כאן ועכשיו ובלי מלחמת התשה. האמנם?

אם תחליטו לבטל פוליסת ביטוח תגלו שבתחום הזה חברות הביטוח נותרו מאחור. תוכלו לרכוש פוליסה חדשה באינטרנט בקלות וביעילות, אך אם בביטול חשקה נפשכם - תיאלצו לעבור תהליך מייגע של טלפונים והמתנות ממושכות שאולי יגרום לכם להתייאש באמצע. חברות הביטוח מערימות קשיים ומסרבלות את תהליך בקשת ביטול הביטוח, והמבוטחים סובלים.

מדוע לבטל ביטוח?

הסיבות להחלטה לבטל פוליסת ביטוח הינן רבות ומגוונות, ביניהן ניתן למצוא כמה סיבות עיקריות ונפוצות:

כפל ביטוחי

מבוטחים רבים מגלים שיש באמתחתם שתי פוליסות ביטוח בשתי חברות ביטוח שונות, המשרתות את אותו צורך ביטוחי ללא כפל פיצויים. המשמעות היא כסף רב שנזרק לפח בכל חודש, כאשר בעת צרה המבוטח יקבל פיצוי/שיפוי באמצעות פוליסה אחת בלבד.

חוסר התאמה לצרכים

ייתכן שהסוכן שמכר לכם את הביטוח היה משכנע במיוחד, ייתכן שנסיבות חייכם השתנו וכעת כבר אין לכם צורך בביטוח המסוים הזה, לא משנה הסיבה, העיקר הוא שאתם ממשיכים לשלם מדי חודש כסף עבור פוליסת ביטוח שכבר אין לכם באמת צורך בה. חשוב להיות מכוסים, אבל חשוב גם להתאים את הפוליסות לצרכי המבוטחים.

השוואת מחירים

בעולם הדיגיטלי של היום קל מאוד לבצע השוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות ובין המסלולים שהן מציעות. מומלץ אחת לתקופה לבצע בדיקה על כל הביטוחים ובחינה של עלויות הביטוחים המקבילים בשוק, לעיתים ניתן יהיה למצוא ביטוח מקביל וזהה בחברת ביטוח אחרת בעלות נמוכה משמעותית. מדובר בחיסכון כספי שיכול להגיע אף לאלפי שקלים בשנה.

אז איך מבטלים?

אם החלטתם לבטל פוליסת ביטוח מסיבה זו או אחרת, אל תסתבכו בהליך מייגע אל מול חברת הביטוח. לאחרונה הוקם אתר חדש בשם "ביטול ביטוח", המאפשר לכם למלא טופס מקוון קצר ופשוט עם כמה פרטים אישיים ופרטי הביטוח, להעלות צילום של תעודת הזהות שלכם ולחתום על גבי המסך, וזהו, הוראת הביטול בדרכה לחברת הביטוח. תוך 3 ימי עסקים תבוטל פוליסת הביטוח שלכם על ידי חברת הביטוח. למשל, אם אתם מעוניינים לבטל פוליסה ב-AIG, תוכלו לבחור במסך הראשון של הטופס בחברת AIG ומשם להמשיך למלא את שאר הפרטים, ואם אתם צריכים לבטל פוליסה במגדל אז תוכלו לבחור בחברת מגדל בתחילת הטופס, לא משנה באיזו חברה תבחרו, לאחר מילוי הטופס הוראת הביטול תישלח לחברה המתאימה.

לאתר "ביטול ביטוח" : https://www.bitulbituach.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה