מתנות לפסח למורים אהובים



לכולנו יש לפחות מורה אחד בראש שאנחנו זוכרים לטובה מימינו בבית הספר. המורה הזה שראה אותנו, האמין בנו וחינך אותנו באמת, והמילים שלו או שלה עדיין חקוקים בראשינו. מורה טוב הוא מתנה לכל החיים, ואם לילד/ה שלכם יש מורה אהוב במיוחד, כדאי לכם להראות את ההערכה אליו כבר עכשיו - כי ברור לכולנו כמה קשה הוא עובד.

FREEPIK

דרך אחת להראות את ההוקרה הזו היא עם מתנות לחגים, כמו מתנות לפסח שמתקרב אלינו. מתנות לפסח יראו למורה האהוב כמה אתם והילדים מעריכים אותו/ה, ויתנו לו בוסט של אנרגיה לקראת המשך השנה. 

מה נהוג לתת מתנה למורה לחג הפסח?

מתנות לפסח למורים יכולות להיות מגוונות מאוד, כאשר יש שתי קטגוריות עיקריות למתנות לפסח למורים. הראשונה היא מתנה שהיא חוויה - למורים יש חופשת פסח ארוכה, וכן מדובר על חג האביב, חג בו החורף נגמר והטבע מתחיל. לכן, תוכלו להעניק למורים מתנה לארוחת בוקר עשירה, אטרקציה בטבע כמו רכיבה על סוסים, סיור אוכל וכדומה.

האופציה השניה היא לבחור במתנה שימושית לכבוד פסח - סט כלים חדש, מכשיר חשמלי למטבח או לבית, פריט יפה לבית, או מתנה קלאסית כמו זר פרחים יפה, מארז שוקולדים מובחר, ספר מעניין ועוד בסגנון.

מחפשים מתנות לפסח למורים? יש לנו כמה רעיונות מקוריים עבורכם

אם אתם מחפשים מתנות לפסח שהן מיוחדות ושונות מהמתנות הרגילות, יש לנו כמה רעיונות שכדאי לקחת בחשבון:

  • סדנה מגניבה - סדנה מגניבה היא מתנה מקורית שמורים הרבה פעמים אוהבים. בסדנה המורה משקיעה זמן בעצמה ולומדת משהו חדש. הסדנה יכולה להיות במגוון נושאים: סדנת בישול, תכשיטנות, נגרות, קרמיקה ואפילו סדנת קוקטיילים צבעונית.
  • מסעדה טובה - ארוחת ערב במסעדה טובה או לחילופין ארוחת בוקר מפנקת היא משהו שכל מורה יהנה ממנו. אם אתם מעניקים ארוחת ערב, שימו לב כי ניתן לממש אותה גם אחרי פסח (מטעמי כשרות כמובן).
  • מתנה לנפש - כולנו יודעים כמה קשה מורים עובדים, ולכן מתנה טובה יכולה להיות מתנה מרגיעה לנפש, שתתן למורים בוסט לקראת המשך השנה. מתנה כזו יכולה להיות עיסוי מפנק, שיעור יוגה טוב, סדנת מיינדפולנס או אפילו יין איכותי וכשר לפסח. 
  • בחירה מתוך שפע אפשרויות - הרבה פעמים אנחנו לא באמת מכירים את המורה ואת טעמה האישי, ולכן מתנה שאי אפשר לטעות איתה היא האפשרות לבחור מתוך שפע של מסעדות, חנויות, אטרקציות וחוויות, כך שהיא תוכל לבחור את המתנה שלה בעצמה! 

כל המתנות לפסח למורים האהובים שלנו ושל ילדינו

מתנות לפסח הן דרך נפלאה להגיד תודה למורים האהובים. כשאתם בוחרים מתנה לפסח מומלץ לחשוב על תחומי העניין של המורה, תחביביו וטעמו האישי, ולא לרכוש מתנה גנרית. אם אתם לא בטוחים מהי המתנה המושלמת, תמיד תוכלו לתת לו/ה את הבחירה!

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה