מתנות לחנוכת בית - כך תבחרו בחוכמה



החברים עברו לדירה חדשה? הבוס הזמין אתכם לחנוכת בית? נחמד, אבל גם פוטנציאל לשבירת ראש: מה לקנות לכבוד המאורע ואיך בוחרים מתנה שיכולה להתאים לבית אחר - גם אם אינכם יודעים עדיין איך הוא נראה? הנה כל התשובות

pixabay

המתנה המושלמת היא כידוע משהו שמישהו היה רוצה, אבל לא יקנה לעצמו. בין אם משיקולים כלכליים או אחרים, יכול להיות שכל אחד ואחת מקרובי המשפחה או החברים שלנו היו מחפשים משהו שאותו קל לנו להשיג עבורם. באירועים ספציפיים כמו חנוכת בית, זה בדיוק העיקרון שצריך לשמור עליו על מנת למצוא את המתנה המושלמת.

מצד שני, יכול להיות מאוד קשה לבחור מתנה שאמורה להתאים לבית אחר – בלי שאנחנו בכלל יודעים איך הוא נראה, מה הגודל שלו ומה מאפיין אותו. במקרים כאלה, חברים שעוברים לדירה חדשה או בוס שמזמין אותנו לחנוכת בית עלולים להציב אותנו בפני משבר. אז מה עושים? בוחרים מתכנות חכמות לפי כמה כללי מפתח:

 

  1. התאימו את המתנה לתקציב שלכם

הטעות הנפוצה גורסת שמתנה יקרה היא בהכרח טובה ועדיפה על מתנה זולה. בפועל, המחיר הוא לא אינדיקציה לכלום ויכול להיות שתמצאו את המתנה האידיאלית גם בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב. אז על מנת לא לספוג עוגמת נפש מיותרת, עליכם קודם להגדיר את מסגרת התקציב על פי מידת הקרבה לבעלי האירוע – ורק אז לבחור את המתנה הרלוונטית.

 

  1. השתמשו בניסיון האישי

הניסיון האישי שלכם עם מעברי דירות יכול לסייע בהשוואה בין סוגים שונים של מתנות. היתרון הוא שזה בכלל לא משנה אם מדובר על חנוכת בית סביב דירות למכירה בחריש או ביישובים אחרים בארץ, כי המקום הגיאוגרפי לא רלוונטי. במקום זה, מה שקובע זה מידת ההתאמה של המתנה לצרכים של מי שעובר דירה או חונך בית חדש. אז אם תשתמשו בניסיון האישי שלכם עם סיטואציות דומות, הבחירה של המתנה תהיה בהכרח מושכלת ומבוססת יותר.

 

  1. אספו מודיעין

למעט נסיבות מאוד מיוחדות, תמיד יהיו אנשים ממעגלים קרובים יותר ביחס לאלו שחוגגים את חנוכת הבית. התפקיד שלנו בתור אורחים הוא לנצל את הידע שלהם, לאסוף מודיעין ולבדוק אולי באמת יש משהו שהם היו רוצים אבל לא הצליחו לקנות לעצמם. אם נעשה עבודה טובה, נוכל להפתיע באירוע עם המתנה הכי טובה.

 

  1. התאימו את המתנה לקהל יעד מגוון

ברוב המקרים, הקרבה שלנו היא לאחד מהצדדים שחוגגים את האירוע – בין אם מדובר על גברים או נשים. מנגד, מתנה לחנוכת בית אמורה להתאים לכל המשפחה. הפתרון הוא להתאים את המתנה לקהל יעד מגוון, בלי קשר לטעם אישי של מישהו ספציפי. בפועל, המתנות שעושות זאת הן למשל יצירת אמנות, גיפט קארד וכדומה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה