מתנות בחגים – מגוון רעיונות שימושיים



החגים בפתח, ואיתם פסטיבל שלם של אירוחים, מפגשים משפחתיים ואירועים שלא מומלץ להגיע אליהם בידיים ריקות. גם מחלקות משאבי האנוש בחברות רבות עסוקות כעת בסוגיה הבוערת: מתנות לעובדים לראש השנה.

Shutterstock

יש אנשים שיודעים מיד מה הם רוצים לתת או לקבל, ויש את אלה שעדיין מחפשים רעיונות. בשבילכם, הבאנו כמה רעיונות נחמדים למתנות קלאסיות שתמיד יתקבלו בשמחה וגם למתנות מעניינות יותר.

הרעיון האלמותי: זר פרחים לראש השנה

מעולם לא נס ליחם של פרחים. החינניות והרעננות שלהם משמחות תמיד, וניתן להתאים אותם לכל תקציב. כך ניתן להשיג זר פרחים לראש השנה במגוון עיצובים וסגנונות, שיתאים הן כמתנה מכובדת והן כשי סמלי, אוהב ומעריך. ניתן לשלב בזר ממתקים או מתנות קטנות כדי להעלות את הערך המוסף שלו.

הרעיון השימושי: ערכה לשולחן החג

אם אתם רוצים להפתיע במתנה שימושית במיוחד כאשר אתם באים להתארח, תוכלו לעצב מארז עם פריטים משלימים לעיצוב שולחן החג. תוכלו להביא מפה לשולחן, מפיות אורגנזה, פלייסמנטים, אגרטל נחמד, דבשיות וכף לדבש. המתנה הזו תוכל לשמש את המארחים פעמים רבות והם יברכו אתכם על כך. מתנה זו מתאימה יותר למארחים זורמים או בעלי קשר קרוב, שייהנו לקבל מכם מתנה כזו ויזרמו עם הטעם שלכם.

הרעיון המכבד: יינות ומשקאות חריפים

יינות היו מאז ומתמיד מתנה בעלת משמעות רבה ומקובלת בתרבויות רבות. היין מפגין כבוד והערכה, ומתאים למתנה מכובדת עבור מי שתחפצו ביקרו. תוכלו לבחור בין יין מתוק ליבש, לבן או אדום ולהתאים את הסגנון ואת הארומטיות לטעם המארחים. ניתן לקנות מאז יינות נאה, או בקבוק יין אחד מושקע במיוחד.

הרעיון הנחמד: משחקים לילדים

אם המארחים שלכם הם משפחה עם ילדים קטנים, תוכלו לשמח הן את הילדים והן את ההורים במשחקים עבורם. הילדים יקפצו מאושר וירגישו מרכז האירוע, ואתם תצאו הדודים הטובים והנחמדים שבאים לבקר. ניתן להפתיע במשחקי קופסה קלאסיים, משחקי הרכבה, משחקי חשיבה למבוגרים, צעצועי התפתחות או קונסולת משחקים. תלוי גיל וסגנון משפחה.

הרעיון האישי: מארז טיפוח

אם תרצו לתת את ההרגשה הכי מפנקת בעולם, תשקיעו על המארחים מארז טיפוח מרענן. תוכלו לשלב סבונים אורגניים עם תמציות אישיות, קרמים ומגוון של מוצרי טיפוח. לחילופין, ניתן לארוז בושם חדשני לכבוד החג או לשלב גם אותו במארז, אם ממש חשוב לכם להשקיע.

בכל רעיון שתבחרו, השתדלו תמיד להביא עם פתק החלפה כאשר מדובר במוצר בר קיימא ואל תשכחו לתת בחיוך. תחשבו יותר מרגע אחד על השאלה מה תביאו מתנה, מה אתם הייתם שמחים לקבל ומה ישמח את המארחים. כל כך כיף לקבל מתנה שקולעת בדיוק!

תזכרו - ההרגשה שתתנו והפתק שתוסיפו יהיו יקרים וחשובים יותר מכל מתנה.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה