מתנה ממותגת לאירוע זה חתיכת תיק



אם אתם מנהלי פרויקטים, מנהלי משרד, מנהלי כנסים או בעלי חברת הפקת אירועים - אתם מכירים היטב את הצורך בהכנה מקדימה לקראת אותו אירוע או כנס חשוב.
אחד הדברים העיקריים בהכנות מהסוג הזה הוא לדאוג שכל מתנה ומתנה שמחולקת באירוע בסדר גודל כזה תהיה - ממותגת!

shutterstock

למה מדובר בפרט כל כך חשוב? כי כל פרסום שנוכל להשקיע בו מעט ולגרום לו להיות חשוף לאנשים רבים ללא מאמץ יוכל להביא לנו לקוחות פוטנציאלים בעתיד ולמקסם את ההשקעה המינימלית בו.

אם מדובר בכנס, קורס, הרצאה או פאנל מיוחד סביר להניח שנדאג לחלק בו מחברות ממותגות, עטים ממותגים, בקבוקי מים ממותגים. חשוב לשים דגש על כך שככל שתדאגו למתג ולחלק מוצר שימושי יותר, כך הסיכוי שהוא ייחשף יהיה רב יותר - ועוד טיפ חשוב: ככל שאותו מוצר יצריך מאותו אדם להשתמש במספר רב יותר של חושים בעת השימוש או האחזקה בו כך הוא יהיה זכיר יותר.

לדוגמה - מיתוג תיק בד, תיקי בד הם מוצר מאוד שימושי, אם זה תיק שניקח אותו אחר כך לעבודה, למכון הכושר, לטיול או סתם לפגישה שתצריך מאיתנו לפטופ או מחברת בלבד. מיתוג תיקים מאפשר לנו לשים את לוגו החברה שלנו בגדול (הרבה יותר גדול ביחס לכוס או עט), וכך לזכות בשטח פרסום גדול יותר, שלא לדבר על העובדה שאת התיק אנחנו נושאים על הגב ממקום למקום - כך שכמות החשיפה שלו תהיה מרבית ועם זאת גם ברורה מאוד לעין ותמשוך בדיוק את תשומת הלב אליה אנו שואפים.

תיק בד זוהי הגדרה רחבה, אפשר לדייק אותה בדיוק לצורך או לסוג הארגון שאליו אנו מכוונים, כמו לדוגמה:

  1. תיק בד לכנסים מעולמות ההיטק - תיק בד המיועד ללפטופים
  2. תיק בד לאירועי ספורט - תיק בד עם שרוך
  3. תיק בד לאירועי חברה בחגים - שקיות בד / תיקי אלבד

והרשימה עוד ארוכה.. הרי מי מאיתנו לא היה רוצה לקבל תיק במתנה לקחת הביתה?

מעבר לכך שמדובר במוצר שימושי מאוד, רב פעמי ובעל שטח פרסום גדול - העלות שלו ומשך זמן ההדפסה והמיתוג שלו זולות ומהירות! גם כשמדובר במסות גדולות.

אז כדי לקצר לכם תהליכים, נשמח להמליץ לכם על חנות האונליין של אתר "Green Line Plus", בו תוכלו להתרשם ממגוון גדול של תיקי בד, לבחור את התיק המדויק עבורכם ועבור סוג האירוע שלכם ולמתג ביתר קלות ומהירות.

לפרטים נוספים היכנסו - www.grline.com או צלצלו: 053-5257157.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה