מתי נכון יהיה לפנות אל עורך דין לשון הרע?



שמנו הטוב זה הדבר הכי חשוב שיש לנו. לכן ברור מדוע, אם מישהו פוגע בשמנו הטוב, נרצה לעשות משהו בנידון. זה נכון שהפגיעה יכולה להיות ברמה האישית ופשוט מעליבה, אך במקרים אחרים, היא עלולה להיות אפילו ברמה כלכלית. אדם שמוציאים דיבתו רעה ופוגעים בו עלול לאבד אפילו את הפרנסה שלו. לכן נשאלת השאלה: מה באמת אפשר לעשות בנידון? והאם יש דרך כלשהי שבעזרתה נוכל לפחות לקבל פיצוי אם נפגענו? כדאי שתדעו שאם גם אתם נפגעתם, עורך דין לענייני לשון הרע הוא הכתובת הנכונה. עורך דין לשון הרע יוכל להיות האדם שיעזור לכם לקבל פיצוי על הנזק שנגרם לכם, בין אם זה היה ברמה האישית ובין אם זה היה ברמה העסקית.

pixabay

איך תבחרו עורך דין לשון הרע בקלות?

 

לבחור עורך דין לענייני לשון הרע זו לא משימה קלה כפי שאולי אתם חושבים. הסיבה לכך ברורה, שכן אם יש כל כך הרבה עורכי דין שעוסקים בתחום הזה, זה ברור שרק חלק מהם יהיו מספיק טובים ורציניים. זו הסיבה שבגללה, אם אתם מחפשים עורך דין לשון הרע, חשוב שתעצרו ותבדקו מראש כל מה שאתם יכולים. למשל, האם מדובר על עורך דין שכבר יצא לו בעבר להגיש ולנהל לא מעט תביעות בתחום הזה? והאם מדובר על עו"ד לענייני לשון הרע שתמיד זמין עבור הלקוחות שלו? חשוב להבין שגם במקרה של תביעת לשון הרע, כפי שקורה בכל תביעה אחרת, יש לא מעט עבודת הכנה שצריך לעשות. יש לאסוף את כל החומר, לראות האם יש אופציה להגיע לעמק השווה או לפשרה עם הפוגע וכדומה. לכן חשוב מאוד להקפיד על כך שאתם בוחרים רק אחד מאותם אנשי מקצוע מובילים, כי מה פתאום שתתפשרו על פחות מזה?

 

כמה תשלמו לעוה"ד שיעזור לכם?

בהחלט אפשר להבין אתכם אם אתם מחפשים עורך דין לשון הרע אך חוששים מעט שזה יעלה לכם הרבה כסף. כדאי שתדעו שבאמת לכל עורך דין שעובד בתחום הזה יש תעריפים קצת שונים ולכן יש מקום לבדוק על איזה מחירים מדובר. האם עוה"ד שלכם באמת גובה יותר לעומת אחרים? והאם השירות שהוא נותן יהיה להיות טוב יותר או פחות? האם מדובר על עו"ד שאתם מוצאים לגביו כמה שיותר המלצות? חשוב מאוד לעשות את כל הבירורים האלה ולא להתייחס רק לעלויות. בנוסף, אם תזכו בסופו של דבר, הרי שכך תוכלו לממן בקלות את שכר הטרחה של עוה"ד. אל תוותרו על מה שמגיע לכם, כי גם אם לא פשוט להוכיח את הפגיעה, עדיין בהחלט מגיע לכם פיצוי. לכן רצוי לבדוק את הדברים עוד היום ולהתחיל לפעול בדרכים המקובלות כדי לקבל את הפיצוי שאתם ראויים לו.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה