מתי וכיצד ניתן לפנות לעו"ד גירושין



ישנן תקופות בחיים, שהנישואין נמצאים במשבר, או שהם עולים על שרטון. למשל כאשר מדובר בבגידה, או שאינכם יכולים להסכים על ההשלכות בגירושין, רק אז ההמלצה היא לפנות אל עו"ד גירושין. אם החלטתם על גירושין, היות ובאמת אין מוצא אחר, יש לבצע את הפניה לאיש מקצוע כמו עו"ד לדיני משפחה ככל המוקדם. הסיבה שיש לפנות מוקדם לעו"ד כי ככל שאתם סבורים כי אתם מכירים את בן/בת הזוג שלכם, בהליך כמו גירושין, הוא או היא עשויים להשתנות ללא הכר וזה מה שקורה לרוב במלחמות מסוג זה.

freepik

עוה"ד לדיני משפחה שזו התמחותו, יכול לייעץ לכם, כך שתוכלו לבצע הליכים חכמים שלבטח לא תצטערו עליהם בעתיד. למשל כאשר הבעיה היא בגידה, יש לאסוף ראיות ואפילו יש צורך לשכור חוקר פרטי שיוכל לאמת את החשדות ולגרום לכך שהראיות לבגידה יהיו בידכם.

 

אילו שירותים מציע עו"ד לגירושין?

יש לציין, כי עו"ד גירושין, מלבד שירותים משפטיים, יכול להציע אפשרויות גישור, טכניקות של גישור פערים בין זוג שמעוניין להתגרש כך שניתן ליישב את הסכסוך ולהגיע להסכמה, במיוחד אם ישנם ילדים קטנים שעשויים להיפגע מגירושין מכוערים, כאשר הזוג נמצא במלחמה משפטית ביניהם. אם מדובר על רכוש רב, מומלץ כי תתייעצו עם עו"ד מוביל בתחום הגירושין, היות והמלחמה הקשה ביותר היא על  הילדים והכוונה היא להסדרי ראייה ומשמורת משותפת וכן על הרכוש. יש ליישב את הפרטים החשובים הללו ואפילו מומלץ  להימנע ממלחמות מתישות. עוד יתרון בפניה אל עו"ד המתמחה בגירושין הוא שהוא יכול למנוע מריבות שעשויות היו לצוץ, במידה ולא הייתם פונים אליו. באמצעות שירותיו של עוה"ד למשפחה, תוכלו לדעת היכן אתם עומדים ולנהל נכון את הליך הגירושין.

 

לא כל גירושין צריכים להסתיים במלחמה

יש לציין, כי לא כל גירושין צריכים להסתיים במלחמה. אם הגעתם לתובנות ואתם מעוניינים לשמור על הילדים שיגדלו באופן בריא עם שני הורים, כאשר למרות שהם נפרדו הם ביחסים טובים, מומלץ לערוך הסכם גירושין באמצעות עו"ד גירושין, אשר יכול לערוך הסכם אשר ישביע את רצון שני הצדדים. עוה"ד יגיש את ההסכם לביהמ"ש לענייני משפחה הנמצא באזור המגורים של בני הזוג, על מנת שיאושר. מומלץ כי עו"ד אחד ששני הצדדים יסכימו עליו, יערוך את הסכם הגירושין.

 

עורך דין מנוסה בגירושין ידאג לאינטרסים שלכם

שימו לב לא לבצע טעויות פטליות בכל נושא הגירושין. הבחירה של עורך דין לענייני משפחה תהיה מכרעת ולכן, יש לבחור עו"ד מוכר שייצג ביד רמה את לקוחותיו.  באמצעות ייעוץ מקצועי ואסטרטגיה משפטית נכונה, ניתן יהיה לדאוג לאינטרסים שלכם שימו לב שעוה"ד הוא וותיק וזכה בתיקים רבים בביהמ"ש לענייני משפחה, מה שיגרום לאינדיקציה נכונה בבחירה.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה