תחום ההשקעה הנפוץ ביותר ככל הנראה הוא כמובן בנדל"ן. השקעה בנכס נדל"ן יכולה לסייע לכם לייצר הכנסה פסיבית, לתת לעסק שלכם לעבוד עבורכם ולייצר עוד כסף ולהשתמש בחוק המינוף ליצירת חיים רווחיים, נעימים ועם חופש כלכלי. גם במדינתנו הקטנטונת ניתן למצוא הזדמנויות השקעה רבות בנדל"ן שעשויות להיות משתלמות במיוחד. חשוב לוודא שהנכס שבו נרצה להשקיע בו יהיה עם תשואה צפויה גבוהה מהממוצע, באזור ובמבנה עם ביקוש גבוה ובאופן כללי לבצע בדיקות מקיפות שונות על כדאיות העסקה. משרדים בשיווק יהיו תמיד אופציה נבונה להשקעה בנדל"ן.

freepik

מדוע כדאי להשקיע במשרדים בשנת 2021?

  • תשואה – התשואה במשרדים הינה גבוהה בהרבה מזו של נדל"ן למגורים. למעשה היא אמורה להיות אפילו כפולה מזו של נדל"ן למגורים. בזמן שרוב הדירות בארץ יקנו לכם תשואה של 3% עד 4% לכל היותר הרי שתשואה ממשרדים יכולה להגיע גם ל7% ויותר.
  • ביקוש – משרדים יהיו בעלי ביקוש רב באזורים רבים ברחבי הארץ. ככל שהמתחם הוא נחשב ויוקרתי יותר כך יותר אנשים יבקרו בו, הביקוש יגדל ככל שהזמן יעבור בשל העובדה שכרגע יזמים רבים שרצו להקים עסק במהלך השנתיים שהקורונה הייתה סביבנו דחו את ההקמה של העסק וכעת גל חדש של עסקים הולכים וקמים.
  • העדפת בעלי עסקים להשכרה של משרדים מאשר לרכישה – מרבית בעלי העסקים מעדיפים לשכור משרדים ולא לרכוש משרדים. הסיבה לכך נתונה בכמה פרמטרים. ראשית: חוסר הביטחון שלכם לגבי המיקום הנכון והקבוע של משרדי החברה. שנית: העולם דינאמי מאוד היום ויכול להיות שהחברה תרצה לשנות מקום מסיבות כלשהן. כשתרצה לעזוב היא תצטרך לחכות לסיום החוזה. במידה והנכס יהיה בבעלותה היא תצטרכו למצוא קונה לנכס מה שעשוי להיות כאב ראש לא קטן למי שאינו עוסק בזה יום יום.
  • חוזים ארוכי טווח וקהל עמיד יותר – בכל הנוגע למשרדים להשקעה הרי שעובדים מול קהל של בעלי עסקים, שיהיו לרוב עמידים יותר כלכלית מאשר האדם הממוצע המשכיר דירה למגורים. כמו כן, חוזים במשרד יהיו בדרך כלל לטווח ארוך יותר מדירה. כאשר בדירה למגורים החוזים הם לשנה-שנתיים לכל היותר הרי שבמשרד לשקעה בדרך כלל החוזים הם ל3-5 שנים ולעתים גם יותר מכך.
  • ירידה בעלויות בשל מגפת הקורונה מבלי שהשכירות תיפגע – נכסי נדל"ן רבים איבדו מערכם במהלך תקופת הקורונה בישראל. זמן נהדר להשקיע במשרדים.
  • עליה צפויה בערך של המשרדים – בהמשך לסעיף הקודם – כעת צפויה עליה מתמדת במחירי הנדל"ן בכלל ונדל"ן מסחרי בפרט. מי שישקיע עכשיו צפוי ליהנות מערך ההשקעה.
  • אין "מלחמה" במחירי המשרדים – לעומת מחירי הדיור שבהם הממשלה והאוכלוסייה מנסים להילחם כל הזמן הרי שבמחירי המשרדים הערך של הפרויקט רק ילך ויעלה.

השקעה כדאית עם חברת אילה אגם:

חברת אילה אגם הינה חברה יזמית בעלת ניסיון רב שנים בתחום הבנייה ושיווק הנדל"ן. החברה משקיעה בפרויקט במגוון סוגים, ביניהם גם משרדים בשיווק בבנייני אילה טווארס במתחם צריפין החדש. במקום 2 בנייני יוקרה עם 17 קומות של משרדים המוכנים לרכישה והשקעה. המקום נמצא במרכז צירי תנועה מרכזיים ומתחם פארק עסקים ענקי ויוקרתי חדש הנבנה במקום. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח לקבוע פגישה ללא התחייבות.                 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה