משקפי מגן למעבדה והגנה על העיניים ועל הפנים בזמן העבודה



העידן המודרני הביא איתו מגוון רחב של חידושים טכנולוגיים, שכל אחד מהם תורם לשיפור של איכות החיים ומתן האפשרות לכל אדם להפיק מהם את המיטב. עם זאת, תהליך הייצור והבנייה של מוצרים שונים או התהליך הכימי הכרוך בהכנה של תכשירים שונים כולל תכשירים רפואיים, כרוך בפעולות שהביצוע שלהן עלול להביא לסיכון בריאותי למעורבים בתהליך. הסיכון יכול להיות נוגע לחלקים מסוימים בגוף, אבל מה שבעייתי יותר היא האפשרות לסיכון משמעותי לפנים ולעיניים, שהם אחד האברים הרגישים בגוף האדם. משקפי מגן למעבדה מהווים במקרים רבים פתרון טוב ונותנים מענה הולם במקרים שבהם הסיכון לעובדים בתפקידים מסוימים הוא גבוה. מהם בעצם משקפי מגן? אילו סוגים של משקפי מגן קיימים ומתי חשוב לעשות בהם שימוש? היכן ניתן להשיג משקפי מגן למעבדה באיכות הגבוהה ביותר שיתנו מענה במגוון רחב של מצבים?

freepik

משקפי מגן למעבדה מה זה בעצם

משקפי מגן, על פי ההגדרה, הם משקפים בעלי זכוכיות אטומות. הזכוכיות של משקפי המגן אמורות למנוע פגיעה פיזית שעלולה לנבוע מעצם קיומם של גרגירי אבק או חומרים אחרים, שעלולים לפגוע בחלקים הרגישים של העיניים, אם לא תסופק להן הגנה מתאימה, או לגרום לפגיעה שעלולה לנבוע מחשיפה לקרינה שגם היא עלולה להזיק לעיניים. במקרים רבים, משקפי המגן מגינים לא רק על העיניים, אלא נועדו להגנה על הפנים באופן כללי. משקפי מגן למעבדה ובכלל חייבים להתאים למשימה שלשמה הם נועדו ולספק הגנה מיטבית. ישנם סוגים רבים של משקפי מגן, ובסעיף הבא נעסוק על קצה המזלג בחלק מהם.

סוגים שונים של משקפי מגן

הסוג הראשון והנפוץ ביותר של משקפי מגן למעבדה ובכלל, הם המשקפיים הסטנדרטיות שכל אחד מכיר. המשקפיים יכולים לשמש לעבודה בחוץ ומספקים הגנה מפני קרני שמש חזקות. הם קלים לשימוש, לא מעיקים ובטוחים. סוג נוסף של משקפי מגן הוא הסוג המוכר בקרב בעלי מקצוע העוסקים בתחומים כגון ריתוך וחיתוך וניתן להרכיב אותן גם כאשר עובדים עם קסדה ואזניות כפי שנדרש לעבודה בסביבה תעשייתית רועשת ומסוכנת. גם בסוג הזה של משקפים, העדשות מתכהות ומתבהרות בהתאם למצב ומאפשרות עבודה גם בחוץ.

סיכונים כימיקלים ומשקפי מגן מותאמות

אם בכל אלה לא די, כדאי להכיר גם משקפי מגן למעבדה ובכלל, שבהם אפשר וצריך לעשות שימוש בעת חשיפה לסיכונים כימיקלים שהמשתמש עלול להיחשף אליהם במגוון רחב של מצבים ועיסוקים. הדבר החשוב ביותר שכדאי לדעת על משקפי מגן מהסוג הזה, הוא שהם מגיעים עם מגן פנים, כאשר את המגן הזה אפשר ללבוש עם נשמית מתחתיו – כלומר עם מסכה שמונעת חדירה של חלקיקים מסוגים שונים לתוך מערכת הנשימה. סוג מעניין נוסף של משקפי מגן הינו משקפי מגן אופטיים – חידוש מעניין בתחום. משקפיים מהסוג הזה הן מותאמות למשתמש ומיוצרות עבורו על פי מרשם אישי. היתרון הגדול של משקפיים מהסוג הזה הוא העדר הצורך להרכיב עליהם משקפי מגן נוספים. אם יש לכם עניין לרכוש משקפי מגן איכותיים, המאפשרים מתן מענה למגוון רחב של סיכונים אפשריים, אתם בהחלט נמצאים במקום הנכון והמתאים ביותר עבורכם. זה המקום וזה הזמן ליצור איתנו קשר באמצעות האתר והמומחים של חברת עמוס גזית יחזרו אליכם בהקדם. אנשי המקצוע שלנו ילמדו את הצרכים וההעדפות שלכם ויציעו לכם את משקפי המגן המתאימים והאיכותיים ביותר עבורכם. חשוב לזכור – פגיעה בפנים ובעיניים עלולה להיות משמעותית מאד וקשה לטיפול. משקפי מגן איכותיים ממזערים את הסיכויים לפגיעה ושומרים על הבטיחות ועל הבריאות של המשתמש.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה