משלוח ירקות ראשון לציון

$(function(){setImageBanner('74c9b4bf-79fa-4010-a88f-a2af2d8661ec','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,false,42759,'Image','');})

ענף הפירות והירקות, עבר בשנים האחרונות מהפכה של ממש כאשר ניתן לראות מעבר מקניות אופליין אשר מבוצעות בחנויות ומרכזי הקניות השונים אל קניות אונליין אשר מתבצעות באמצעות הזמנה באתר האינטרנט של החברה

freepik

למעבר הזה, ישנם משמעויות מאוד גדולות הן על היצרנים והן על הצרכנים. מבחינת היצרנים, הם צריכים לעמוד בזמני משלוחים, איכות הסחורה וניהול אופרציית ההזמנות שהיא משימה לא פשוטה בכלל. כך למשל, כאשר מעוניינים לבצע משלוח ירקות ראשון לציון, יש לנהל היטב את מרכיבי ההזמנה ואת לוחות הזמנים לאזורים אחרים, על מנת לעמוד בזמני המשלוח ולא ליצור עיכוב אשר יפגע בחוויית השירות ללקוח.

מבחינת הצרכנים, ישנן משמעויות גדולות למעבר לביצוע הזמנות באינטרנט שכן בחירת הפירות והירקות נעשית באמצעות גורם אחר ולא בשליטה שלהם. הצרכנים אינם יכולים לחוש את הסחורה החקלאית, להרגיש את המרקם ואת האיכות שלהם ולכן ההזמנה באינטרנט, מבוססת על יחסי אמון בין הצרכנים לבין בעלי החנויות אשר יספקו את המוצרים באיכות הטובה ביותר ואם היא לא תהיה ברמה מספקת, הלקוחות ינסו את מזלם במקום אחר. אחת האופציות הטובות ביותר לביצוע משלוחי פירות וירקות, היא באמצעות ביצוע הזמנות ישירות מהחקלאים אשר דואגים למוצרי החקלאות השונים, פועלים לכך שאיכות המוצרים תהיה הגבוהה ביותר, הישר מהשדה החקלאי אל פתח ביתכם.

שירות מקצועי ואמין

הזמנת פירות וירקות, הינה פעולה מאוד פשוטה שכן כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את סוג הפרי או הירק, לציין את הכמות בין אם במספר היחידות ובין אם במספר הקילוגרמים ואף ניתן לציין הערות בנוגע לגודל, מרקם ומאפיינים נוספים, המתאימים לצרכים האישיים של כל אחד ואחת. המטרה של הספקים, היא לספק את השירות הטוב והאיכותי ביותר, בהתאם לסטנדרטים ולדרישות של הלקוחות. ירקות ופירות אשר מגיעים במשלוח, עוברים תהליך סינון קפדני אשר תפקידו לאתר מוצרים חקלאיים עם פגמים ולספק עבור הצרכנים, רק את הסחורה האיכותית והטובה ביותר, זאת אשר תשמור על הטריות שלה, גם תקופה ארוכה לאחר שהיא הגיעה לבית הלקוח. רק שירות כזה, ייצור אמינות גבוהה עם הלקוחות, אשר ימשיכו לבצע הזמנות עתידיות להפוך ללקוחות קבועים.

בשיתוף A-WEB שיווק דיגיטלי


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה