משאירים את הקרחת מאחור



יש גברים הגאים בקרחת שלהם, אחרים קצת פחות. עבור גברים לא מעטים הקרחת היא סימן לבושה, והם מנסים להתכחש אליה או להסתיר אותה באמצעות פאה נוכרית. בימינו, כל מי שמעוניין ביותר שיער על ראשו, יוכל ליהנות משירותי השתלת שיער בטורקיה. ההשתלה מתבצעת על ידי רופא מקצועי בליווי של צוות רפואי איכותי הנמצא עם המטופל לאורך כל התהליך.

מה גורם להתקרחות בגברים?

התקרחות היא תופעה שנפוצה בעיקר בגברים לבנים. לאחר גיל ההתבגרות, מתחילים הגברים לסבול מהתקרחות בצד הקדמי של הראש ובצדדים. רבים מהם מגיעים להתקרחות מלאה כמעט עד גיל 70. ישנם שני גורמים אשר עלולים לגרום לקרחת בקרב גברים. הראשון הוא נטייה גנטית. אם הסב והאב סבלו מהתקרחות, סביר להניח שהנכד יסבול מכך גם כן. הגורם השני הוא שככל שהגברים מתבגרים, כן הם עוברים שינויים הורמונליים. הורמון הטסטוסטרון הופך לתוצר אשר נקרא דיהידרוטסטוסטרון, חומר זה נמצא ברמות גבוהות בקרב אנשים קרחים. כמו כן, נמצא כי ישנו קשר בין סוגי ההתקרחות לבין תחלואות כמו רמות שומנים גבוהות בדם, מחלות לב, סוכרת ועוד.

מהי שיטת השתלת השיער המקובלת היום?

אחת השיטות הנפוצות הנהוגות להשתלת שיער היא שיטת ה-FUE. שיטה זו נועדה בעיקרה לאזורים שבהם קיימת התקרחות מוחלטת, ולא לאזורים שבהם קיימות שיערות בודדות. בשיטה זו יש צורך בתורמי שיער שיהיו מוכנים לתרום את שיערם למען גברים הזקוקים להשתלה. שיטת השתלה נוספת היא שיטת DHI אשר נועדה לעיבוי שיער ולחיזוק. באופן כללי, רופא טוב הוא רופא אשר יכול לשלב בין כל השיטות.

מהלך הטיפול והיום שאחרי

על פי רוב, מטופלים שעוברים השתלת שיער בטורקיה בשיטת FUE אינם חשים בכאב, אם כי הם יכולים להרגיש את זריקות ההרדמה שלפני תחילת הטיפול (שדומות במידת מה לזריקות הרדמה במרפאות השיניים). לאחר הטיפול, עשויים המטופלים לחוש בכאב באזורים שבהם בוצעה ההשתלה, וניתן להרגיעם באמצעות משככי כאבים. דבר שני, כיום או יומיים לאחר הטיפול המטופלים עשויים לסבול מנפיחות שתתחיל במצח ותעבור כעבור כיומיים לאזור האף והעיניים. הנפיחות יורד בדרך כלל ביום החמישי שאחרי הטיפול. כמו כן, על מנת להימנע מתופעות לוואי נוספות, חשוב להימנע מלהיחשף זמן ממושך לשמש במשך כחצי שנה.

מי מבצע את ההשתלה?

ד"ר עלי אמרה קרדניז הוא רופא מקצועי המבצע השתלות שיער בקליניקה שלו בטורקיה. בזכות המקצועיות שלו והתמחותו בכירורגיה פלסטית, ניתן לבצע השתלת שיער בטורקיה בקלות ובכמה שפחות כאבים ותופעות לוואי. ד"ר אמרה משלב בין שיטות DHI-DR ו-FUE  על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר. בקליניקה של ד"ר אמרה מבצעים השתלות של סוגי שיער שונים: שיער אפרו, ארוך, גבות זקן ואפילו שיער לנשים. ההשתלות מתבצעות בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ללא צורך בגילוח.

 יחצ

מדוע כדאי לבצע את ההשתלה דווקא אצל ד"ר עלי אמרה קרדניז?

יש ישראלים הנרתעים מלנסוע למדינה זרה כמו טורקיה כדי להגשים את חלומם ולהסתיר סוף כל סוף את הקרחת שפוגעת במראה החיצוני שלהם. אך עם ליווי מקצועי של צוות איכותי, אין מקום לדאגות. כל מי שמעוניין לבצע טיפול בהשתלת שיער מקבל יחס אישי מד"ר אמרה ומהצוות הרפואי שלו במרפאה. וזה עוד לא הכול. כי אתם מקבלים בתמורה גם אחריות על השתלת שיער לכל החיים, הסעות VIP לקליניקה ושהייה במלון של 5 כוכבים בטורקיה. מעבר לכך, אינכם צריכים לדאוג בגלל קשיי שפה. מתורגמן דובר עברית וטורקית יעמוד לצדכם כדי לתרגם ולספק לכם מידע רפואי על הפרוצדורה שאתם עומדים לעשות. נוסף על כך, ניתן לקבל שירותי תרגום בשפות נוספות כמו ספרדית, אנגלית או צרפתית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה