מצבר שנפ – מחירים בהתאם לסוג ויכולות



הגיע הזמן להחליף מצבר ברכב הפרטי, באופנוע או במשאית? מתלבטים איזה סוג של מצבר יתאים וכמה הוא יעלה? אם כן, אחד השמות שבוודאי נתקלתם בהם כבר בהתחלת החיפוש הוא שנפ, חברה ישראלית הפועלת בתחום כבר יותר משישים שנה ועושה חייל. אבל כמה בדיוק עולים המצברים של שנפ ומדוע יש הבדלים במחירים? בואו נעשה סדר בנושא.

freepik

אז כפי שאמרנו, שנפ היא חברה ישראלית, וכל מי שמכיר, בוטח ומאמין בתוצרת כחול לבן, בוודאי ישמח לבחור במצבר אמין של החברה. באופן ספציפי, החברה מתמחה בייצור של מצברי עופרת-חומצה עבור רכבים מכל סוג, דהיינו בכל סוגי ההספקים, החל מאופנועים ועד למשאיות, וכמו כן משווקת מצברי פריקה עמוקה. יש להבין כי בתחום המצברים לרכב לא ניתן לבלף, ובטח לא לאורך זמן, ולכן המוניטין של חברות כמו שנפ מצברים מגיע מהצלחות מוכחות וממוצרים אמינים ומתקדמים, המעניקים יתרונות אמיתיים.

כך למשל, על היתרונות של מצברי החברה נמנים התאמה לאקלים הישראלי החם, המבטיחה אורך חיים ממושך, וכן מכסה כפול המונע אובדן מים וחומצה ומייתר את הצורך בהחלפה או בדאגה. מעבר לכך, לשנפ יש אלפי נקודות שירות בכל רחבי הארץ ועל לקוחותינו נמנים הגופים הגדולים בארץ שמחזיקים ציי מכוניות ענקיים.

מה משפיע על המחירים של מצברי שנפ

אם אתם מעוניינים לקנות מחברת שנפ מצברים, או לכל הפחות מצבר אחד לרכבכם, חשוב שתבינו שהמחיר משתנה בהתאם לסוג המצבר ועוצמתו. כך למשל, המחיר של מצבר סטנדרטי לרכב פרטי בהספק של 40 אמפר עשוי לנוע בין 400 ל- 500 ₪ בדרך כלל, כשלעיתים המחיר כולל כבר את ההתקנה. לעומת זאת, מצבר בעוצמה של 125 אמפר המתאים למשל למשאיות ולטרקטורים יעלה בסביבות ה- 1,300 עד 1,450 ₪.

אם נבחן קטגוריה אחרת, זו של מצברי הפריקה העמוקה, נראה כי מצבר 260 אמפר 6 וולט יעלה בסביבות ה- 1,850 – 2,000 ₪. מדוע הקפיצה הזו במחיר? מפני שמצברי פריקה עמוקים יכולים לתת מתח חשמלי גבוה בבית אחת, אך מבלי לגרום נזקים למכשירים המחוברים אליהם. כמו כן, הם נטענים במהירות ויכולים לתת יותר זמן עבודה, אינם מצריכים תחזוקה בהשוואה למצברים עם מים מזוקקים, והם גם פחות מזיקים לסביבה ממצברים אחרים, ואורך החיים שלהם יותר ממושך יחסית למצברים אחרים שיכולים לתת את אותה העוצמה הנדרשת.

 

יחד עם זאת, זוהי גם דוגמא לכך שאת המצבר יש לרכוש בהתאמה לצרכים, דהיינו נפח המנוע, סוג הרכב, שימושים נוספים וכדומה, מבלי להוציא סכום מיותר על מצבר שאינו באמת דרוש לכם, ומאידך מבלי לחסוך ולקנות מצבר שאינו עומד בדרישות.

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה