מסעדות מומלצות בפראג



ברוכים הבאים לטעמים השונים של פארג. קבלו טעימה מכמה מסעדות מומלצות, בסגנונות שונים. מקום לארוחת גורמה ומקום לארוחת בוקר, מקום בטעם צ'כי אותנטי וגם מסעדה בטעמי המזרח הרחוק. לתשומת הלב, אנו ממליצים על המקומות שמגישים גם מנות לצמחונים.

Pixabay

Bellevue - מסעדה בטעם גורמה

מסעדת Bellevue נחשבת לאחת ממסעדות הגורמה היפות והטובות של פארג. זה לא מקום שאליו יגיעו כל התיירים שמזמינים חבילות נופש לפראג אלא רק אלה שרוצים מסעדה מפנקת, יוקרתית. היא מעוצבת בצורה יפה מאוד ושוכנת מול נוף משגע (תוכלו להציץ החוצה ולראות אפילו את המצודה העירונית). שימו לב לשעות הפעילות: משעה 12 בצהרים ועד 15 וגם מ-17 אחה"צ עד 23 בלילה. מחירים – 300 – 400 ₪ לארוחה זוגית. יש גם מנות לצמחונים.

Pepř a Sůl – אוכל מקומי טעים ומשובח

אם הזמנתם דילים לפראג מתוך מטרה לבלות היטב וגם להכיר מקרוב את הטעמים המקומיים, זוהי דוגמא למסעדה מאוד אותנטית. מגוון רחב של מנות תמצאו במסעדה, עם מיטב המאכלים המאפיינים את המטבח הצ'כי ובכלל, טעמי מרכז אירופה. ברוח הימים האלה, במסעדה מבחר רחב של מנות, כולל מנות צמחוניות ואפילו טבעוניות. הנגישות למסעדה טובה, המחירים בהחלט נוחים ותוכלו ליהנות ממטעמים כגון ברווז צלוי, עוף מצוין, תבשיל טלה או חביתיות גבינה צ'כיות עם קינמון, שעליהן אסור לוותר. אנשי הצוות דוברים אנגלית טובה. מחירים סבירים ביותר (לא עממי, אבל לא יקר).

Sad Man's Tongue Bar & Bistro – ביסטרו משגע

אם מתחשק לכם לאכול טוב, אם מנות כמו המבוגרים עסיסיים וצ'יפס עושים לכם טוב ואתם לא רוצים לשלם ביוקר, זו המסעדה שמתאימה לכם בפראג. זו מסעדת פאב וביסטרו, שאפשר לאכול בה ארוחה קלה או לקפוץ למשקה, יין או בירה. למרות הכיוון הבשרי, יש בה גם מנות ידידותיות לצמחונים. במקום תפריט עשיר של משקאות מכל הסוגים, אפשרות לשבת על הבר, יינות מקומיים וזרים וכן אפשרות להזמנת אוכל לקחת. חשוב לציין שבשעות הלילה, המקום פחות מציע אוכל אלא בעיקר פועל כפאב אם כי האווירה תמיד תוססת ונעימה.

Madame Lyn Restaurant – טעמי המזרח הרחוק

אם אתם אוהבים את סגנון המזרח הרחוק ובעיקר אוכל וייטנאמי ותאילנדי אותנטי, זה המקום בשבילכם. המסעדה נאה, אך לא יוקרתית. השירות אדיב אך לא נפוח מחשיבות עצמית. תמצאו מגוון מנות בשריות ויש גם מנות טובות מאוד לצמחונים. פתאי, שרימפס, מרקים חריפים, אטריות תאילנדיות ועוד. השירות ידידותי ומהיר. האווירה מאוד נינוחה, צבעונית ומזמינה. מחירים הרבה יותר נוחים מסביר, גם טעים וגם משתלם.

ארוחות בוקר טובות ב- Mezi srnky

אם אתם מחפשים המלצה טובה לארוחות בוקר או קפה משובח, אין ספק שזה המקום. למרות שאפשר להגיע גם לארוחת צהרים קלה, ארוחות הבוקר הן העניין המרכזי. מגוון סוגי ביצים, פנקייק מעולים, סלטים טריים, מיצים. שירות נינוח, ידידותי ונעים. מחירים משתלמים. אין צורך לומר שכמקובל באירופה, אפשר להזמין ארוחת בוקר שכוללת בייקון, אך מרבית המנות – מתאימות לצמחונים.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה