מסיבת יום הולדת לבנות בלבד עם כל מה שבנות אוהבות



מהו הדבר שילדתכם אוהבת במיוחד? וודאי שמתם לב בזמן האחרון שככל שהיא גדלה, כך היא יותר מגלה עניין בכל הדברים שנשים אוהבות כמו לק, איפור, סרטים ואביזרים יפים לשיער, בגדים מיוחדים בצבעים של ורוד, אדום, סגול וגם כמובן אהבה גדולה לנעליים מכל הסוגים.

pixabay

זהו הסימן שילדתם הולכת ומתבגרת, וכבר גיל ההתבגרות נראה באופק. אם אתם מתכננים לערוך לה יום הולדת מיוחדת שהיא תאהב במיוחד, ערכו לה את המסיבה המיוחדת עם כל הדברים שהיא וחברותיה אוהבות במיוחד.

מגוון הצעות לחגיגת יום הולדת לבנות בלבד

מסיבת יצירה ואיפור

בנות אוהבות מאוד להכין דברים במו ידיהם. כבר מגיל קטן ראיתם כיצד ילדתכם הקטנה מציירת סיפורי אגדות, מעשיות ועוד על גבי דף נייר. התוצאה תמיד מיוחדת ומרגשת, עם צביעה מוקפדת במיוחד, הנסיכה עם שמלה גדולה בצבע תכלת, והאביר שהציל אותה עם קסדה, חרב ומגפיים.

מכיוון שילדתכם הגיע לגיל בו היא גילתה את נפלאות האיפור, ערכו לה מסיבת יום הולדת מיוחדת עם יצירה, צביעה ואיפור. תוכלו להזמין מפעילת יום הולדת שתגיע עם כל האביזרים הדרושים למסיבה בקונספט של איפור ויצירה. כך היא תוכל ללמד את כולן כיצד מתאפרים בסגנון יצירתי ואמנותי במיוחד.

יום הולדת ספא מפנק

כל אישה אוהבת להתפנק במכון ספא. מכיוון שילדתכם עדיין קטנה כדי ללכת למכון ספא, ערכו לה מסיבת יום הולדת ממש כמו במכון ספא אמתי! הכינו עמדות עם מגוון סוגי לקים צבעוניים, כך שכולן יוכלו למרוח לעצמן ואחת לשנייה את הציפורניים, עמדות עם קרמים וסבונים ריחניים ועוד. חלקו להן חלוקים קטנים ומלטפים כך שירגישו כמו בספא חלומי.

מומלץ להיעזר לשם כך במפעילת יום הולדת שתגיע עם כל הציוד הנדרש, ותעניק לילדת יום ההולדת חווית ספא חלומית ומפנקת שהיא לא תשכח אף פעם.

יום הולדת של פיות ונסיכות

ילדתכם אוהבת לצפות בסדרות וסרטים עם נסיכות קסומות, אבירים חזקים, טירות וארמונות מפוארים וסיפורי אגדות מיוחדים? הפתיעו אותה עם מסיבת יום הולדת עם נסיכות ופיות מהאגדות בה היא תהיה לכמה שעות כמו נסיכה קסומה או פיה מהממת.

ניתן למצוא מפעילות יום הולדת רבות שיגיעו למסיבה כדי לערוך חגיגה קסומה במיוחד. המפעילה תגיע למסיבה עם תלבושות, אביזרים כמו כתרים, שרביטים ואיפור של נסיכות ויחד עם כולן היא תערוך להן הפעלה מרתקת עם משימות מיוחדות להצלת הממלכה.

יום הולדת קריוקי

אם ילדתכם חולמת להיות זמרת גדולה ומוכרת, ולא מפסיקה לשיר בכל הזדמנות שיש לה – ערכו לה מסיבת יום הולדת קצבית ומדליקה בסגנון מסיבת קריוקי, יחד עם כל חברותיה הטובות. ניתן להשכיר למספר שעות חדר קריוקי במתחם ייעודי לכך, שם כל הבנות יוכלו ליהנות מחדר פרטי למסיבה הכולל מערכת הגברה, מקרן עם מילות הישירים, במה קטנה וכמובן מיקרופונים.

מחפשים דווקא הפעלות לבנים? לחצו למעבר לחגיגת ימי הולדת לבנים

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה