מסורבי משכנתא? היעוץ בדרך אליכם עם הפיתרון



המשכנתא היא ההלוואה שמאפשרת לכם לרכוש נכס, להשקיע או לכסות חוב קיים. כך או כך, אחד הגופים הפיננסיים הראשונים שאליו אנחנו פונים כדי לבקש הלוואה הוא הבנק. ואכן, זה מתבקש שכן, שם מנוהל החשבון שלנו ואנו מרגישים ביטחון כאשר אנו פונים אל הגוף הפיננסי המוכר. ועדיין, למרות כל המסמכים והבקשות, הבנק עלול לסרב להעניק לנו את המשכנתא. וכשזה קורה אנשים רבים מוצאים את עצמכם בבעיה. במקרים אלה מומלץ לפנות לאנשי מקצוע שיוכלו לסייע למצוא את המשכנתא המתאימה.

יחצ

מדוע קיבלתי סירוב?

באופן כללי, הבנק יבוא לקראתכם בעת בקשת המשכנתא, במצבים שבהם אתם בסדר מבחינת חשבון הבנק. למעשה, במקרים לא מעטים הבנק מעוניין בכך שתבקשו ממנו משכנתא, כדי שהוא יוכל להפיק ממנה אחוזים.

כך שאם מעולם לא הייתה לכם היסטוריה שלילית עם הבנק ואם אתם מבקשים הלוואה שתוכלו להחזיר, הבנק ישמח להעניק לכם אותה. אבל ישנם מקרים שבהם זה לא עובר חלק כל כך. מסורבי משכנתא צריכים להתמודד עם נהלים ביורוקרטיים שונים, והם לא מקבלים את מה שהם מבקשים. ישנם מקרים שונים שבהם הלקוח עלול לקבל סירוב. אלה כמה מהבולטים שבהם:

  • בקשה שכבר נדחתה על ידי הבנק – גם אם אתם מבקשים משכנתא מבנק אחר, זיכרו כי הבנקים מתקשרים זה עם זה ויודעים מהו המצב של הלקוח, גם אם אינכם שייכים לבנק מסוים. כך שאם בנק אחד כבר סירב בנתינת המשכנתא, קיים סיכוי טוב שגם הבנק הנוכחי יסרב.
  • חשבונות מוגבלים – הבנק יסרב להעניק לכם משכנתא אם הוא מבחין בכך שהחשבון שלכם מוגבל נכון לעכשיו או הוגבל בעבר בעקבות חובות.
  • פשיטת רגל – אם ללקוח יש היסטוריה של פשיטת רגל בעקבות ניהול בלתי תקין של עסק עצמאי, הבנק לא ימהר להעניק את המשכנתא.
  • הוצאות לפועל – לקוחות שיש להם תיקים בהוצאה לפועל יתקשו לקבל את המשכנתא.
  • הסדרים מיוחדים עם הבנק – אם היו בעבר הסדרים כלשהם עם הבנק דוגמת איחוד הלוואות, יהיה קשה יותר לקבל הלוואה מהבנק.
  • דוח אשראי שלילי – כלומר, הלקוח לא עמד בתשלומים שונים בעברו, וכעת הוא לא יכול לקבל משכנתא.

למי פונים כשמקבלים סירב?

לא נעים לקבל סירוב מהבנק, אבל מסורבי משכנתא למסורבים יכולים למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורם בדמות יועץ משכנתאות. יועץ המשכנתאות מתמחה בכל הקשור למשכנתאות, איך כדאי לקחת אותן וכיצד לשכנע את הבנקים להעניק לכם משכנתא לרות הסירוב.

כי לפעמים מדובר במסמכים שלא הגשתם בזמן או מסמכים שחסרים לכם, ולכן כדאי לעבור שוב על כל החומר ולהגיש את הבקשה מחדש. כמו כן, היועץ יכול לבחון את המקרה הפרטי שלכם ולראות מה כדאי לעשות ולאיזה בנק הכי טוב לפנות. ישנם מקרים שבהם הבנקים לא יאשרו את ההלוואה ויהיה מה, ולכן כדאי לפנות להלוואות חוץ בנקאיות. מכל מקום, רק לאחר שהיועץ בוחן את המקרה שלכם, הוא יכול לחוות את דעתו ולהמליץ על דרך פעולה.

איך מוצאים יועץ משכנתאות טוב?

לאחר שהבנו שאנו צריכים ליצור קשר עם יועץ משכנתאות כדי לקבל את ההלוואה, עלינו למצוא את הטוב ביותר. חשוב לבחון את הניסיון שיש ליועץ המשכנתאות בתחום ולראות אם הוא יכול לעזור לכם מכל הבחינות, בייחוד אם יש לכם היסטוריה קודמת עם הבנק דוגמת עיקולים או הגבלות חשבון. שנית, כדאי לאסוף המלצות ולראות למי עזר יועץ המשכנתאות. ככל שיהיו יותר אנשים שימליצו עליו, כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים יותר שמדובר ביועץ משכנתאות טוב. ולבסוף, בחנו את הצעת המחיר של היועץ כדי לבדוק שמדובר בהצעה הוגנת בהתאם למחירים בשוק.

מרטין בוקסדורף- 0508116397 או [email protected]

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה