ממקסמים רווחים, משווקים באינטרנט



היום גם בעלי העסקים הטכנופוביים ביותר מבינים שאי אפשר לזוז אפילו מילימטר אחד ללא שיווק רציני באינטרנט. בעולם שבו כל אחד מאתנו מבלה עם מסך הסמרטפון שלו יותר מאשר עם כל אחד אחר ומבצע חיפושים אחרי בעלי מקצוע דרך גוגל, אין מנוס מלשווק כל עסק באתר אינטרנט, החל מחנות נעליים קטנה ועד לחברת הייטק גדולה והישגית.

Pixabay

שיווק באינטרנט – אבל מה זה אומר?

יש שחושבים כי שיווק באינטרנט פירושו בניית אתר לעסק ותו לא. למעשה, שיווק אינטרנטי מתפצל לענפים רבים שמומלץ להכיר:

הקמת אתר אינטרנט וניהולו

רבים מבין בעלי העסקים מתחילים בהקמת אתר האינטרנט, ולא בכדי. אתר מכובד הכולל תכנים ויזואליים וכתבות תוכן עשירות המנוהל היטב הוא כרטיס ביקור טוב עבור כל עסק. ניתן לקדם את האתר בשתי דרכים – הדרך האחת היא באמצעות קידום ממומן בגוגל, ואילו הדרך השנייה היא קידום אורגני. הקידום הממומן בגוגל מאפשר לכם להגיע במהירות למקומות הראשונים במנוע החיפוש, בתנאי שאתם משלמים לגוגל פר קליקים. וגם אז, חשוב להשקיע בעמוד העיסקי שלכם ולפתח אסטרטגיית קידום. אחרי הכול, אתם לא היחידים שמשתמשים בכלי הגוגל הממומן, וסביר להניח שלא חסרים לכם מתחרים.

הקידום האורגני אמנם איטי יותר, שכן הוא דורש ביצוע פעולות כמו חקר מילות מפתח או מעקב אחר מיקום האתר במנוע החיפוש של גוגל ולוקח זמן עד שרואים תוצאות בפועל, אך הוא משתלם בסופו של דבר. כי אתר מושקע ניתן לקשר לרשתות חברתיות ולאתרים איכותיים לצורך קידום, ולהפיק ממנו פניות רלוונטיות.

מעבר לכך, כאשר בונים אתר אינטרנט, חשוב לבחור את פלטפורמת התוכן המתאימה לכם. פלטפורמה שתאפשר לכם גישה נוחה לאתר ותתאים באופן טבעי למנוע החיפוש של גוגל.

ניהול חנות אלקטרונית

לצד אתר האינטרנט, כדאי לשקול לפתוח חנות אלקטרונית ולנהל דרכה את המוצרים. גם אם אתם מוכרים מוצרים שונים בחנות פיזית, מומלץ לנהל גם חנות לרכישה מקוונת. למסחר האלקטרוני יתרונות רבים. בניגוד לחנות פיזית, הוא אינו מצריך תחזוקה או תשלומי ארנונה, חשמל ומים. כמו כן, האתר פתוח 24/7, כך שבעל העסק יוכל ליהנות מרכישות ביום ובלילה. כמובן, גם ניהול סחר אלקטרוני דורש ידע וקידום, וזאת כדי שכל מי שיקליד את מילות החיפוש הרלוונטיות, יגיע למקום הנכון.

ניהול ערוצי המדיה החברתית

אם אתם רוצים להגיע לכמה שיותר גולשים ולהפוך אותם ללקוחות שלהם, כדאי לפנות לערוצי המדיה החברתית. פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט, טוויטר והקמת ערוץ יוטיוב יעשו את שלהם. ואם כבר מדברים על יוטיוב, מומלץ להכין כמה סרטוני תדמית טובים. גוגל אוהבת סרטונים, וכך גם הגולשים. כך שבזכות כמה סרטונים איכותיים שתעלו אחד לשבוע, תוכלו לטפס בדירוג ולהגיע מהר יותר לתוצאות הראשונות.

אז מהי דרך השיווק הטובה ביותר בשבילכם?

בחנו רק כמה מבין דרכי השיווק הנפוצות בעולם האינטרנט. כמובן, קיימים אמצעים נוספים המאפשרים לכם לקדם את העסק. אבל בתוך שלל האפשרויות האלה, אתם בוודאי שואלים את עצמכם מהו הכלי הטוב ביותר לעסק שלכם? האם כדאי לקדם את העמוד שלכם באמצעות הפייסבוק או האינסטגרם? האם עדיף להשקיע יותר בערץ יוטיוב או לשדרג את החנות האלקטרונית שלכם? על שאלות אלה ואחרות יכול לענות לכם יועץ שיווק באינטרנט. איש מקצוע זה ייפגש אתכם כדי לבחון את העסק שלכם ולראות אילו עבודות שיווק בוצעו בו. לאחר מכן, יבנה היועץ תכנית עבודה הכוללת, בין השאר, ניתוח תחרותי, בניית תכנית פעולה שבועית או חודשית בהתאם לצורך, בניית משפך המרה, הקמת תשתיות לצורך ניתוח ובקרה, מדידת איכות הפרסום וכן ביצוע אופטיציזציה ודוחות מעקב.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה