מלגזות מומלצות למכירה וקבלת שרות מלגזות



חשוב לפתוח ולהסביר שמלגזה הינה כלי רכב ייחודי אשר מטרתו היא להרים מטענים ומשקלים כבדים במיוחד. במקומות רבים ומשתנים כמו בענף החקלאות או לחילופין במפעלים, נעשה שימוש רב במלגזות שבעזרתם ניתן להעביר משקל או משא כבד או כדי לסדר ולארגן סחורה רבה על מדפים במחסנים. כיום קיימים כמה סוגי מלגזות למכירה שכל אחת ואחת מהן מיועדת למטרה שונה.

FREEPIK

 

2 סוגי מלגזות שניתן לרכוש

בעת בה אנו זקוקים לשירות מלגזות אשר יהיה יעיל לעסק הספציפי שלנו, ישנים שני סוגים מובילים של מלגזות אשר עשויות להעניק לכם את המענה האידיאלי עבור הצרכים האישיים שלכם. ישנה מלגזת הדיזל אשר פועלת על ידי מנוע הדיזל, מנוע זה הינו ידוע בעל כוח ועוצמה, הוא מתבטא במלגזת הדיזל וכן היא מסוגלת להעביר משא כבד במיוחד במקומות פתוחים. מצד שני ישנה המלגזה החשמלית, היא נועדה במיוחד ובעיקר לעבודה בתוך חלל סגור, חשוב לציין שמלגזה זאת באופן משמעותי פולטת בצורה מופחתת חומרים רעילים וכימיים לאוויר. בנוסף לכך יש לציין בכך שמלגזות אלה בנויות במיוחד ובעיקר לעבודה שמתרחשת בחלל צפוף וסגור למשל כמו סידור מחסנים במחסן.

 

מלגזות דיזל - מאפיין מרכזי אשר נוכח במלגזת הדיזל הינו המנוע שלה, מנוע הדיזל פועל באמצעות דלק או סוללה חשמלית. במלגזת הדיזל קיימים כמה וכמה מאפיינים, מנוע עמיד במיוחד שאיתו מביא תוצאות יפות הבאות לידי ביטוי בכך שמאפשרות עבודה בטווח שהינו שעות ארוכות.

 

מלגזות חשמליות - ניתן להבין לפי השם מלגזה חשמלית בכך שהינה פועלת על ידי מנוע חשמלי. היא ידועה בכך שאינה עושה רעש לעומת הרעש איתו מתבטאת מלגזת הדיזל בזמן פעולה. נאמר על כך, המלגזה תתאים לעבודה הנמצאת במקום סגור ובנוסף לא תפלוט חומר רעיל ותהווה צורה בטיחותית עבור הסובבים אותה בזמן עבודה. יתרון נוסף והוא לא נדרש החלפה של מסנן וכמובן שמן מאחר והינה חשמלית.

 

בחירה נכונה בעת רכישת מלגזה

בעת בה אנו מחפשים מלגזות למכירה עומדים בפנינו כמה פרמטרים חשובים מאוד. האם המלגזה שנרצה לרכוש הינה פולטת רעלים? במקרה והתשובה חיובית מלגזה זו פחות תתאים לשימוש בחלל סגור וחשוב לקחת זאת בחשבון, עקב סיבה זו מומלץ לרכוש מלגזה בעלת מנוע חשמלי. בנוסף, איזה סוג משא דרוש מהמלגזה? אם בעבודה שלכם קיים משא שאינו כבד במיוחד ניתן לרכוש את המלגזה החשמלית, אך לעומת זאת אם מדובר בהעברה ומשא של מטען גדול בתנאי שטח מאתגרים מאוד, מומלץ לבחור ולרכוש את מלגזת הדיזל כפי שצויינה בשל כוחה וחוזק המנוע הנמצא בה. סיבה נוספת וחשובה היא מה הנכם דורשים מגובה ההרמה שתיתן לכם המלגזה? ייתכן ותאלצו להרים מטען כבד מאוד חשוב ומומלץ לבצע בדיקה לגבי יכולת ההרמה של אותה מלגזה והאם היא מתאימה לתנאי עבודה שהינם חוץ או פנים.    

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה