מכונות קפה המתנה האולטימטיבית לחג



החגים מהווים הזדמנות אולטימטיבית לפנק את העובדים במשרד, חברים ובני משפחה ואת המארחים שטרחו על סעודת חג משובחת. אם אתם מחפשים מתנה לחג מכונות קפה הן מה שחיפשתם. מרבית האוכלוסייה אוהבת ושותה קפה בקביעות ומכונת קפה היא הדרך להכין את המשקה בדרך המקצועית ביותר במינימום זמן. קיימות מכונות קפה במחירים אטרקטיביים ביותר או לבחור כמתנה אביזרים נלווים ומשדרגים לחובבי הקפה.

צילום depositphotos

איך תבחרו מכונות קפה כמתנה – טיפים חשובים וכן רעיונות למתנות חג נוספות מעולם הקפה.

לחובבי הטיולים והשטח – מכונות קפה קומפקטיות
אם מי שמקבל מכם את המתנה אוהב לטייל, הוא בטח אוהב להכין לעצמו קפה בנקודת תצפית מסנוורת בחיק הטבע. בעידן הנוכחי לא חייבים לטרוח עם גזייה ואפשר ליהנות מקפה איכותי גם בלב המדבר או בלב היער. קיימות מכונות קפה ניידות ששוקלות 360 גרם בסך הכל וסופר תכליתיות. כל שצריך זה להכניס פנימה קפסולה וללחוץ כאשר נשמרת שליטת המשתמש על אופן הכנת הקפה והתוצאה היא – קפה בהתאמה אישית.  המכונה מגיעה במבחר צבעים לבחירה, ללא צורך בחשמל או בבטריות.

לאוהבי האספרסו
מי שאוהב אספרסו ולא זקוק לחלב ישמח בוודאי לקבל מכונת אספרסו בעיצוב אלגנטי ומרשים, שתשדרג את השיש ואת הבקרים שלו. יש מכונות במחירים נגישים מאוד, קומפקטיות ופשוטות להפעלה שפועלות על קפסולות ואפשר לשדרג כמובן בתוספת תשלום עם מקציף או לאפשר למי שמקבל את המתנה לשדרג לעצמו במידה וירצה להוסיף אביזרים משלימים למתנה עצמה. מומלץ לבחור מכונה שיש לה אחריות לפחות לשנה אחת ולחץ משאבה בר 15 להשגת אספרסו מוצלח.

לחובבי הרטרו
אם מקבל המתנה הוא אחד שאוהב וינטאג' ורטרו, יש מכונות קפה ידניות או מקינטה חשמלית שהוא יאהב לקבל. מקינטה חשמלית, למשל, היא השילוב המושלם בין עבר להווה. מצד אחד, הלוק של פעם ומצד שני, היכולת המתקדמת של היום. תמו הימים של חימום המקינטה על להבה ואפשר להכין אספרסו בשיטה המסורתית אבל במארז חשמלי כאשר יש מערכת שמירת חום למשך כחצי שעה ומיכל מים שקוף המאפשר צפייה בתהליך הפקת הקפה וטיימר מובנה המכבה את המכונה בעצמו.

בבחירה במכונות קפה מכל סוג, חשוב לבדוק מי היצרן, מהם הפיצ'רים של המכונה מבחינת ניקוי עצמי, כיצד היא עובדת על פולי קפה או על קפסולות ואילו קפסולות מתאימות לה, האם המבצע כולל גם קפסולות מתנה שמשדרגות את החבילה, העיצוב האפשרי מבחינת סגנון, גודל ומשקל, צבע בהתאמה אישית. בדקו אם התקציב מאפשר גם הוספת שדרוגים כמו מכונת קפה שמקציפה, מכונת קפה המכינה משקאות בהתאמה אישית או מכונות קפה שכוללות ניקוי עצמי ועוד אלמנטים שהופכים את הכנת הקפה לפשוטה ואת התחזוקה לקצרה יותר. תוכלו תמיד להתייעץ עם מומחי קפה לבחירת המכונה הנכונה.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה