מי צריך עבודות עפר?



עבודות עפר הפכו לחלק נכבד מעבודות הפיתוח והשיפוץ של מקומות ציבוריים ופרטיים שונים. באמצעות עבודות עפר ניתן לבצע פרוייקטים שונים כגון: סלילת כבישים, תשתיות למגורים, מדרכות, מגרשי חנייה, גנים, שבילים, מגרשי ספורט, הנחת קווי תקשורת, חשמל, ביוב וצינורות מים, חפירת תעלות לניקוז מי גשם ועוד.

את עבודות העפר מבצעים באמצעות טרקטורים וכלי ציוד מכני הנדסי כבד וקל בין השאר גם משאיות לפינוי פסולת עפר ובניין, לרוב, מדובר על כמויות פסולות גדולות אשר מפנים אותם על פי החוק רק לאתרי פסולת מורשים.

עבודות עפר

מהם עבודות עפר?

עבודות עפר הם עבודות אשר מתבצעות במצבים בהם נדרש ביצוע של ניקיון שטח, שיפוץ ופיתוח של אזורים שונים. העבודות יכולות להיות חלק משיפוץ של בית פרטי, או בניין דירות, הקמת חניונים והנחת תשתיות רכבת, או בעת עבודות פיתוח של סלילת כבישים, מדרכות, מגרשי חנייה, שבילים גנים, או אפילו בעת מצב בו אנו צריכים לחפור תעלות ניקוז מי גשמים או הנחת קווים. כל אחת מהפעולות הללו דורשת עבודה עם עפר אשר מתבצעת באמצעות ציוד כלי צמ"ה מתאימים.

מתי נזדקק לשירותי עבודות עפר?

באמצעות שירותי עבודות עפר ניתן לבצע פרוייקטים גדולים כמו הריסת בניינים, יצירת תשתית להצבת אבנים משתלבות, בניית חניות וחפירה תת קרקעית בעת הצורך, הקמת תשתית לכבישים, תשתית לשבילים מאבנים בגינות. או במקרים בהם נצטרך הנחה של קווי ביוב וצינורות מים, או במקרים של שיפוץ הבית, שיפוץ העסק או הגינה לרוב נזדקק לשירותי עפר. במרבית המקרים נרצה להיעזר בשירותיו של קבלן עפר אשר יבצע את מרבית העבודה עם ציוד מתאים. עוד באמצעות עבודות עפר ניתן לבצע מגוון נרחב של פעולות שעוזרות לנו לחיות ברמת חיים גבוהה יותר, למשל ריצוף הגינה, ריצוף החצר או אפילו החניה או הכניסה לבית יכולה להשתדרג פלאים הודות לעבודות עפר המתבצעות במקום. באמצעות עבודות עפר ניתן להרוס מבנים שלמים וקירות בצורה היעילה והבטוחה ביותר ללא נזקים לסביבה ולכלוך ואבק.

איזה ציוד יש להשתמש בעבודות עפר?

הציוד לשימוש בעבודות עפר כולל ציוד מכני הנדסי כבד כגון: דחפורים, מחפרים, שופלים, טרקטורים, משאיות לפינוי עפר ועוד. חברת עבודות עפר מחזיקה כלים המתאימים לשימושים שונים ועוזרים לביצוע העבודה בצורה יעילה ובטיחותית בהתאם לעבודות הנדרשות בשטח. כל הציוד לשימוש בשטח מותאם לסוג העבודה, ועל כן יש לחשב את כמויות העפר שייוצר על מנת שנדע כיצד לפנותו, לאן ובאיזה כלי בצורה הטובה והבטוחה ביותר.

להיכן מפונה הפסולת?

הפסולת אשר נצברת בשטח מפונה לאתרים מורשים ומוסמכים לפינוי פסולת בניין. הפסולת יכולה להיות פסולת פרטית או פסולת עירונית. ההובלה לאתר הפסולת מתבצעת באמצעות משאית לפינוי פסולת בניין מאתר הבנייה אל אתר הפסולת, כאשר ההעברה מתבצעת בצורה בטיחותית ומסודרת בהתאם לחוק פינוי פסולת בניין. כמו כן, בסיום העבודה נשאר המקום נקי משאריות חול ואבק אשר נערמו במהלך העבודה עצמה.

המאמר באדיבות: יוסי נשיא עבודות עפר בע"מ https://www.yossinassi.co.il

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה