מיתוג לעסק הוא השקעה כדאית. האמנם?



מהם יתרונות המיתוג (על שלל גווניו)? איך המותג יכול להגדיל את הכנסות העסק בפועל?

לברנדוויז

מיתוג לעסק היא פעולה שצריכה להתבצע עבור כל סוגי העסקים, השירותים, המוצרים והארגונים. מלבד החוויה הוויזואלית שנגזרת למשל מהלוגו, המיתוג העסקי מייחד את העסק מהמתחרים. בשביל להשיג בידול כזה, המיתוג משלב בין שיטות שיווק ותקשורת שנתפרות למידותיו של כל עסק בהתאמה אישית. כמו כן, המיתוג מייצר רושם מתמשך אצל הלקוחות – מה שמעודד שימור לקוחות קיימים והגעת לקוחות חדשים.

מיתוג כהוכחה לדרגת איכות

בעלי עסקים צריכים למתג את עצמם על מנת להראות ללקוחות הוכחה לאיכות. עבור הלקוחות, עסק ממותג הוא עסק איכותי. כאשר העסק נתפס כאיכותי, לקוחות חדשים ייתנו בו אמון וירכשו דרכו מוצרים או שירותים. במובן מסוים, המיתוג הוא האופן שבו הלקוח תופס את העסק – אז כדאי שהוא יהיה גם איכותי וגם חיובי.

היתרונות של מיתוג לעסק

את היתרונות השונים של מיתוג ניתן לראות בטווח הקצר והארוך. בטווח הקצר, המיתוג גורם ללקוחות להעריך את העסק. כאשר הלקוחות מחפשים עסק, מוצר או שירות, הם נוטים לרכוש אותו באופן עקבי. בטווח הארוך, המיתוג מגדיל מכירות ואת שורת הרווח ואף מגבש את השדרה הניהולית עם העובדים.

החשיבות של בידול מן המתחרים

אך האמת היא שכל העסקים זקוקים למיתוג על מנת לייחד את עצמם מהתחרות. בעידן של תחרות גלובאלית, הייחודיות מול המתחרים היא תנאי להצלחה. כל עוד הלקוחות לא יודעים להבדיל בין ספקי השירות והמוצרים שלהם, קשה לסמוך עליהם שיחזרו לבצע עסקאות נוספות. במקרים כאלה, מה שעושים זה לבצע כמה פעולות בסיסיות אך אפקטיביות של מיתוג לעסק.

פעולות מומלצות עבור מיתוג לעסק

בעלי עסקים צריכים לדעת שהם יכולים למתג את עצמם בכל רגע נתון. בפועל, המיתוג מתבצע על ידי חברה שמתמחה בכך – אך בשיתוף פעולה עם בעל העסק. תודות לשיתוף פעולה ותיאום מטרות, ניתן להבחין בין העסק לבין המתחרים. יתרה על כך, הפעולה המומלצת עבור מיתוג היא לקשר את המסרים בצורה יעילה להשגת תוצאות ביניים.

מה כולל ארגז כלים שיווקיים?

יש גם היבט פרקטי מובהק לתהליך של מיתוג לעסק. כאן למשל מדובר על ארגז כלים שיווקיים שכולל בתוכו פעילות רב ערוצית – אונליין ואוף ליין. בתוך כך, המיתוג מתבצע על ידי מחקר מילות מפתח, ניצול הזדמנויות, קידום ממומן ואורגני ועוד. כאשר העסק ממתג את עצמו בצורה נכונה, הוא יכול להגדיל הכנסות באופן מהיר מן הצפוי.

מיתוג להגדלת הכנסות

לקוחות מצפים ומוכנים לשלם יותר על מוצר ממותג לעומת מוצרים שאינם ממותגים. אז מהבחינה הזו, המיתוג מוסיף ערך ושווה כסף. בשביל לעשות את זה, מה שבעלי עסקים צריכים הוא – כמו בתחומים רבים אחרים - לפגוש אנשי מקצוע שמתמחים במיתוג. אם אנשי המקצוע הם בעלי ניסיון, אפשר לתאם מולם תהליך מסודר ויעיל של מיתוג לעסק בהשקעה משתלמת מאוד.

חברת ברנדוויז מתמחה בפיתוח מותגים משלב האסטרטגיה, פיתוח שפת מותג, עיצוב ובניית אתר עד לשיווק ופרסום.

אז למה אתם מחכים? כנסו לאתר לצפייה בתיק עבודות

היכנסו לאתר לצפייה בדוגמאות עבודה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה