מייקאובר למשרד - כך תשדרגו את נראות המשרד שלכם



עיצוב פנים הוא תחום מרתק שיש לו נגיעה רבה לתחומי חיים רבים. אנחנו לא תמיד מודעים לחשיבות הרבה של נושא העיצוב בחיים האישיים והמקצועיים שלנו. אם יש לכם משרד שכולל צוות של עובדים וגם לקוחות שמגיעים לישיבה מפעם לפעם – לנושא העיצוב יש חשיבות קריטית עבורכם.

freepik

גם אם אינכם מודעים לכך – עיצוב המשרד משפיע על מצב הרוח של העובדים, על איכות החיים שלהם בזמן שעות העבודה וכן על הרושם שהעסק שלכם עושה על לקוחות שמגיעים לפגישה. לכן, חשוב מאוד להשקיע בעיצוב המשרד, לגרום לכך שיהיה מעוצב היטב, מואר ונעים לעין. עיצוב המשרד יכול לעשות את כל ההבדל בין סביבת עבודה אפרורית ומוזנחת לבין סביבת עבודה שמחה ומלאת חיים.

לשם שדרוג העיצוב במשרד ניתן לפנות לעזרה של מעצב פנים מקצועי. לא לכל בעל עסק יש את הכלים כדי לעשות מייקאובר למשרד ולשפר את העיצוב שלו. לכן, כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, כדאי לקבל ייעוץ מקצועי של מומחה בעיצוב משרדים.

למה חשוב להשקיע בנראות המשרד?

נראות המשרד, כאמור, היא לא רק עניין עיצובי במהותו. לנראות של המשרד יש תפקיד מרכזי בהשפעה על רמת המוטיבציה של העובדים, על רמת החדשנות והמיתוג שהמשרד משדר וגם השפעה על הדימוי של העסק בעיניי העובדים והלקוחות. כדי להשיג דימוי טוב יותר לעסק, חשוב לבצע חידוש של העיצוב אחת לכמה שנים. בכל פרויקט עיצובי שכזה מומלץ לבצע מייקאובר של ממש למשרד, וליצור בו תחושה רעננה וחדשנית.

לסוגי משרדים שונים יתאים מייקאובר מסוג שונה, ולכן חשוב לעבוד עם מעצב או מעצבת שמבינים לעומק את רוח החברה ויכולים לתת מענה עיצובי שישקף את הזהות הבסיסית שלה. ישנם בעלי עסקים שיעדיפו סגנון עיצוב תעשייתי, ואילו אחרים יעדיפו עיצוב קלאסי או מודרני. השפה הסגנונית של עיצוב המשרד נתונה לבחירה חופשית, אך חשוב שהיא תהיה אחידה ושכל הפריטים העיצוביים בחלל המשרד ידברו באותה השפה. אלו הם דברים שכל מעצב פנים מבין בהם, וביכולתו לייצר את התחושה במשרד שאליה חותרים מנהלי החברה.   

דרכים פשוטות לשדרג את עיצוב המשרד

ישנן לא מעט דרכים פשוטות שניתן ליישם ובעזרתן לבצע שינוי יסודי באווירת המשרד. האמצעי הראשון הוא שימוש בצבע. קירות לבנים יכולים להתאים לכל סגנון עיצוב, אך באמצעות צביעת הקירות בצבעים שונים ניתן לייצר אווירה טובה יותר. ניתן להשתמש בצבעים בהירים כמו לילך, שמנת, תכלת, צהוב בהיר וצבעים דומים כדי לייצר תחושה של אור במשרד.

אמצעי מומלץ נוסף לעיצוב המשרד הוא שימוש בצמחייה. אם אין לכם צמחים במשרד, זהו הזמן ללכת עם המעצב שלכם למשתלה הקרובה ולהתחיל למלא את המשרד בצמחים. ניתן להשתמש בצמחים נאים שאינם מחייבים טיפול מורכב מדי, וניתן להשקות אותם רק אחת לשבוע. כך יהיה קל יותר לתחזק את הצמחייה במשרד, וליהנות מהתוספת החיובית שהיא מהווה.

ניתן גם לשדרג את נראות המשרד על ידי בחירת תמונות ואביזרים מעוצבים. בחירת הציורים המתאימים לתלייה על הקירות ובחירת פריטי ריהוט בסגנון עיצוב מסוים יכולים להקפיץ את כל סגנון העיצוב במשרד. ניתן לבחור בתמונות שמתאימות לרוח החברה, או בכיתוב של מסרים על הקירות שמגבירים מוטיבציה ומשרים רוח פרודוקטיבית וחיובית.

בסופו של דבר, השקעה בנראות של המשרד היא השקעה בעסק עצמו, ולעיצוב חדש ומאיר עיניים יכולה להיות השפעה אפקטיבית ביותר על כל מי שעובד במשרד או מתארח בו.    

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה