מחפשים מתנות לעובדים? טיפים לבחירת המתנה המושלמת



מסיבת סוף הקיץ, ערב גיבוש מגניב או תקופת החגים – כל אחד מהמאורעות האלו לא שלמים בלי מתנה לעובדים שלכם. אם אתם רוצים שהעובדים יעריכו את תשומת הלב שלכם וירגישו את ההערכה שלכם אליהם מכל הלב, כדאי להשקיע במתנה איכותית ומקורית. החל מתלוש לפעילות יוצאת דופן ועד עציצים מלאי שמחת חיים של המותג sunshine, במאמר הבא תמצאו את כל הטיפים לבחירת המתנה המושלמת לעובדים.

pixabay

כדי לקלוע למכנה המשותף הרחב ביותר, העניקו תלושים

יש כאלו שאומרים שתלושים הם לא מתנה מספיק אישית. מצד אחד, יש בזה משהו. תלושים הם מתנה גנרית למדי. מצד שני, אף אחד לא אמר שאלו צריכים להיות תלושים לקניות בסופר. יש כיום אתרי אינטרנט המציעים תלושים למגוון פעילויות מסעירות, כגון: חדרי בריחה בקונספט משתנה, ספורט ימי ואתגרי, סדנאות אינטראקטיביות, הרצאות ועוד. המגוון מבטיח שכל עובד יוכל למצוא בדיוק את מה שהוא אוהב. יחד עם זאת, יש לזכור כי עם התפוגגות החוויה, יתפוגג גם הרושם המוצלח של המתנה.

להמתיק את הרגע עם מגשי פירות וזרים מתוקים

עוד מתנה נפלאה שתסייע לכם להמחיש לעובדים כמה אתם מפרגנים להם, היא בתחום המתוק. זרי מתוקים הפכו בשנים האחרונות לאפשרות טרנדית עבור מי שלא מעוניין להשקיע בזרי פרחים המסורתיים. חלק מהזרים המתוקים מורכבים על-ידי בעלי צרכים מיוחדים, מה שהופך את המתנה ליותר מרגשת.

עוד מתנה מתוקה היא מגש פירות. ניתן למצוא כיום מבחר גדול של ספקים בתחום, שכל אחד מהם מציע מגשי פירות מרהיבים וטעימים. חשוב לשים לב לנראות של המגשים, כי זה חלק משמעותי מהחוויה וכמובן, לוודא כי נעשה שימוש בפירות טריים ואיכותיים בלבד. חלק מהמגשים משלבים גם גבינות, אגוזים ובקבוק יין, למתנה אף יותר מושקעת.

החיסרון של שני סוגי המתנות הללו, הוא המהירות בה הן מתכלות. אף אחד לא יכול לעמוד בפני מגש פירות עסיסי או זר מלא סוכריות ופרלינים ומהר מאוד המתנה נשכחת מהלב.

המתנה שיש בה הכל - סוקולנטים של sunshine

מדובר במתנה המושלמת עבור עובדים, בכל סוג של חברה ולכל אירוע. סוקולנטים הינם צמחים בשרניים שלא זקוקים להרבה מים, מה שהופך אותם למתנה האידיאלית גם עבור מי שלא מיומן בטיפול בצמחים. היתרון המובהק של הסוקולנטים הוא העובדה כי הם מגיעים בגדלים שונים ולכן, סוקולנטים קטנים יכולים להוות שי קטן אך מרגש. המותג sunshine הוא זה שהפך את מתנות הסוקולנטים לשם דבר, הודות לעיצובים מרהיבים המשלבים בין האופי הייחודי של העציצים והנראות המרשימה שלהם, לבין חשיבה יצירתית המביאה בחשבון את כל הטרנדים בעיצוב פנים עכשווי. Sunshine מציעים סוקולנטים במארזי מתנה מעוצבים, זרים ומארזים לחברות המעוניינות להעניק לעובדים שלהם מתנה איכותית, נאה ומשמחת.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה