מחפשים מקדמת אתרים מומלצת? המאמר הזה הוא בשבילכם



עולם הדיגיטל הולך ותופס נתח שוק גדול יותר ויותר הן בעולם השיווק והן בעולם האיקומרס. בעלי עסקים רבים מבינים שעל מנת להגדיל את הקהל שלהם ואת מחזור המכירות שלהם, הם חייבים להיות בעלי נוכחות דיגיטלית

pixabay

גוגל שינתה את העולם שאנחנו חיים בו ב-20 שנים האחרונות, ואם העסק שלך לא קיים בגוגל או נמצא לפחות בתוצאות החיפוש הראשונות, הוא כמו לא קיים. ישנה בדיחה שאומרת שאם אתה רוצה לקבור מישהו, אתה יכול לקבור אותו בדף תוצאות החיפוש השני של גוגל, שכן אף אחד כמעט ולא מגיע לשם. כיצד נביא את האתר שלנו לראש דף תוצאות החיפוש? בדיוק בשביל זה אתם זקוקים למקדמת אתרים מומלצת. כיצד מגיעים לאחת כזו? ריכזנו עבורכם במאמר זה את כל מה שצריך לדעת.

מקדמת אתרים מומלצת – מה זה קידום אתרים?

קידום אתרים הוא בניית מערכת יחסים מתמשכת עם הלקוח. כל סטודנט צעיר לשיווק יודע שעל מנת שעסק יצליח ויזכה לחיים ארוכים הוא צריך לקיים מערכת יחסים מתמשכת עם הלקוח שלו – וזאת על מנת שהוא יאהב ויתחבר לעסק, ובכך ימשיך לרכוש ממנו. לקוח חוזר הוא תמיד לקוח טוב יותר, מכיוון שהוא נאמן, ובשלב מסוים הוא גם הופך ללקוח שגריר – הוא ימליץ גם לחבריו ולמכריו על העסק שלכם. כעת אתם יכולים להסיר מכם את הכובע של בעלי העסק ולהיות בכובע הלקוחות: כאשר אתם זקוקים לאינסטלטור, או מחפשים מתכון לעוגיות, או רוצות לקנות שמלה לעצמכן, איפה אתם מחפשים? בגוגל כמובן.

הנוכחות של העסק שלכם בגוגל היא קריטית בעת הזו, מכיוון שכאשר לקוח פוטנציאלי מבצע חיפוש בגוגל שקשור לעסק שלכם – אתם רוצים להיות שם. ישנו קידום ממומן וישנו קידום אורגני. הקידום הממומן הוא המודעות שמופיעות בראש דף תוצאות החיפוש שמטרתן להוביל לרכישה ודרכן ניתן למדוד כמה רכישות התבצעו כתוצאה מן ההקלקה על המודעה. קידום אורגני הוא קידום שמתבסס על מערכת יחסים עם הלקוח; הוא אולי לא ירכוש בפעם הראשונה ולא בפעם השנייה, אך מה יקרה בפעם השלישית והרביעית? ישנן המון טכניקות שונות לקידום אורגני, כמו קישורים פנימיים או הטמעה של מילות מפתח בדפי הנחיתה באתר.

כיצד נבחר מקדמת אתרים מומלצת?

כמו בכל פעם בה אתם זקוקים לשירות או למוצר, אנו ממליצים על לקיים סקר שוק. אתם יכולים לכתוב בגוגל "מקדמת אתרים מומלצת" (וכן, אנחנו מודעים לאירוניה) או להתייעץ בקבוצות ייעודיות לכך בפייסבוק, וכבר תגיעו למספר רב של מקדמי ומקדמות אתרים. היכנסו לאתר של אותם נותני שירות והתרשמו ממנו, ולאחר שצמצמתם את האופציות נהלו שיחות ייעוץ קצרות עם אותם נותני שירות והתרשמו מניסיונם. אל תחששו לשאול מי הם הלקוחות איתם הם עובדים ובקשו לראות תוצאות.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה