מחפשים מזרנים בראשון לציון? סניף הדגל של Getha מציע חווית קנייה באווירה אירופאית



בלב ראשון לציון ממוקם סניף הדגל של אחד מהמותגים המובילים בעולם בתחום המזרנים. מדובר במותג המציע לא רק חווית קנייה באווירה אירופאית אלא גם אפשרות רכישה של מזרן איכותי שזכה בתואר מוצר השנה מזה חמש שנים ברציפות. כל הפרטים – בסקירה הבאה.

freepik

זה הזמן להכיר את הקסם של הלטקס הטבעי: כך מבצעים רכישה של מזרן איכותי (ובריאותי)

נושא הבריאות בתחום המזרנים צבר תאוצה, לא מעט בשל ההבנה של רבים כי כדי לישון שינה איכותית יש צורך במזרן נוח ואיכותי. אם עדיין לא ביקרתם בסניף Getha בראשון לציון, זה הזמן. למעשה, דרך ביקור בחנות תוכלו גם אתם להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים אשר קיבלו חווית קנייה ייחודית המבוססת על התאמה מדויקת של מזרן, בהתאם לסטנדרט שלא נראה כמותו בישראל.

למי מכם שאינו מכיר, גטה נוסדה בשנת 1969 וחרטה על דגלה לייצר מזרנים מחומרים טבעים וידידותיים לסביבה, בהליך ייצור שאינו פוגע בסביבה. האחריות כלפי הלקוחות משתקפת לא רק ברמת האיכות של המזרנים העשויים מלטקס טבעי שמעניק יתרונות רבים ללקוח, אלא גם דרך יצירה של רשת תמיכה המאפשרת ללקוחות להשקיע את הכסף בחוכמה, וליצור סביבת שינה בריאה ונוחה.

עיצוב סביבת שינה במינימום מאמץ ובמקסימום השקעה

ההשקעה בעיצוב חדר שינה מהווה חלק בלתי נפרד מאיכות החיים. בעידן שבו רבים מתקשים להירדם או סובלים מבעיות בריאותיות שונות, היכולת לבצע רכישה של מזרן איכותי מהווה חלק בלתי נפרד מהיכולת לדאוג לבריאות שלכם ושל בני הזוג. על כן, המותג גטה מציע לא רק מזרנים עשויים 100% לטקס, אלא גם מוצרים נלווים כמו כריות במילוי לטקס ייחודי, טופר או מגבות גוף מפנקות עשויות 100% במבוק טבעי, מגן מזרן, כיסוי עיניים ואפילו מיטות לכלבים שלכם בצורה של מיטה אנושית. מדובר במותג בינלאומי המוכר ביותר מ-25 מדינות בכל רחבי העולם, ולכן ניתן לומר כי הפיתוחים הטכנולוגיים לצד היכולת להתאים את המוצר הטוב ביותר בעבור הצרכים של כל לקוח הופכים את חווית הרכישה לנגישה ובעלת פוטנציאל אדיר בעבור הלקוח. ניתן ליצור סביבת שינה אופטימלית המבוססת על מזרן איכותי, העשוי מחומר גלם ידידותי לסביבה לצד אפשרות לקבל תקופת ניסיון של 100 ימים, מתוך מטרה להסתגל למזרן החדש ובהתאם לכך לקבל החלטה שתניב בעבורכם מקסימום השקעה בכל הקשור לעיצוב סביבת שינה אידיאלית המותאמת לצרכים שלכם.

רכישת מזרן – בליווי אישי לכל אורך הדרך

כחברה שמכשירה את עובדיה באופן מתמיד לטובת מתן שירות אידיאלי ללקוח, תוכלו  להיות בטוחים כי אתם מקבלים מענה מושלם בעבור ביצוע הרכישה. נוסף על כך, החברה מציעה אפשרות לבצע הזמנה של מזרן בגודל מיוחד. לכלל המזרנים של החברה יש תו תקן מטעם מכון התקנים הישראלי והלטקס הטבעי ממנו עשוי המזרן עובר בדיקות מחמירות במעבדות מובילות בשוויץ כמו גם גרמניה, מתוך מטרה לעמוד בתקנים הבינלאומיים המחמירים. זה הזמן להסביר כי עולם המזרנים עובר שינויים רבים בעשור האחרון, לא מעט בזכות חברות כמו גטה אשר מציבות סטנדרט חדש הן מבחינת תהליך הייצור האקולוגי והן מבחינת רמת הגימור שמאפשרת לכם להימנע מהחלפה תכופה של המזרן, משום שמדובר במזרן עמיד שמחזיק מעמד למשך שנים רבות.

לסיכום, סניף הדגל של Getha מציע חווית קנייה באווירה אירופאית בלב מדינת ישראל. באמצעות הליווי הצמוד מצד צוותי המכירה כמו גם ההיצע הגדול של המוצרים, ניתן לבצע רכישה של מזרן איכותי, המיוצר בתנאים אופטימליים וסביבתיים הן בעבורכם - והן בעבור העולם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה