מחפשים אירוח כפרי בצפון?



בשביל אנשי המרכז והדרום, המחשבה על הצפון תמיד מרגישה רומנטית, עם הרים, נחלים, יערות, וכמובן, אירוח כפרי בצפון. לא רק כפרים קטנים וציוריים, הרי שבצפון יש גם ערים גדולות, ואפשר בקלות לבלות חופשה שלמה בצפון הארץ מבלי לראות הרבה טבע. אנחנו, כמובן, לא ממליצים על כך, אבל בכל זאת, מי שאוהב את חיי העיר, יש בהחלט מה לגלות במקומות כמו חיפה, טבריה או צפת, ערים עם אופי ייחודי באמת, כל אחת ואופייה הוא.

pixabay

ועדיין, אין כמו לצאת לרגע מהשגרה ומהנוף העירוני, ולמצוא את עצמנו מבלים במקום יפה באמת, שונה, טבעי, ובאירוח כפרי אותנטי. אירוח זה יותר ממקום לישון בו, זה קונספט מלא, שירות מלא, ואנחנו נציע לכם כמה מהיתרונות, והמקומות הזמינים לכם בצפון.

אירוח כפרי בצפון ישראל:

דבר ראשון, כאשר חושבים על אירוח, חושבים על לינה. אבל אירוח טוב יכול להציע לכם הרבה מעבר למיטה נוחה. אירוח כפרי בצפון מציע קונספט, כפרי, והזדמנות לפגוש את האנשים המקומיים, להרגיש מעט מהאווירה הייחודית של חבל ארץ זה, ולצלול לנופים המרגשים.

  • מלון מרום גולן – דוגמא לאירוח כפרי, אך במלון, מה שאומר שאתם נהנים מרמת שירות גבוהה במיוחד ושירותים של מלון לכל עניין ודבר, אך עם עיצוב ומיקום של אירוח כפרי לכל דבר, ונהנים מכל העולמות. מי שרוצה יכול לשדרג לסוויטה, אבל זה לא חובה, ואחד מהיתרונות הוא הגישה המהירה והנוחה לאטרקציות המקומיות. מסעדת הבוקרים, עם אוכל מקומי של "קאובויז", או חוות הסוסים של הקיבוץ. כפר כבר אמרנו?
  • כפר זה בקתות, ומי שרוצה ממש את החוויה האותנטית הכפרית בוודאי ישמח לגלות את הקסם של בקתות רינה. בגבעת יואב אשר בדרום הגולן יושבות להן 6 בקתות עץ ייחודיות וכפריות לגמרי, עם נופי הגולן והחרמון, כולל צפת הגבוהה. האירוח ממש בטבע, ובאווירה שמעוטרת בציוץ ציפורי הבוקר והערב, וצמחיה צבעונית עשירה.
  • בבוקעתא יושב צימר עם נוף מרהיב, צימר שקיעת הדובדבן, בין עצי הדובדבן היפים, אל מול נופי החרמון. הצימר נמצא ממש "על" שביל הגולן, ועם שירות אישי וגישה לאתרי תיירות חשובים בסביבה.

רוצים יותר כפרי?

כפר זו מילה קטנה שאפשר לפרש להרבה כיוונים. דוגמא לכך היא הכפר האינדיאני. נכון, אין אינדיאנים אמריקנים בישראל, או לפחות לא בכפר מסודר, ובכל זאת, באבני איתן תמצאו כפר יורטים (אוהלים מונגוליים יוקרתיים) ייחודי ומזמין, עם נוף מיוחד ושלווה עמוקה. כפר או לא כפר, היורטים הללו מצוידים היטב, ומאפשרים לכם ליהנות ממיטב הנוחות הראויה לחופשה ולנופש, וארוחת בוקר עשירה ומפנקת.

כל אירוח כפרי בצפון חייב לכלול קפה טוב, ולעיתים אתם מעדיפים להמשיך מהקפה של הבוקר לקפה של בית קפה אמיתי. יש לא מעט בתי קפה בצפון, ואם אתם אוהבים להתרווח בנוח בבית קפה מיוחד, תשקלו ביקור בקפה פיסטוק שבכפר חרוב, או בחיה בקפה שבאניעם במרכז הגולן.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה