מה מכסה ביטוח לעסקים?



ביטוח לעסקים מסייע בשלום עלויות הנזק לרכוש, תביעות, אבדן הכנסות עסקיות והפסדים אחרים שמכוסים במסגרת הפוליסה. על מנת לסייע בהגנה מפני סיכונים ספציפיים שייחודיים למצבם, עסקים קונים לעתים קרובות כמה כיסויים ומשלבים אותם בפוליסה אחת.

תמונת יח"צ

כך, למשל, פוליסת ביטוח לעסקים משלבת גם כיסוי לרכוש, אחריות כללית וכיסוי הגנה עסקית בפוליסה נוחה ומשתלמת אחת.

ביטוח לעסקים זמין בכמה אפשרויות חשובות

פוליסת ביטוח לעסקים הפופולרית ביותר כוללת ברוב המקרים רכוש עסקי, אחריות כללית וכיסוי הכנסות עסקיות בפוליסה אחת. שילוב של כיסויים אלו יכול לסייע לכם לחסוך כסף, בהתנהלות נוחה. הביטוח מסייע בהגנה מפני עלויות נזקי גוף או נזקי רכוש נגד העסק.

לדוגמא, לקוח מגיש תביעה כנגד העסק שלכם אם הוא נפצע בחנות שלכם. אחריות כללית יכול לסייע בכיסוי כנגד עלויות התביעה ועלויות הגנה אפשריות. הביטוח מסייע גם להגן על העסק שלכם מפני עלויות של הטעיות בפרסום שהעסק שלכם שגה בו והטעה את הציבור. הרכיבים העיקריים בפוליסת ביטוח לעסקים הם:

ביטוח רכוש עסקי

מסייע בהגנה על מבני העסק והרכוש האישי, כולל:

  • ריהוט
  • כלים
  • ציוד
  • ומלאי.

ביטוח הכנסה אבודה

מסייע להחלפת הכנסה אבודה אם העסק נסגר באופן זמני עקב אובדן מכוסה כמו גניבה או נזק לרכוש משריפה. ביטוח לעסקים יכול גם לסייע לכם להמשיך בתשלום הוצאות כשהנכס שלכם מוחלף או עובר שיפוץ.

ביטוח אחריות מקצועית

מסייע בכיסוי עלויות שקשורות לתביעות לפיהן העסק טעה במתן שירותיו. לדוגמא, אם טעות שביצעתם גרמה ללקוח לאבד אלפי שקלים, ביטוח אחריות מקצועית יכול לסייע בכיסוי העלויות אם הלקוח מגיש תביעה.

בעלי עסקים אינם צריכים לבצע שום דבר שלילי ועדיין תביעות עשויות להיות מוגשות נגדם. בהתאם לתרחיש,  יטוח לעסקים מכסה את עלויות ההגנה על בית העסק והבעלים, במקרה של תביעה.

ביטוח פיצויים לעובדים

מסייע לכיסוי עלויות עובדים כשהם אינם מסוגלים לעבוד לאחר פציעה או מחלה שקשורים לעבדה. יש פוליסות ביטוח לעסקים שמסייעות לעובדים גם להתכונן חזרה לעבודה לאחר היעדרותם.

ואם בני המשפחה של העובד מחליטים לתבוע את העסק שלכם, הביטוח יכול גם לסייע בכיסוי העמלות המשפטיות.

ביטוח רכב מסחרי

מסייע בהגנה על העסק מפני עלויות תאונות דרכים שקשורות לעבודה. אם אתם או העובדים שלכם נקלעתם לתאונה במהלך נהיגה מסיבות עסקיות, הביטוח יכול לסייע בכיסוי העלויות שנובעות מהתאונה.

ביטוח הפרת נתונים

מסייע בהגנה על העסק מפני עלויות האיומים או התקפות הסייבר. אם העסק מותקף, ביטוח לעסקים יכול לסייע בכיסוי העלויות: למצוא את מקור ההפרה ולהקל על הנזק של תקשורת עם המושפעים בחברה ומחוצה לה.

המטרה היא שיחסי ציבור ינהלו את המוניטין של החברה שלכם דרך המשבר, והביטוח ישלם את העלויות. חלק מהפוליסות מציעות אפילו גישה לשירותים שמלמדים אתכם שיטות עבודה מומלצות שמסייעות במניעת הפרות.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה