מה חשוב לדעת על אין אונות



חווים ירידה בחשק המיני ופגיעה בביצועים? קושי להשיג זקפה? אתם לא לבד. גברים רבים סובלים מבעיות בתפקוד המיני וממצבי אין אונות בגיל 60, אך גם תופעה של אין אונות בגיל צעיר היא שכיחה.
תופעה של אין אונות מתארת חוסר יכולת להשיג זקפה ועם זאת, ישנן דרגות שונות של אין אונות, כמו יכולת להשיג זקפה אך לא כזאת המספקת לקיום יחסי מין.

 RF123

הגורמים למצב של אין אונות
בעיות באון יכולות להיגרם ממגוון סיבות, בעיות רפואיות כמו בעיות שקשורות לכלי דם שמעכבים את זרימת הדם לפין או מצבים של כולסטרול גבוה, סוכרת ומחלות לב הפוגעים בתפקוד של הגוף ואיבר המין. לכן אין אונות יכול להצביע לפעמים על בעיות בריאותיות כמו פרקינסון, טרשת נפוצה, כולסטרול גבוה וסיבוכים של הערמונית.
לאורח החיים השפעה על הפעילות המינית, כאשר השמנת יתר, מחסור בפעילות גופנית ותזונה לקויה, או צריכה גבוהה של אלכוהול ועישון יכולים להפחית את הסיכוי להשיג הנאה מינית.
ישנן גם סיבות שקשורות למצב הנפשי שפוגעות בתפקוד כמו לחץ, חרדה או דיכאון שעלולים לפגוע בתשוקה ובליבידו.
פעמים רבות שינויים הורמונאליים הם האחראים על ירידה בדחף המיני כמו רמות נמוכות של טסטוסטרון, במקרה של בעיה בבלוטת התריס, למשל.
ישנם גם מקרים בהן הפרעות מבניות או אנטומיות של הפין משפיעות על התפקוד המיני, וכך גם פציעות באזור האגן, עמוד השדרה או סיבוכים כירורגיים.
נטילת תרופות מסוימת יכולות לגרום לבעיה באון, בעיקר תרופות נוגדות דיכאון, כדורי שינה ותרופות ללחץ דם.
יש לבצע הערכה של תפקוד לקוי של הזקפה על מנת להבין מה מקור הבעיה וכיצד ניתן להפחית את הסיכון או להתגבר עליה. ברוב המקרים הרופא יפנה לבדיקות דם ובמקרים שונים אולטרה סאונד. יש לבחון אם מדובר גם בבעיה של אין אונות זמני או בעיית אין אונות מתמשכת.

טיפול טבעי לאין אונות

אומנם ישנן תרופות לאין אונות ולהשגת זקפה, אך לאלה עלולות להיות תופעות לוואי שליליות והן לא תמיד רלבנטיות לשימוש לזמן ארוך. זו הסיבה שגברים רבים מחפשים אלטרנטיבות המבוססות על רכיבים מהטבע. ישנם רכיבים כמו מינרלים, וויטמינים וחומצות אמינו שיכולים לסייע כמו חומצת ל-ארגינין המרחיבה את כלי הדם ויכולה להגביר כך את זרימת הדם לפין ולייצר זקפה. גם גינקו בילובה יכול להגביר את זרימת הדם לפין וכן ג'ינסנג שיכול לסייע בהרפיית שרירים.

ניתן לצרוך תוספי אלו בנפרד או ביחד, תוסף התזונה וירמקס מכיל צמחים סיניים וחומצות אמינו, אשר כמו שצויין למעלה, עשויים לעזור בהתמודדות עם הסיטואציה.
מומלץ לבצע באופן תקופתי בדיקות דם על מנת לאבחן במידה וישנם חוסרים תזונתיים שניתן להשלים באמצעות תוספים.
שינויים באורח החיים ושמירה על בריאות, תזונה מאוזנת ועיסוק בפעילות גופנית יכולים להפחית את הסיכון לאין אונות ולשפר את האון, המרץ, החיוניות וההנאה.
על מנת להפחית גם מצבי לחץ ודיכאון כדאי להסתייע בתמיכה רגשית של הפרטנרים ואנשי מקצוע וכן לתרגל רגיעה במיוחד לפני האקט עצמו.

למידע על אין אונות בגיל צעיר היכנסו לאתר פרמה גורי.

למידע על אין אונות בגיל 60 היכנסו >>

למידע נוסף על הסיבות ואיך להתמודד עם אין אונות היכנסו לכתבה >>

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה