מה זה Embedded Analytics



בעידן הביג דאטה, המצריך התמודדות עם היקפים עצומים של מידע כל חברה מבינה, שכדי לקבל החלטות מהירות ומושכלות עליה לעבוד ברמה היום יומית עם כלי BI, גמיש ויעיל המבוסס על תצוגה אינטראקטיבית ומאפשר לחקור כל סוג של מידע ולא משנה מה מקורו באופן חופשי לחלוטין וללא כל תלות בצוותי פיתוח או בשאילתות מובנות.

depositephoto

עבור חברות רבות בעולם ביניהן כמה מהחברות הגדולות בישראל – זו לא משאלה ולא חלום כי אם מציאות יום יומית, מה זה Embedded Analytics וכיצד מוצר זה יעצים וישפר באופן משמעותית את יכולות מנהלי המוצר, צוותי המכירה, שותפים וחווית הגלישה בפורטל או באתר העסקי?

פלטפורמת Embedded Analytics

היא כלי חדשני המאפשר לשלב יכולות מתקדמות של כלי BI כמו יצירת דשבורדים, ניתוח עסקי, וויזואליזציות ותצוגות נתונים גרפיים ודינאמיים בתוך מערכות הניהול הארגוניות לרבות מערכות לניהול משאבי הארגון- ERP, מערכת לניהול לקוחות CRM מערכות לניהול משאבי אנוש, הנהלת חשבונות ושיווק. פלטפורמת Embedded Analytics  מהווה פתרון יעיל לדרישות חברות שעד לא מזמן חשבו שאין להם כל צורך בכלי BI עוצמתי המאפשר להגיע לתובנות מהירות ולסרוק את כל חלקי הפאזל המרכיב את המידע הארגוני ביעילות ובחופש מוחלט.

כיצד זה עובד?

חקירת המידע נעשית באמצעות מודל מובנה מראש, את המודל ניתן לבנות באופן עצמאי לאחר קבלת הדרכה מקצועית או על ידי אנשי הפיתוח של החברות המציעות את שירותי פלטפורמת Embedded Analytics. המודל מותאם באופן פרטני לצרכי העסק ומאפשר לכל משתמש גם אם אינו מנוסה עם עבודה במערכות בינה מלאכותית לחקור את המידע הארגוני בזמן אמת על ידי חיתוך, בחירה, תחימה וגזירה של תוכן מתוך המודל באופן אינטואיטיבי ומהיר ללא שאילתות המגבילות אותו בפלט המידע, תוך שימוש בדשבורדים דינאמיים המשתנים בהתאם לשאלה ולרמת ההרשאה שלו. 

שילוב Embedded Analytics במוצרי מדף

עלפי ניתוח שוק שנערך על ידי חברת IDC נמצא כי השנה מעל ל 212 מיליארד מכשירים יהינו מחיבור לאינטרנט, כשמשקללים נתון זה עם גידול במקורות המידע והיקפי הנתונים הארגוניים, שגשוג תחומי הביג דאטה וה IoT הרי שארגונים שיעבדו עם פלטפורמות Embedded Analytics ישיגו בידול משמעותי הן ברמת השירות והן בחוויית המשתמש בין אם מדובר בארגונים מתחומי ה IT שישלבו את יכולות ה Embedded Analyticsבמוצרי המדף שלהם ובין אם מדובר על ארגוניים תעשייתיים ומסחריים.

יתרונות הפלטפורמה

בשונה ממערכות BI מסורתיות הרי שהתקנת מערכת ההפעלה של פלטפורמת Embedded Analytics נעשית תוך שעות ספורות עד מספר ימים. זוהי מערכת שכמעט ואינה מצריכה עלויות הטעמה ופיתוח ולכן זמן החזר ההשקעה מהיר מאוד. העבודה מול הוויזואלזיציות של הפלטפורמה נעשית ברמה האינטואיטיבית ומתאימה גם למשתמשים שאינם מנוסים עם כלי BI. דוחות המערכת דינאמיים וניתן לחקור באמצעותם את המידע על ידי בחירה של אזורים וערכים, רמת  Self service גבוהה המאפשרת לחקור כל סוג של מידע, מכל מקום על הדשבורד גם אם מראש המשתמש אינו בטוח בכיוון החקירה שלו. בשונה מכלי אנליטיקה אחרים הפלטפורמה מתממשקת אל המערכות הארגוניות ומצליבה נתונים המגיעים ממקורות המידע הפנימיים בארגון. יתרון ייחודי זה קיים רק במוצר של Qlik Sense למי תתאים הפלטפורמה? לארגונים בכל היקף המתמודדים עם היקפים נרחבים של מידע לרבות חברות בצמיחה.

נכון להיום, עשרות אלפי חברות ברחבי העולם הטעימו את פלטפורמת Embedded Analytics המאפשרת למנהלים ולעובדים מכל דרג, לשותפים וללקוחות לגשת בקלות למידע לנתח אותו במהירות ולקבל החלטות עסקיות אפקטיביות שמסייעות למקסם את הפוטנציאל העסקי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה