מה זה סאבים ביוטיוב ואיך זה ישדרג לכם את ערוץ היו טיוב - דיגיטל בוסט



סאבים ביוטיוב הוא ביטוי שהפך שגרתי בקרב גולשים ומקדמים ברשתות החברתיות, סאבים ביוטיוב אלו הרשמות לערוץ היו-טיוב שלכם. סאב SUB הוא קיצור של סאבסקרייב SUBSCRIBE כלומר סאבים ביוטיוב הם גולשים שצפו בסרטון שלכם ביוטיוב, אהבו אותו ומעבר לכך שעשו לו לייק גם נרשמו בתור סאבים ביוטיוב שלכם, בערוץ היוטיוב שלכם. למעשה סאבים ביוטיוב הם העוקבים ביוטיוב כמו שיש עוקבים בפייסבוק או באינסטגרם.

freepik

קראו עוד קידום ביוטיוב ובשאר הרשתות החברתיות ולמד עוד על שאר השירותים של דיגיטל בוסט ביניהם: רכישת צפיות ביוטיוב, מנוי לייקים, רובוט לאינסטגרם ועוד עשרות שירותים דיגיטליים חכמים שיעזרו לך להשיג תוצאות מהירות ובזול באינסטגרם, בטיק טוק ביוטיוב ועוד.

איך להשיג סאבים ביוטיוב בקלות ובכמות - דיגיטל בוסט

ככל שיהיו לכם יותר סאבים ביוטיוב, כלומר עוקבים ביוטיוב, כך תוכלו להגיע עם הסרטונים שלכם לעוקבים שלכם בצורה יותר מדויקת וטובה. יחד עם זאת קשה מאוד להשיג סאבים ביוטיוב ורוב הגולשים מסתפקים בעשיית לייק, אם בכלל, לסרטון. כלומר כל מי שעשה צעד מעבר ללייק, שיתף, את הסרטון או יותר טוב, עשה לכם סאב, הפך ללקוח פוטנציאלי שאהב את המוצר שלכם ורוצה לראות עוד סרטונים שתעלו בהמשך בערוץ היו-טיוב שלכם. סאבים ביוטיוב הם לקוחות מועדפים כי כל פעם שתעלו סרטון חדש הם יוכלו לצפות בו. דבר נוסף שאתם צריכים לעשות זה לבקש מהסאבים שלכם ללחוץ על הפעמון ואז בכל פעם שיעלה סרטון חדש, הם יקבלו תזכורת על עליית הסרטון ולא יפספסו אותו.

צפיות ביוטיוב, סאבים ביוטיוב ועוד – דיגיטל בוסט

בעזרת העלאת סאבים ביוטיוב, העלאת כמות העוקבים והצפיות בסרטונים, תוכלו לייצר תנועה מערוץ היוטיוב שלכם לחנות האון ליין שלכם או תנועה אל שאר אפיקי הפרסום שלכם ברשתות החברתיות. דרך הצלחת ערוץ היו-טיוב שלכם תוכלו לייצר טראפיק לאתר שלכם ולהגדיל את כמות הלידים והמכירות שלכם באמצעות פרסום ביוטיוב ובשאר ברשתות החברתיות. איך תגרמו לגולש להפוך לסאב? פה כבר צריך לדעת איך לייצר סרטון מצוין שיגרום לגולשים שלכם לאהוב אותו ולמנף אותו לטובת העסק.

הנה כמה טיפים ליצירת סרטונים מעולים שיגרמו לגולשים שצפו בהם לא רק לעשות לייק לסרטון אלה גם לעשות לכם סאב ביו-טיוב.

איך להשיג יותר סאבים ביוטיוב

  1. סרטון ויראלי - קל להגיד אבל קשה לבצע. סרטון ויראלי הוא סרטון שכמו וירוס, מתפשט בכל מקום. כדי לייצר סרטון ויראלי צריך למצוא משהו באמת יוצא דופן שירתק את הצופים ויגרום להם לרצות לשתף את הסרטון במהירות. סרטון ויראלי הופך כזה תוך כמה שעות או ימים בלבד ויכול להתפשט בקלות בכל הרשת על ידי שיתופים ביוטיוב ובין כל שאר הרשתות החברתיות . ברגע שיהיה לכם סרטון ויראלי יהיה לכם קל מאוד להשיג עוד ועוד סאבים ביוטיוב שכן כל שיצפה בסרטון יוכל להגיע לערוץ היוטיוב שלכם בקלות ומכיוון שכבר סיפקתם לו סרטון ויראלי אחד, הוא יצפה לעוד סרטונים כאלה בהמשך ולכן ילחץ על כפתור הסאב ויהפוך לעוקב שלכם!
  2. שיתופים - לא חייבים לייצר סרטון ויראלי כדי להשיג יותר סאבים. על ידי שיתופים תוכלו ליצור מעורבות ותנועה לערוץ שלכם. איך? על ידי הצעה מכירתית מפתה, הטבה או הנחה גדולה וכל דבר אחר שימשוך את הגולשים לערוץ שלכם ויגרום להם להפוך סאבים בעצמם ולרצות לשתף את הסרטון שלכם.
  3. מוצר או שירות – אם יש לכם מוצר או שירות מנצח גם אם הסרטונים שלכם לא יהיה ברמה גבוהה, עדיין תוכלו להשיג יותר סאבים ביוטיוב. התוכן לא תמיד חייב להיראות ברמה של קולנוע ולפעמים המוצר או השירות מוכר את הערוץ בכוחות עצמו גם אם צילמתם סרטונים ברמה ביתית על ידי מצלמת הסמארטפון שלכם. ברגע שיהיו לכם יותר סאבים תוכלו לשפר גם את רמת הסרטונים ולהגדיל עוד יותר את כמות הסאבים בעזרת סרטונים חדשים המצולמים בצורה טובה יותר.

רוצה להכיר עוד דרכים להשיג סאבים ביוטיוב, צפיות ביוטיוב וכדומה? קרא עוד/פה/כאן >>

קבל מידע נוסף וטיפים נוספים על שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות המובילות בעזרת דיגיטל בוסט. 

איך לפרסם ולקדם את העסק בעזרת דיגיטל בוסט

חברת דיגיטל בוסט מובילה בנישה של קידום הרשתות החברתיות בעזרת שירותים כמו קניית עוקבים, מנוי לייקים, בוסט פוסט, רובוט לאינסטגרם ועוד. מוזמנים לעבור על כל השירותים שלנו באתר ולמצוא את השירות המתאים לכם במחיר הטוב ביותר בארץ!

השירות מסופק בדיסקרטיות מלאה ואנו לא מעבירים את הפרטים שלכם לאף צד שלישי בניגוד לאינסטגרם ופייסבוק שמבצעות זאת. בנוסף השירותים שלנו הם האיכותיים והזולים ביותר בתחום באחריות. יתרון נוסף הוא המהירות והמיידיות של התוצאות. גלו את המוצרים שלנו באתר והזמינו עוד היום מוצר אחד לניסיון. אנו בטוחים שתקבלו תוצאות טובות ומהירות ותבינו שלא חייבים להוציא הרבה כסף על קידום ממומן דרך חברה חיצונית שגובה מכם תשלום גם על השירות שלה וגם על קניית משבצות הפרסום בפלטפורמה עצמה.       

יש לכם עסק בלי נוכחות דיגיטלית או פרופיל עסקי שלא רואה תוצאות? אל תתייאשו ודעו שכיום אפשר להשיג תוצאות בדיגיטל בוודאות. בנו תוכנית פעולה, גייסו תקציב והחליטו באלו כלים אתם פועלים.

הנה תוכנית פעולה אפשרית עבור כל עסק חדש בתחום הקידום הדיגיטלי, ששמע שאפשר להשיג תוצאות ולא מצליח לעשות את זה עדיין:

איפה לפרסם - החליטו איפה להשקיע: באתר, באינסטגרם, בטיקטוק, בפייסבוק, בדף נחיתה, בערוץ יוטיוב וכו'. עשו מחקר וגלו איפה נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים. לאחר שתזהו את הפלטפורמות בהם נמצא קהל היעד שלכם, פתחו פרופיל עסקי בכל אחד מהמקומות האלה. זה עדיין לא עולה כסף לכן נצלו זאת וקודם כל בנו את התשתית בכל אחת מהפלטפורמות הרלוונטיות לעסק שלכם.

מה לפרסם - אחרי שיש לכם תשתית, תחליטו מה סוג התוכן שיקדם את המוצר או השירות שלכם בצורה הטובה ביותר: האם זה סרטון, פוסט עם תמונה או טקסט בלבד, האם אתם צריכים לפרסם את המוצרים שלכם בצורה ישירה ברשות החברתיות או רק באתר, מה התוכן שלכם יספק לגולש, האם תתרכזו במכירות בלבד או ביצירת עולם תוכן עשיר הנוגע למוצר או השירות שלכם ועוד הרבה שאלות הנוגעות לסוג התוכן שתעלו לפלטפורמות.

בכמה לפרסם - החליטו מה התקציב הכללי שלכם וחלקו אותה בהתאם לנוכחות הדיגיטלית שלכם בכל אחת מהפלטפורמות שפתחתם בה פרופיל עסקי.

דיגיטל בוסט מציעה לכם את השירות האטרקטיבי ביותר במחיר הזול ביותר שייתם לכם בוסט התחלתי רציני ויאפשר לכם לייצר נוכחות ומעורבות ברשתות על ידי השגת עוקבים, סאבים, שיתופים, תגובות ולייקים. ברגע שתהיה לכם נוכחות תוכלו לייצר תנועה וחשיפה למוצרים ולשירותים שלכם דרך הפלטפורמות בהם פתחתם את הפרופיל העסקי.

קראו עוד מדריכי קידום דיגיטליים באתר דיגיטל בוסט ושדרגו את יכולת השיווק הדיגיטלי שלכם בעזרת מדריכים אלה וטיפים נוספים באתר ועל ידי רכישת המוצרים הדיגיטליים שלנו. בהצלחה!

דיגיטל בוסט DigitalBoost

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 03-518-4300

digitalboost.co.il

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה