מהי חוות שדה בר שהקים יוסי שדה?



נוער הוא הדבר החשוב ביותר למדינה ומדינת ישראל חייבת להבין זאת. העניין הוא שיש המון בני נוער הנופלים בין הכיסאות וכך הם נכנסים למצוקה ענקית. עליכם להבין כי נוער במצוקה זה נוער שפוגע בחברה ובעצמו ולכן אנו כחברה חייבים לטפל בכך בהקדם. על רקע זה קמה חוות שדה בר על ידי יוסי שדה. החווה הוקמה מתוך מטרה לעזור לנוער במצוקה ולהוציא אותו מן הקשיים שבו הוא מצוי.

pixabay

בחווה עובדים הנערים בעבוד חקלאית וכך הם לומדים על עבודה קשה, על חיבור לאדמה ולארץ ישראל. החווה סייעה למאות נערים לאורך השנים ויוסי שדה בנה שיטה שבה כל נער מקבל טיפול צמוד. הנערים שמגלים כי מאמינים בהם מחזירים באותה המטבע ויוצאים מן הקשיים שליוו אותם בכדי להיות אזרחים שתורמים למדינה ותורמים לחברה בה הם נמצאים.

על מה מקפידים בחוות שדה בר?

הכלל של יוסי שדה הוא לתת לכל נער את מלוא תשומת הלב. כל נער הוא עולם ומלואו ולכל נער אפשר לעזור וזה בדיוק מה שיוסי שדה עושה. הנערים בחווה אשר תודות לתוכנית הייחודית שלה מתגייסים לצבא ולא רק מתגייסים אלא גם הולכים לתפקידים קרביים ביחידות עילית ואף הופכים להיות קצינים.

יוסי מאמין כי על אף נער אסור לוותר והוא משקיע מאמצים אדירים בכדי לעזור לכל נער ונער. זו משימת חייו של יוסי והוא עושה זאת בהצלחה אדירה במשך שנים ארוכות. לאחר הגיוס של הנערים יוסי ממשיך ללוות אותם ותומך בהם בכדי שהם ידעו כי יש להם גב וכי תומכים בהם תמיד.

על מה יוסי שדה שם דגש?

יוסי שדה מאמין ויודע כי כל נער יכול לצאת ממצוקה ולכן אין דבר כזה אצלו לא אפשרי. היכן שאחרים נכשלו יוסי מצליח ובענק. השילוב בין עבודה קשה ,אהבת הארץ, חונכות אישית מאפשר ליוסי שדה להגיע להישגים אדירים בעזרה לבני הנוער בחווה.

החווה נחשבת לפורצת דרך בכול הקשור לעזרה לבני נוער ורבים רוצים ללמוד מיוסי איך הוא הצליח לעזור בצורה כל כך יפה לבני נוער. לאורך השנים הגדיל יוסי את החווה וכך הצליח לסייע לבני נוער רבים. דרכו הייחודית של יוסי מאפשרת לו לתמוך בבני נוער רבים ולהוציא אותם לדרך חדשה דרך אשר לא הייתה אפשרית ללא חוות שדה בר.

מה עושים הנערים לאחר סיום התקופה בחווה?

יוסי שדה מאמין כי גם לאחר סיום התקופה של בני הנוער בחווה יש עדיין צורך לתמוך בהם וכך הוא ממשיך לתמוך בבני הנוער אשר לאחר השירות הצבאי שלהם הם פותחים בקריירה ולימודים וכל זאת תודות לחוות שדה בר, מקום מיוחד אשר חרט על דגלו את הנושא של תמיכה ועזרה לבני נוער ועושה זאת בהצלחה אדירה. ליוסי שדה ברור כי אף נער לא נשאר מאחור וכך הוא עוזר לנערים רבים לצלוח בדרך חדשה.

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה