מדריך שירותי שילוח בינלאומי: תהליך ולוחות זמנים



שירותי שילוח בינלאומי מציעים מספר יתרונות לשרשרת אספקה לעסקים. השירות מציע ליצואנים ויבואנים זמני הובלות קצרים במשלוחי המטענים שלהם. במקרים רבים, גם משך הזמן במשלוח המכס קצר, והסיכון לנזק או אובדן טובין במהלך המשלוח נמוך.

שילוח בינלאומי

שירותי שילוח בינלאומי מאפשרים לשולחים להעביר מטענים יקרים ביעילות ובטחה. אבטחת הסחורות גבוהה יותר, וזהו יתרון מצוין כאשר זמן או ערך הסחורות הם שיקולים קריטיים להעברת המשלוחים.

תהליך שירותי שילוח בינלאומי

חברה שמספקת שירותי שילוח בינלאומי מכינה את המשלוחים לייצוא עם שירותי אריזה, חישוב המשקל הכולל והוצאות המשלוחים, עריכת רשימת אריזה וסידור בשיטת השילוח המועדפת, דרך האוויר או הים. השולחים מתבקשים גם להכין את שטר הטען שלהם.

הסחורות מועברות לנקודה הבין-מודאלית הרלוונטית כדי להגיע למחסן המשלוח. משם, המשלוח מעובד באמצעות המכס, ולאחר מכן מועבר לכלי ההובלה.

לוחות זמנים לשילוח בינלאומי

לוחות הזמנים של שירותי שילוח בינלאומי אוויר מהירים הרבה יותר משילוח ימי. שילוח אווירי נמשך בסביבות שלושה עד חמישה ימים, בעוד ששילוח ימי עשוי להימשך קרוב לשלושה שבועות. לא רק שזמן ההובלה מופחת, גם השחרור מהמכס עשוי להיות מהיר יותר, ולעתים קרובות ניתן להתחיל את התהליך באותו יום, ולוקח רק כמה ימים לסיים אותו.

כשהזמן הוא קריטי, או במשלוחים שמכילים סחורות מתכלות, שילוח בינלאומי אווירי מאפשר לשרשרת פעולה זו לפעול, עם הפרש מחירים ששווה את ההשקעה.

פיתוח שיטות שירותי שילוח בינלאומי מיטביות

שירותי שילוח בינלאומי עשויים להיות מורכבים לארגון, אבל אסטרטגיית שילוח מתוכננת היטב, או תוכנית מותאמת אישית להפצת סחורות בינלאומיות, מסייעת לעסק שלכם לעמוד בתקנות בינלאומיות, להוזיל עלויות ולייעל את תהליכי שרשרת האספקה.

מרכיב חשוב באסטרטגיית שירותי שילוח בינלאומי הוא ניהול מאורגן היטב. אסטרטגיית ניהול סובבת סביב ניהול הזמנת רכש של ספקים גלובליים, בדרך כלל באמצעות טכנולוגיה.

איש קשר אחד מלווה אתכם לאורך כל התהליך

על מנת להתנהל היטב, יש צורך בנקודת קשר אחת בינכם לבין החברה שמספקת שירותי שילוח, ובדרך כלל מוקצה איש צוות אחד שמלווה אתכם בתהליך, ומחשב את תאריכי איסוף המטענים, עם מעקב רצוף אחר המשלוח כאשר מתקרבים מועדי האספקה.

תכנון וביצוע שירותי שילוח בינלאומי עם תוכנית מקיפה, כוללת גם ניתוח נתונים חכם ומומחיות בשרשרת האספקה, שניתן להשיג עם פלטפורמה טכנולוגית גלובלית ויועץ שרשרת אספקה.

כמה מילים לסיום

שירותי שילוח בינלאומי נחוצים לחברות ששולחות סחורות לחו"ל או מקבלות סחורות מחו"ל באופן קבוע, ובמיוחד לבעלי עסקים שעוסקים בסחורות מתכלות, במזונות או בפריטים יקרים. שילוח בינלאומי אווירי עשוי להיות הרבה יותר יקר מאשר שילוח ימי, אבל זמני האספקה מהירים יותר.

חברת לוגיסטיקה ושילוח מספקת שירותי שילוח מפוקחים ומאובטחים ביותר, מה שהופך את השירות לאפשרות טובה לבעלי עסקים שמעוניינים לקבל אבטחה נוספת על הפריטים שהם שולחים. כדי להבין יותר על שירותי שילוח בינלאומי, עלויות ולוחות זמנים, צרו קשר עם צוות החברה לקבלת הצעה לאפשרויות שילוח בהתאמה אישית.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה