מדוע כל כך חשוב לשלב פוליסת חיסכון בתיק הנכסים שלכם



בין אם אתם חוסכים הרפתקנים או סולידיים , פוליסות חיסכון המנוהלות על ידי חברות הביטוח השונות מציעו אלטרנטיבה מצוינת לכמעט כל אפיק השקעה הנמצא היום בשוק. מה הפך את פוליסת החיסכון להיות כל כך פופולארית בקרב החוסכים ? נפרט בשורות הבאות..

pixabay

בדיקת תיק הנכסים הקיים

על מנת לוודא שפוליסת החיסכון תשתלב עם שאר המוצרים הפנסיונים שלכם הן ברמת הסיכון והן בפיזור שבין מנהלי ההשקעות , נצטרך ראשית לבחון את תיק הנכסים הקיים לאורכו ולרוחבו על מנת לוודא שאכן זהו הפתרון החכם ביותר. לעיתים משקיעים מגלים שדווקא עדיף להם להשקיע בקופת גמל להשקעה או תיקון 190 ועוד שאר מוצרים אשר יודעים "לקבל" כספים נזילים.

על מנת לאתר את הכספים נוכל להשתמש בשירות של משרד האוצר בשם המסלקה הפנסיונית , זהו אתר אינטרנט המפוקח על ידי משרד האוצר ובעזרתו נוכל לשלוף במהירות את כל הקופות הפנסיוניות שיש לנו תחת תעודת הזהות שלנו. בין אם מדובר בביטוח מנהלים , קרנות פנסיה , קופות גמל ועוד. בין הנתונים השונים שיתקבלו דרך המסלקה הפנסיונית , נמצא את גובה דמי הניהול , רמת הסיכון , צבירה עדכנית וכו'.

מהי פוליסת חיסכון

אפיק השקעה יחסית חדש בשם פוליסת חיסכון מנוהל על ידי חברות הביטוח השונות כגון הפניקס , פסגות , מגדל , הראל ועוד. פוליסת החיסכון מאפשרת למשקיעים שונים לנהל את כספם במוצר בעל נזילות גבוהה, עלויות מזעריות ומגוון רחב של מסלולי השקעה המותאמים לכמעט כל רמת סיכון שתרצו.

היתרונות הבולטים של פוליסת החיסכון כוללים בין היתר : דחיית תשלום מס עד לרגע פדיון כך שלא תצטרכו לשלם מס רווחי הון בכל רגע שנמכר נייר ערך מסוים כפי שנהוג בתיקי השקעות.
בנוסף עלויות פוליסת החיסכון מזעריות לעומת כל אפיקי ההשקעה השונים כגון תיקי השקעות או קרנות גידור בהם תצטרכו לשלם עלויות קנייה ומכירה , דמי משמרת , דמי הצלחה ועוד.

יתרון נוסף וחשוב של פוליסת החיסכון הוא פיזור סיכונים , לכל מנהל השקעות בחברות הביטוח ובתי ההשקעות אשר מציעות פוליסות חיסכון, ישנה אסטרטגיית השקעה שונה ויחד עם זאת מציעים מגוון מסלולי השקעה. בין אם בסיכון מוגבר ומרובי מניות או בסיכון נמוך יותר כאשר מרבית הנכסים הפוליסה הם אגרות חוב ממשלתיות.

אז האם צריך להוסיף פוליסת חיסכון לתיק הנכסים ?

במרבית המקרים סביר להניח שתמצאו לנכון להוסיף פוליסת חיסכון לתיק הנכסים שלכם , היתרונות החשובים של פוליסת החיסכון הופכת אותה לגמישה ומתאימה למרבית מהחוסכים , בין אם אתם הורים צעירים , בני נוער, חיילים וכדומה , תוכלו להפקיד סכום כסף חד פעמי או באופן שוטף לניהול בפוליסת חיסכון. רמות הסיכון המשתנות בפוליסת החיסכון מעניקות לכם גמישות רבה בהתאמה של הפוליסה הנכונה לכל תיק נכסים קיים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה