מגמות בעיצוב מטבחים 2020



המטבח הוא חדר המהווה את לב לבו של הבית, בעיקר בשל העובדה שבחדר זה אנו מבשלים, מאחסנים את מוצרי השתייה והמזון ולעיתים קרובות גם אוכלים. חדר המטבח משמש למעשה כמעין נקודת מפגש של כל חלקי הבית והאנשים הגרים בתוכו, ומשדר לרוב חמימות ותחושה נעימה וממלאת של בית – על כל המשתמע מכך. אין ספק שמסיבה זו, תחום עיצוב המטבחים הופך לפופולארי יותר ויותר, ומציג לנו טרנדים שונים על בסיס שנתי. לפניכם שלוש מגמות בעיצוב מטבחים לשנת 2020, שממש לא כדאי לפספס.

Pixabay

מטבחים שחורים

על אף שצבע שחור מעורר בקרב אנשים רבים קונוטציה שלילית, כשהעניין נוגע למטבחים – צבע שחור יכול להוסיף לא מעט נוכחות ועניין לחדר, ובייחוד כאשר הוא משולב עם טקסטורות ייחודיות ואביזרים או חיפויים מסוימים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, צבע שחור אינו סוגר את החלל, אלא דווקא מעניק לו עומק ומראה קלאסי יותר, אשר יכול להשתלב בצורה נהדרת עם מרבית סוגי העיצובים. במטבחים שחורים רצוי ומומלץ לשלב אלמנטים כמו משטחים למטבח בגימור מבריק, אשר יסייעו ביצירת מראה מעניין ועשיר יותר בחלל החדר. דוגמא נהדרת למטבחים שחורים היא המטבחים של אבן קיסר, להם פלטת צבעים כהה בשלושה דגמים עיקריים, המעניקים למטבח מראה מרשים ומלא נוכחות, אך יחד עם זאת גם רך ועדין.

מטבחים לבנים

הצבע הלבן שלט מאז ומעולם בעולם העיצוב, ולא בכדי. מדובר בצבע ורסיטלי, כזה שהוא ניטרלי מחד אך מלא באופי מאידך, שקט אך עם זאת גם דומיננטי. מטבחים לבנים לרוב יתאפיינו במראה קלאסי ואלגנטי, וכזה שנחשב ל"נקי" יותר. עיצוב מטבחים בצבע לבן, מאפשר לנו לשלב מגוון של אלמנטים ייחודיים במטבח, מבלי להעמיס עליו או לגרום לו להיראות פחות ממוקד מבחינה עיצובית. למרבה ההפתעה, על אף הפופולאריות של מטבחים לבנים, לעיתים קשה מאוד למצוא אבנים, חומרים ומשטחים למטבח, אשר צבעם לבן באמת. קולקציית הלבנים של אבן קיסר מכילה שישה דגמים שונים משלושה עולמות עיצוב נפרדים, ומאפשרת לכם להרכיב את המטבח האידיאלי עבורכם – בגווני לבן אמיתיים, ייחודיים ויפהפיים.

 מטבחים אפורים

הצבע האפור, על כל גווניו השונים, הוא אחד הצבעים הפופולאריים ביותר כיום למטבחים בישראל. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שאפור הוא צבע נייטרלי יחסית, אשר מתאים למגוון רחב יותר של מטבחים וסגנונות עיצוביים, ומאפשר שילוב חומרים, טקסטורות וגוונים שונים. לצבע האפור סקאלה רחבה למדיי, הכוללת גוונים רכים ובהירים ומגיעה גם עד גוונים כהים ועמוקים – עניין המאפשר לנו לשחק עם הגוון שאנו מעוניינים בו ולהתאים אותו באופן אידיאלי לחדר המטבח.

שחור, לבן ואפור – כל הטרנדים לשנת 2020

הטרנדים בעולם עיצוב המטבחים מתפתחים, מתחלפים ומשתנים על בסיס תדיר, אך יחד עם זאת, חלק נכבד מהם משלב אלמנטים או צבעים קלאסיים ועל-זמניים, העשויים להתאים לכל בית ולכל מטבח. מטבחים שחורים, לבנים ואפורים, מאפשרים לנו לשלב בעיצוב מגוון של גוונים וטקסטורות, אשר ישדרגו משמעותית את המטבח, ובד בבד יעניקו לו מראה טרנדי ומתקדם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה