מארגנים מקלחת - מקלחונים לפי מידה



אחד מהרגעים הכי נפלאים ביום הוא רגע המקלחת, בין אם מדובר על הרחצה שפותחת את הבוקר, או זאת שחותמת את היום. מקלחת נעימה היא כמו קסם, מנקה, מרעננת ומרגיעה. על מנת לייצר את הרגע המושלם ניתן כמובן לרחוץ באמבטיה או דווקא במקלחונים לפי מידה, דוש המותאם בצורה מושלמת לחדר הרחצה.

freepik

כיום ניתן למצוא שפע רב של דגמי מקלחונים ופתרונות רחצה,  גם מקלחונים גנריים וגם כאלה המותאמים אישית. השוק שופע מותגים ודגמים ועל מנת לבחור את מה שמתאים חשוב לתת את הדעת למספר גורמים, בראש ובראשונה למידות ולצרכים.

חדר רחצה, גם היום, בדרך כלל אינו חדר גדול, יש לו מספר צרכים בסיסיים שחשוב להקפיד להכניס. החל מהכלים הסניטריים החיוניים, כמו אסלה וכיורים, ארונות אמבט פרקטיים ואיכותיים וכמובן פתרונות רחצה כמו אמבט או מקלחונים לפי מידה.  כל אלה חייבים להתאים למידות הנתונות של החלל וכמובן למראה הכללי הנדרש, כי היום חדר רחצה הוא חדר מרכזי ובדרך כלל המגמה להפוך אותו ליותר ויותר ספא ביתי.

רוב חדרי האמבט הסטנדרטיים בנויים כך שניתן יהיה להתקין בהם מקלחון רגיל, בדרך כלל מקלחון פינתי, בדרך כלל גם במבנה רגיל בו שני קירות תומכים במקלחון ובנוסף יש שני קירות זכוכית ושתי דלתות זכוכית הנצמדות אחת אל השנייה. אך, במידה  ורוצים קצת לצאת מהקופסא ולא לעשות מקלחון "רגיל" חשוב מאוד לדעת היכן לרכוש ומי יכול להגשים את החלום.

כאשר רוכשים מקלחונים לפי מידה בין אם מקלחון עגול, פינתי או חזיתי, חשוב לשים דגש לאיכות החומר ממנו הוא עשוי ועל היותו עומד בתקן הישראלי המחייב זכוכית מחוסמת או זכוכית רבודה ומבטיח בטיחות למשתמשים. לוודא שישנה סגירה הרמטית שמונעת בריחת מים בעת הרחצה ולוודא שהמרחק של האזור המשופע מספק וכמובן שיש מספיק טווח לפתיחת הדלתות.

ההתאמה האישית של מקלחונים מסייעת לכל אחד ואחת להגשים חלום עיצובי. ניתן להתאים כמעט לכל צורה ודרישה, החל ממקלחון פינתי מרובע או מעוגל, עם זכוכית שקופה, אטומה, מחוספסת או צבעונית עם דוגמאות. בשלל עיצובים ודגמים והכל עשוי מחומרים איכותיים ועומדים בתקנים מחמירים.

 

 

התאמה למידות היא לא רק של הגודל וסוג הסגירה, אלא שלל האקססוריז המתלווים למקלחון. מכיוון שגם אביזרי המקלחון משמעותיים לחוויית רחצה מושלמת. חשוב להצטייד בערכת מקלחת מפנקת של מוט פינוק וראש מקלחת מסתובב, מזלף בעל כמה מצבי זרימה, צינורות ספירלה גמישים ונוחים לשימוש וניקוי.

חשוב מאוד להקפיד שכל המוצרים המותאמים באופן אישי יהיו איכותיים, ללא פשרות. עשויים מחומרי גלם איכותיים העומדים בתקנים בינ"ל מחמירים לבטיחות מרבית, מחומרי אל חלד עמידים בפני קורוזיה ורטיבות.         


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה