מאסטר שירותי מלגזות - השכרה ומכירה של מלגזות איכותיות



בעולם מתפתח באופן תמידי, בו תחום הלוגיסטיקה מקבל משנה חשיבות בעסקים ומחסנים רבים ברחבי העולם, מלגזות הפכו לחלק מהנוף הטבעי, כמכונות שימושיות, יעילות ובטיחותיות. היות ומדובר בכלי כל כך שימושי ומהותי, בבואנו להשכיר או לקנות מלגזה, חשוב שנדע לבחור את המלגזה האיכותית ביותר

pixabay

פתרונות לוגיסטיקה בעולם מתפתח

אנו חיים בעולם מודרני וטכנולוגי המתפתח בקצב מסחרר, ללא הפסקה. ההתפתחות הטכנולוגית ניכרת בעיקר בתחומי התעשייה, כאשר שינוע מוצרים ו/או אחסנתם במרכזים לוגיסטיים שונים עד להפצתם, קיבלו את מירב תשומת הלב, בכדי להביא לפתרון איכותי, יעיל ואפקטיבי. כיום, בעלי עסק ומחסנים רבים ברחבי העולם, הבינו כי באמצעות סידור נכון של המלאי והסחורה, ניתן לחסוך עלויות רבות, הן מבחינת השטח הדרוש בפועל והן מבחינת עלויות תפעול. כך, במהלך השנים פתרונות האחסון והלוגיסטיקה השתכללו והשתנו בהתאם, כאשר מלגזות הן בין המכונות שחוללו את המהפכה האמיתית.

סוגי מלגזות

מלגזות הן למעשה כלי מנועי, המסייע בביצוע עבודות שינוע למרחקים קצרים, של סחורות וציוד במשקלים שונים. באמצעות זרועות פלדה עוצמתיות, הנכנסות מתחת למטען, יכולה המלגזה להרים מטענים במשקלים הנעים בין 1 ל-5 טון.

בין אם אתם מחפשים מלגזות למכירה או מלגזות להשכרה, חשוב שתכירו את סוגי המלגזות העיקריים:

מלגזות דיזל- מכונות כך עקב מנוע הדיזל העוצמתי המאפיין אותן. השימוש במנוע הדיזל, מאפשר למלגזות מסוג זה לשנע ולהרים מטענים כבדים מאוד. חשוב לדעת, כי השימוש במלגזות דיזל מיועד בעיקר לשטחים פתוחים, היות ומדובר במנוע מזהם מאוד.

מלגזות חשמליות- מונעות באמצעות מנוע חשמלי, הנחשב לבטיחותי, ידידותי לסביבה ואף מאפשר עבודה שקטה יחסית. לצד היתרונות הללו, כדאי לקחת בחשבון שכושר ההרמה של מלגזה חשמלית הינו נמוך יותר ממלגזת הדיזל, והיא אינה מיועדת להרמת משאות כבדים.

השכרה או מכירה?

בסופו של דבר, העסק שלנו זקוק לפתרונות לוגיסטיים איכותיים ושימוש במלגזה המתאימה לאופי וסביבת העבודה. אך האם כדאי להשקיע בקניית מלגזה או שאולי דווקא עדיף להשכיר?

כעיקרון, ככל ואנחנו משתמשים במלגזה באופן קבוע ויום יומי, ייתכן ונעדיף את אפשרות הקנייה וההנאה מפעילותה לאורך זמן. בנוסף, אם תרצו בבוא הזמן להשתדרג ולהחליף את המלגזה, כדאי לדעת כי בדומה לשוק הרכב, גם כאן, מכירת מלגזות יד שנייה היא אפשרות פופולארית, נוחה וזמינה.

במידה והשימוש במלגזה אינו תכוף כל כך, ומשמשת בעיקר לפרויקטים זמניים, הרי שאפשרות ההשכרה תהיה האופציה המועדפת. בנוסף על האפשרות להשכיר לימים בודדים ואף שעות ספורות, שירותי השכרת מלגזות מאפשרים לכם לחסוך עלויות תחזוקה שוטפות כמו טסט למלגזה או תיקון מלגזות.

מהיכן קונים / שוכרים?

בין אם בחרתם לקנות או להשכיר, ולאחר שבחרתם את מסלולי ההשכרה השונים או מחירי המלגזה המוצעת, כשמדובר בכלי כל כך חשוב ומהותי לתפעול העסק שלכם, כדאי שהמלגזה תגיע ממקום מקצועי, אמין ובעל ידע וניסיון בתחום המלגזות.

נכתב באדיבות: מאסטר שירותי מלגזות

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה