לשלוף ולשטוף – ברז מטבח נשלף



המטבח המודרני הוא אחד החללים הביתיים הכי מאובזרים ופונקציונאליים הקיימים כיום. אמנם אין מטבח גנרי ויש אפשרויות רבות לעצב את המטבח המושלם. בדרך כלל באמצעות הציוד הנכון, ברז מטבח נשלף, כיור מעוצב והמכשירים המתקדמים אפשר בהחלט לעצב את החלום. אך, מה שבאמת חשוב זה שיהיו בו שילוב של פרקטיות ורגש. מכיוון שמעבר לעשייה שמתקיימת בו, למטבח גם משמעות רגשית עצומה, מקור האש, החום והנחמה של הבית.

pixcels

לעצב מטבח אינו דבר של מה בכך, מעבר לבנייה הנכונה של החלל, תכנון מיקומו של כל מכשיר חשמלי, הלבשה נכונה של תאורה ושאר אלמנטים עיצוביים, חשוב מאוד לתת דגש משמעותי על נוחות הבישול והניקיון. בחלל הבישול הבייתי ניתן למצוא אין ספור מכשירי חשמל מתקדמים, גאדג'טי מטבח מדליקים ואביזרים שמקלים על הבישול ויותר מכך, על הניקיון. הפרקטיקה של המכשירים, המוצרים ושאר התקנים מסונכרנת היטב בנראות ובשאיפה לשמור על עיצוב מדליק וחדר מלא שיק.

אחד האלמנטים המרכזיים במטבח, גם אם לא ממש נותנים עליו את הדעת בשגרת החיים והבישול, הוא ברז המטבח. השימוש בברז נעשה בתדירות גבוהה, לרחיצת ירקות, פירות ומזונות אחרים, לשטיפת כלים ונטילת ידיים, הפתיחה והסגירה נעשות כלאחר יד ללא הרבה מחשבה, אך לא כך יש לעשות בתכנונו של המטבח.  בעת הבנייה והעיצוב של חלל המטבח, יש חשיבות עצומה לסוג הברז הנבחר. השפעה לא רק על איך יראה המטבח אלא בעיקר על אופן השימוש בכיור, על קלות הבישול ובעיקר ניקיון השיש, משטחי העבודה והכיור עצמו.

תחום אביזרי אמבט, הכולל בתוכו גם את אביזרי המים עבור המטבח, הנו תחום עצום המכיל עשרות רבות של מוצרים. קיימים סוגים שונים של ברזים במגוון רחב של עיצובים. ההחלטה של איזה מרז נכון לרכוש חייבת להילקח תוך בינת אופן השימוש, הצורך, הגודל הרצוי של הברז, התאמתו לעיצוב הכללי של הכיור והמטבח וכמובן גם את התקציב. מגוון הברזים למטבח עצום, בין היתר ניתן למצוא ברז מטבח נשלף, ברז פרח וברז קיר, בין אם בסוללה או במיקסר. יש גם שפע של עיצובים ואפשרויות פתיחה, בהרמה, בסיבוב, לחיצה, בעיצוב מעוגל או מרובע.

הבחירה בברז הנכון חייבת להתמקד בהיותו פרקטי ושימושי, לכן ההמלצה הרווחת היום היא רכישה של ברז מטבח נשלף. מדובר בעקרון על ברז היוצא מהשיש או מצידי הכיור, הברז עצמו מגיע בשלל עיצובים, גבוה, מעוגל או מרובע, עשוי מחומרים איכותיים אל חלד ועומד בתקני בטיחות בינ"ל. אך מה שבאמת מאחד את כל הברזים הנשלפים הוא צינורית גומי חבויה הנשלפת במשיכה קלה ועדינה ומאפשרת הגעה לכל פינות הכיור ומשטחי העבודה. בתום השימוש הצינור חוזר למקומו באופן אוטומטי ללא צורך בסיוע ידני. מעבר לנוחות ומהירות הניקיון, גמישות הצינור מסייעת לבצע שטיפה יעילה של כלים או מצרכים ללא נתזי מים מחוץ לכיור והצפת סביבת העבודה כולה.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה