לראשונה בישראל: המיזם החברתי שפורץ גבולות עבור אנשים עם מוגבלות



WINWORK הוא מיזם חברתי – עסקי, שהוקם במטרה לקדם אנשים עם מוגבלות וללוות אותם לאורך כל הדרך עד לבניית קריירה עצמאית ומצליחה * "אנשים עם מוגבלות סובלים מאפליה בשוק התעסוקה הישראלי וחלקם מוותרים על היכולת שלהם להתפרנס בכבוד. הגיע הזמן לשנות את המציאות הזו", אומר מנחם יעקובוביץ', אדם עם מוגבלות בעצמו, ומי שייסד את המיזם * WINWORK פותח עבור אנשים עם מוגבלות את הדלת לקריירה עצמאית, ומציע ליווי לאורך כל הדרך- משלב הרעיון ועד לביצוע.

WINWORK

הכירו את מיזם WINWORK: המיזם החברתי הראשון מסוגו בישראל, שמעניק אופק תעסוקתי וסיכוי שווה להצלחה גם לאנשים עם מוגבלות.

את המיזם הקימו לפני שנתיים חבורת יזמים מוצלחת, בהובלתו של מנחם יעקובוביץ'. אל מנחם חברו יובל חדד, עירן ג'רפי וגולן לקס, שלושתם אנשי עסקים מצליחים. מנחם, יובל וגולן מתמודדים בעצמם עם מוגבלות. המיזם הוקם במטרה לחולל מהפכה בתחום תעסוקה עבור אנשים עם מוגבלויות, לאחר שמקימי המיזם חוו על בשרם את הקושי שעובר אדם עם מוגבלות המעוניין למצוא מקום עבודה ראוי, וסירבו להיות תלויים בתקנים או ברצונם הטוב של מעסיקים. המיזם מכשיר אנשים המתמודדים עם מוגבלות לבסס עצמאות וביטחון כלכלי תוך מימוש היכולות העסקיות המקצועיות שלהם.

במסגרת המיזם, רוכשים היזמים החדשים את הידע והכלים הדרושים להקמת עסק. ההכשרה האינטנסיבית כוללת תכניות לימוד עם מרצים מעולמות התוכן העסקיים, הכלכליים והשיווקיים, לצד ליווי אישי של מנטורים עסקיים מהמובילים בארץ- כולם אנשי עסקים, המובילים את היזמים במסגרת ההכשרה עד לפיתוח העסק שלהם.   

עד כה, הוכשרו במסגרת המיזם כ-80 גברים ונשים עם מוגבלות, מכל חלקי הארץ, שהמיזם דחף אותם להקים את העסק שלהם, ולהפוך לעצמאיים, הנהנים מליווי מקצועי לכל אורך הדרך. בימים אלה, פותח המיזם את שעריו ל-20 משתתפים חדשים, שיסיימו את המסלול בעוד חודשים מספר וייצאו לדרך עצמאית משלהם.

"המיזם עצמו נולד פה, בראשון לציון, שבה אני חי ומתגורר", מספר מנחם יעקובוביץ', מייסד המיזם. "מאז שעלה הרעיון, דרך המהלך לרתום את הביטוח הלאומי ועד היום- שהגענו ל-100 אנשים ונשים שערו ועוברים את תהליך ההכשרה, אני נרגש לעמוד בראש מיזם שהופך חלומות למציאות".

את המיזמים והעסקים החדשים של בוגרי התכנית, ניתן למצוא כמעט בכל מקום בישראל בימים אלה. גם ברשת, נפוצים המיזמים של בוגרי תכנית ההכשרה, בהם אתר לשיקום כלכלי שהקימה אחת הבוגרות, אפשרות להזמנת הרצאות ומופעים של בוגרים אחרים ועוד.

בנוסף, התכנית מגבשת קהילה בה חברים עשרות בעלי עסקים שסיימו את תכנית ההכשרה של

 

 

WINWORK, המהווה מנוע ליצירת הזדמנויות עסקיות וחברתיות. כ 75 אחוז ממסיימי התכנית הקימו עסק, וכיום פעילים ברחבי הארץ עשרות עסקים מצליחים של בוגרי התכנית.

התכנית ממומנת על ידי אגף השיקום של ביטוח לאומי, אשר אנשיו שותפים מלאים לדרך ולחזון 

של WINWORK. המעוניינים להצטרף למיזם, מוזמנים לפנות לאגף השיקום בביטוח הלאומי או לאתר WINWORK, לקבלת כל המידע והפרטים הנדרשים. 

המימון לתכנית, לזכאי הביטוח הלאומי, הוא מימון מלא לתכנית כולה.

התכנית מתבצעת בזום, והיא נגישה לכל סוגי המגבלות. במיזם מזמינים את הציבור הרחב, מכל

חלקי הארץ, לקחת חלק בפעילות וליהנות מעתיד מקצועי רחב ומאפשר.

 

מנחם יעקובוביץ', ממייסדי WINWORK: "בניגוד למה שאנשים נוהגים לחשוב, לאדם עם מוגבלות יש יתרון על פני אדם ללא מוגבלות, מאחר והוא מתמודד 24/7 עם מוגבלותו והאתגרים שהיא מביאה איתה. אנחנו רואים שהיזמים שמסיימים את התכנית הם אנשים אמביציוזיים

בצורה יוצאת דופן, חזקים ועקשנים, תכונות המהוות יתרון בעולם העסקי.  לנגד עינינו משתתפי התכנית הופכים ליזמים ובעלי עסקים מצליחים ששולטים בקריירה שלהם, מבלי להיות תלויים באיש".

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה