לעבור את החורף בשלום בלי להגיע למרפאה: מכשירי אינהלציה לטיפול ביתי



במקום לקבוע תור, לצאת מהבית, להמתין זמן ארוך במרפאה ולהסתכן בחשיפה לחיידקים שונים, אתם יכולים לעשות את זה לגמרי אחרת, על ידי שימוש במכשירים ועזרים המאפשרים טיפול ומעקב רפואי, בין כותלי הבית!

Pixabay

החורף כבר בפתח ועמו שלל וירוסים, נגיפים, תסמיני צינון ועוד הפתעות. העונה הקרה מלווה בעלייה ברמת התחלואה בקרב כל קבוצות הגיל, מנגיפים ויראליים ועד מחלות ילדים, שפעת וכל מה שביניהם -מדובר בעונה בה תכיפות הביקורים בקופת החולים עולה פלאים. השנה מתווסף לכל אלה איום חדש – נגיף הקורונה, וירוס אימתני אשר גורם לכל אחד מאיתנו לחשוב פעמיים בטרם יציאה למרפאה. אז כיצד ניתן לקבל טיפול מבלי לצאת מהבית? התשובה לכך פשוטה במיוחד: על ידי שימוש במכשירים רפואיים אשר נועדו לשימוש ביתי, כמו מכשירי אינהלציה, המאפשר הקלה מיידית למצבים של קושי בנשימה בתנאים ביתיים ובזמן שהכי נוח לכם.

מתי יש צורך במכשיר אינהלציה ביתי?

מכשיר האינהלציה נועד לספק הקלה ולטפל בכל מקרה בו מתעורר קושי בנשימה, והוא מתאים לטווח משתמשים רחב. פעולתו של המכשיר הינה בטיחותית, יעילה ומהירה והוא מבטיח הקלה מיידית לסובלים מקשיים על רקע נשימתי, בין אם מדובר במצבים כרוניים המצריכים טיפול יומיומי או מקרים חד פעמיים, כמו צינון או אלרגיה. הגורמים לקושי נשימתי הינם רבים ומגוונים, החל מאסטמה ומחלות ריאה ולב נוספות, מחלות כרוניות שונות ועד סובלים מתסמיני צינון ללא כל מחלות רקע. השימוש במכשיר האינהלציה הביתי מאפשר לחולים המתמודדים עם קשיים בנשימה, מכל סיבה שהיא, ליהנות מהקלה מיידית בזכות פתיחה מהירה של דרכי הנשימה. מכשירי האינהלציה מתאימים לשימוש בכל קבוצות הגיל וניתן למצוא אף מכשירים מותאמים לפעוטות ואף לתינוקות כבר מגיל לידה.

מכשיר אינהלציה: טיפול בקושי נשימתי מבלי לצאת מהבית

אם בעבר נהגנו לפקוד את קופת החולים בכל בעיה רפואית שהתעוררה, קטנה כגדולה, היום אנחנו זקוקים לפתרונות מותאמים לתקופה. מצד אחד, התפתחות הטכנולוגיה מאפשרת לנו ליהנות מחידושים ופיתוחים שפעם לא היו נגישים לקהל הרחב, מצד שני, וירוס הקורונה מאיים מבחוץ, וכל אחד מאיתנו שוקל היטב כל יציאה שאינה חיונית מהבית, לרבות כניסה למרפאה בה קיים סיכון רב בחשיפה לחיידקים. היום אנחנו יכולים ליהנות מקיצור דרך משמעותי, על ידי שימוש בעזרים רפואיים ביתיים, המאפשרים לשמור על שגרת מעקב ולקבל טיפול והקלה בבעיות רפואיות שונות, בין כותלי הבית.

עכשיו אפשר לנשום לרווחה: כך פועל מכשיר האינהלציה

מכשיר האינהלציה פותח במטרה לאפשר פתיחה מהירה של דרכי הנשימה. המכשיר פועל כך: החולה חובש מסיכה המחדירה את התרופה הישר אל הריאות ומשם אל מערכת הנשימה. פעולה זו מאפשרת לתרופה להיספג בגוף ולחדור במהירות רבה אל מערכת הנשימה. על ידי כך מספק המכשיר הקלה מהירה במיוחד בכל מצב של קושי בנשימה. מכשיר האינהלציה מספק מענה גם במצבים המצריכים שימוש במשאף.

כיום ניתן למצוא מכשירי אינהלציה חדשים ומתקדמים, בעלי פשוטה שקטה במיוחד. מדובר במכשירים קומפקטיים ונוחים, אשר מחליפים את מכשירי האינהלציה הכבדים והרועשים שהכרנו בעבר, אותם ניתן היה למצוא גם בקופות החולים. פעולתם השקטה של המכשירים הללו הופכת אותם לאידיאליים עבור תינוקות וילדים, בזכות נטרול גורם הרעש אשר עלול להישמע מאיים ומפחיד. יתרון נוסף למכשירי האינהלציה החדשניים של ימינו הוא פעולתם המהירה, אשר חוסכת לחולה זמן ישיבה ממושך, פרט חשוב במיוחד כאשר מדובר בחולים אשר משתמשים במכשיר האינהלציה באופן יומיומי קבוע.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה