לסחוט מחמאות בלי להיסחט, 3 טיפים לאירוח כיפי ורגוע



זה נכון שכולנו הפכנו לשפים בתקופת הקורונה, והחלום שלכם זה לארח ולהשוויץ במתכונים השווים שאספתם בין סגר לסגר. לא פלא שברגע שמתאפשר, אתם מזמינים אורחים. ומה עכשיו? אתם מגלים שלארח זה עבודה, זמן וכסף. שכחתם כמה זה יכול להיות מתיש ולכם דווקא מתחשק ערב כיפי, זורם ורגוע. אל דאגה, זה אפשרי. החל משילובים מעניינים בין מרכיבי אוכל, משחק קלפים כיפי והיערכות נכונה מראש, האורחים שלכם יחוו ערב בלתי נשכח, כשאתם בכלל לא התאמצתם... אז, איך תוכלו לסחוט מחמאות על אירוח מושלם? קבלו כמה טיפים סודיים לאירוח הבא שלכם.

pixabay

כשאתם לא מתאמצים זה יותר מרשים

עם כל הרצון הטוב להכין ארוחה מא' ועד ת', אתם עלולים ללכת לאיבוד במטבח. קמח עף לכל מקום, סירים ומחבתות באוויר והרבה הרבה הרבה מטלות. אז למה? על אף ההתמקצעות המוערכת במטבח בתקופת הקורונה, יש הבדל בין הכנת ארוחת ערב אישית לאורחים. תקלו על עצמכם במרכיבים הקטנים, שגם האורחים שלכם יודו עליהם. למשל, בגזרת הקינוח, השתמשו בחטיפי גלידוניות או בשברי ממתקים שכולם אוהבים. למה הכוונה? במקום להכין קינוח מטורף של ארבע שכבות, שלבו מרכיב קנוי אך כזה שיקפיץ את הטעמים והמרקמים. הקינוח ישתדרג מעצמו והאורחים יתפעלו.

 

זה עניין של סדר

אין דבר העומד בפני הרצון. כל דבר שתבחרו לעשות אפשרי בעזרת תכנון וסדר עדיפויות. ביננו, לארח זה לא דבר של מה בכך. יש הרבה לתכנן מראש – שהבית יהיה ערוך מבחינת ארגון החלל, הכנת כמות אוכל בהתאם לכמות האורחים, לוודא שיש אוכל שמתאים לצמחונים, טבעונים, מה לא... רציתם לארח וקיבלתם עבודה. לכן, תתייחסו לזמן ההתארגנות בימים שלפני בחשיבות יתר. למה הכוונה? למשל בגזרת הארוחה. תחליטו מראש על המאכלים אותם תירצו להגיד ותכינו רשימת קניות מפורטת. תיקנו מראש ותיערכו במטבח בהתאם, בטוח שישנם מרכיבים שאפשר ואף רצוי להכין מראש ולא ביום הארוחה. עם התארגנות כזאת תבשלו בקצב שלכם וכשהאורחים יגיעו, גם אתם תהיו רעננים ומלאי אנרגיה.

 

אירוח זה לא רק על הארוחה לבדה

אירוח בדרך כלל נראה אותו הדבר... מגיעים לפני הארוחה, שותים כוס יין וכמה נשנושים, מתיישבים לארוחה, אוכלים והולכים. אז איך תגרמו לערב שלכם להיות בלתי נשכח? באמצעות אינטראקציה חברתית. המפגש הרי נועד ליצור שיח, חוויה והנאה. למה שלא תיקחו את זה לרמה הבאה? תחשבו על מה שעושה לכם כיף בחברה. כיום יש משחקים רבים שאפשר לשחק והם לא רק לילדים. להפך, התחרותיות בין מבוגרים והבגרות לוקחת את המשחקים האלו לרמה הבאה. לכן, אל תתביישו ותציעו לשחק משחק שאתם אוהבים. האורחים יזרמו אתכם ואף ייהנו מערב בלתי נשכח.

 

בעזרת כמה טיפים פשוטים, אתם קמים בבוקר שלמחרת האירוח מרוצים, רעננים וקלילים. אתם תיראו איך המחמאות מגיעות מעצמן וללא מאמץ. את שלכם עשיתם ובהצלחה יתרה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה