למה לבצע השתלת שיניים בהקדם האפשרי?



אם אתם כאן סימן שאתם מתלבטים לגבי הצורך לבצע השתלת שיניים. במציאות של ימינו הנראות החיצונית חשובה במיוחד במצבים רבים ומגוונים. החיוך יהיה כרטיס הכניסה שלכם לכל מיני מקומות שונים, הוא זה שיקבע את הרושם הראשוני. מה קורה כאשר חסרות לכם שיניים? יהיה עליכם לחשוב על פתרונות למצב הזה. הרי אף אחד מאיתנו לא ירצה להישאר ללא שיניים, חובה לחשוב על פתרון אפקטיבי. בעבר שיניים תותבות היו הפתרון האידיאלי, זה שסיפק את הסחורה בדיוק באותה תקופה. אך כיום אפשר להגיד בפה מלא כי שתלים זוכים להעדפה בקרב הציבור. מה גורם לכולם לבצע היום השתלות שיניים במקרה של שיניים חסרות? הבאנו לכם כמה סיבות שלא אמורות להשאיר לכם מקום לספק בהקשר הזה.

  קרדיט תמונה: freepik

פתרון קבוע לטווח הרחוק

אחד מהיתרונות הכי בולטים של השתלת שיניים הוא שמדובר על טיפול שנותן לכם שקט קדימה. השתלים יכולים להחזיק מעמד שנים ארוכות, מבלי שיהיה עליכם לטפל בהם. מנגד כל טיפול אחר שנמצא על לשון המאזניים יהיה זמני, כזה שלא יספק שקט ארוך טווח. מוטב כי תמיד תנסו למצוא פתרונות ארוכים, כאלה שלא יסבכו אתכם יתר על המידה. עד שאתם כבר בוחרים פתרון רצוי כי לא תחזרו שוב לאותה הנקודה כעבור זמן מה. גם ככה הביקורים אצל רופא השיניים לא נעימים, יש כאלה שהם מפחידים אותם מאוד. האפשרות הזאת תגרום לכך שלא תצטרכו להגיע למרפאה בזמן הקרוב.

השתלים נראים כמו שיניים רגילות

עוד סיבה לבצע השתלת שיניים היא כי השתלים שנמצאים בחלל הפה נראים כמו שיניים רגילות. הנראות החיצונית היא הסיבה המרכזית שבגללה החלטתם להתמודד עם המחסור בשיניים. אם כבר בחרתם פתרון, הדרך החשוב ביותר הוא שהפתרון יהיה כזה שיראה טבעי ככל האפשר. כאן אפשר להגיד בפה מלא כי הפתרון הוא פתרון שנראה טבעי לחלוטין. אף אחד לא ישים לב כי השתלים הם בעצם שתלים, רוב האנשים יחשבו כי מדובר על השיניים הטבעיות. אתם מבחינתכם תוכלו לספר למי שתרצו על העניין, היכולת לבחור תהיה מראש אצלכם בידיים.

תחזרו לתפקד כמו פעם

השיניים שלנו מסייעות לנו באכילה, בדיבור ובעוד המון פעולות יומיומיות. כל פתרון אחר עלול לשבש את היכולות הללו, בטח אם הפתרון הוא לא קבוע. במקרה של השתלת שיניים התפקוד של השתלים יהיה בדיוק כמו התפקוד של שיניים רגילות. אחרי תקופת ההחלמה יכול להיות כי תשכחו שיש לכם שתלים בחלל הפה. מבחינת יכולת הלעיסה היא תחזור להיות בדיוק כפי שהייתה בעבר. יכולת הדיבור לא תיפגע כתוצאה מהשתלים, תוכלו להמשיך להגות את המילים כמו פעם. זה קריטי עבור המון אנשים שלא רוצים שאחרים ידעו שחסרות להם שיניים. טוב לדעת כי החיים ממשיכים בדיוק כפי שהיו קודם לכן.

טיפול משתלם בהסתכלות קדימה

המחיר שקיבלתם בגין השתלת שיניים נראה לכם מופרז? עליכם להבין כי מדובר על טיפול שהולך לספק שקט לשנים ארוכות. במקום להחליף בכל פעם את הפתרון שבו בחרתם, כאן מדובר על פתרון לזמן ממושך. בפריסה של העלות לשנים הבאות תבינו כי מדובר על בחירה משתלמת כזאת שלא תשאיר לכם ספקות. חלק נכבד ממרפאות השיניים עובדות עם הביטוחים הרפואיים, כך שהמחיר עוד צפוי לרדת. טוב תעשו אם תלכו על הטיפול הזה למרות תג המחיר שעלול להיות מאיים ומפחיד בהתחלה. בטיפול מהסוג הזה תמיד חושבים על התרומה העתידית, לא רק על מה שקורה כאן ועכשיו.     

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה