למה כדאי לפתוח חנות באינטרנט



עסקים רבים חולמים על חנות משלהם, אך ההשקעה נראית להם גדולה והצעד מעורר בהם חשש. לכן, הגיע הזמן להפסיק לפנטז ולהקים חנות וירטואלית, לצעוד עם שאר העולם ולהיות חלק מהקניון הגלובלי העצום הקיים און ליין.

 פיקסלס

שופינג בלי לזוז מהמסך

לחנות אינטרנטית יש יתרונות רבים, בראש ובראשונה האפשרות להגיע לקהלים רחבים ולהגדיל את הזדמנויות המכירה וההכנסות. אתר מכירות אשר בנוי בצורה מקצועית ונכונה ונראה ברמה בינ"ל, יכול לעשות את העבודה עבור העסק כמעט ללא מאמץ ולהחזיר את ההשקעה בצורה מסודרת ויחסית קלה ומהירה, לפרטים נוספים, היכנסו.

https://www.e-shop.co.il/page/בניית-אתר-מכירות

חנות מקוונת היא גם חלון הראווה הגדול בעולם, אם היא מסודרת יפה ומושכת את עין הגולש יש לה פוטנציאל להכפיל ואפילו עוד יותר, את הלקוחות הנכנסים אל תוך החנות ונחשפים למוצרים. יש כאן את היכולת להיות עם ולהרגיש בלי, להיות עם חנות אבל בלי עלויות תפעול, בלי שכירות, ארנונה ומיסים.  

חשוב להבין, כי כמו שאנשים הולכים בקניון "האמיתי" או ברחוב של חנויות ועוצרים רק מול חנויות שמושכות אותם להיכנס אליהן (חלון ראווה מושקע, אסתטיקה, ניקיון, מזגן, ריח נעים ותאורה נכונה) כך גם בעולם הוירטואלי, ככל שהאתר יהיה מזמין, נגיש ונעים, ככל שהחנות תהיה מסודרת והמוצרים בה יוצגו באסתטיקה עם הסברים ברורים וכמה שיותר מידע, כך הלקוחות יכנסו, ישארו לפרקי זמן ארוכים ואף יבצעו את הרכישה.

מאמצי שיווק בלי מאמץ

מאחר שכל עסק זקוק למגוון מאמצי שיווק, כאשר עושים עלות מול תועלת ופוטנציאל החזר השקעה פשוט ונוח, לאתר מקוון יש יתרונות עצומים בתהליכי השיווק. כאשר האתר נבנה מתוך תוכנית שיווק ואסטרטגיה שיווקית ברורה וסדורה, כאשר האתר קם בטיימינג הנכון באמצעות חברה מקצועית שיודעת את העבודה. כאשר האתר נבנה כחלק אינטגרלי מכל תהליכי השיווק הרחבים של העסק, סביר להניח שהלידים יתחילו לזרום ויחד איתם גם העסקאות יסגרו מעצמם.

חנות אינטרנטית מתממשקת גם בקלות למאמצי השיווק הדיגיטליים, השיווק און ליין הוא מהיר ונגיש, העלויות שלו אינן בשמיים כמו פרסום במדיה המודפסת, המשודרת או קמפיין שלטי חוצות.  הטרגוט של הקהלים מדויק וממוקד יותר, ניתן לדגום אותו ודומים לו בצורה יעילה ולהגיע אליו תוך השקעה כספית סבירה. אחת היתרונות הבולטים הוא לא רק באיתור ובהגעה לקהל הרלוונטי, אלא באופן בו ניתן לנתח את מאמצי השיווק וללמוד מהם.

בכמה פעולות פשוטות ניתן למדוד ולכמת את הלידים שנכנסו דרך האתר, לדעת איזה מוצרים "חמים" איזה דפים השאירו את הגולשים פרק זמן גדול יותר ומה פחות עובד. איזה מודעות קידום ממומן אפקטיביות ומה מתממשק טוב לשאר הפלטפורמות הדיגיטליות כגון רשתות חברתיות וכד'. 

הקסם הזה המכונה "הכנסה הפאסיבית" כאשר החנות מוכרת גם כאשר בעל העסק בחופשה, ישן או עסוק בעיסוקים אחרים ואין השתעבדות פיזית למכירה, הוא המקפצה האמיתית לכל עסק המבצע מכירות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה