להיות כותב תוכן



כתיבה היא חלק לא קטן מהחיים של כולנו ומשמשת את רובנו לא רק לכתוב מכתבים למקומות מוסדיים או לשימושים כאלו ואחרים, אלא גם להבעה עצמית שלנו ולביטוי אישי.

freepik

הכתיבה היא כלי שרבים מההיסטוריונים ואנשי הרוח הגדירו כמעצב חיים, בורא עולמות ולעיתים אף מחריב אותם, כך או כך הכתיבה היא בהחלט דבר חשוב גם בעולם דיגיטלי וירטואלי. להיות כותב תוכן לעומת זאת הופכת את הכתיבה לא רק לכלי למען הביטוי העצמי שלכם, אלא של עוד חברות, אנשים ועסקים והיא מייצרת חיים ונותנת נפח לאותם גופים שונים שלהם כותב איש התוכן. ובשונה מאתרים חדשות בעלי אג'נדה מסוימת או נסתרת, כותב התוכן משמש כיום מפרסם ניטרלי המפיח במגוון נושאים חיים ומנגיש אותם לציבור הרחב.

הנושאים

על אחריותו של כותב התוכן לא רק להיות איש של מילים, חובב ספרות או תולעת כתבות ומאמרים אלא גם איש בעל נושאי עניין שונים ובעל פניות להבנה של נושאים רבים. על כותב התוכן ללמוד נושאים רבים שונים ומגוונים, החל מתעריפי מניות, דרכים לעיצוב הבית, פעולות רפואיות שונות ועוד. נושאים אלו שבהחלט יכולים לשאוב לא מעט זמן וכוח עבור מרבית האנשים, מחייבת מכותב התוכן ללמוד את רובם בצורה מקיפה ועמוקה על מנת לייצר את תוכן בצורה האמינה ביותר, לדעת כיצד להכווין אנשים להשתמש בו ולוודא כל הזמן כי לא חלה טעות בנושא עליו כתב. לימוד נושאים אלו אינם המלצה אלא חובה בחייו של כותב תוכן. ישנם גם כותבים מקצועיים פר תחום כמו כותב התוכן של DBISRAEL  אופיר שמואל.

משמעת יצירתיות ועצמאות

מלבד לימוד הנושאים שעליהם יצטרך כותב התוכן לכתוב הוא יצטרך גם לא מעט יצירתיות על מנת לייצר תוכן מקורי ושאינו מעותק ממקומות אחרים, גם על מנת לשמור על הייחודיות של הכותב וגם על מנת לספק תוכן שעדיין לא נמצא באתרים השונים. היצירתיות  של כותב התוכן מהווה כלי מאוד חשוב לכתיבה, אך יחד איתה יזדקק כותב התוכן ללא מעט משמעת עצמית על מנת לעמוד בזמנים של הלקוחות. אם בעבודה רגילה ישנם שעות לתחילת העבודה ולסיומה, על כותב התוכן לתכנן בעצמו את השעות ולסיים את התוכן בזמן ולא להתעכב אתו או ''למשוך'' את הזמן.
הדבר השלישי והחשוב לא פחות הוא עצמאותו של כותב התוכן, המתקשר אל המשמעת העצמית וההבנה של האחריות שיש עליו. על כך כותב התוכן יצטרך להבין את העצמאות שלו, להגדיר את זמני העבודה שלו ולדעת מתי להתאוורר מהכתיבה ומתי עליו לחזור לכתוב.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה