כמה אמורה לעלות טבעת אירוסין?



טבעת אירוסין היא ללא צל של ספק הטבעת המיוחדת ביותר שגבר יקנה לבת הזוג שלו. אך כמו שאתם בוודאי יכולים לנחש קיימים סוגים שונים של טבעות אירוסין, ולפיכך המחירים גם הם צפויים להיות מאוד דינאמיים. אז כמה באמת תצטרכו לשלם על טבעת אירוסין? אומנם אין תשובה חד משמעית אך החלטנו לעשות לכם מעט סדר בבלגן. בין אם תרכשו טבעת עם שם או טבעת יהלומים מהודרת, חשוב מאוד שתדעו כמה זה אמור לעלות.

freepik

אתם עומדים לרכוש טבעת אירוסין לבת הזוג שלכם, ובהחלט מדובר על אחד מהרגעים המיוחדים ביותר שלכם כבני זוג. אך האם אתם יודעים כמה באמת טבעת כזאת אמורה לעלות לכם? ברגע שתבינו את העלויות, יהיה לכם הרבה יותר קל לתכנן ולחסוך כסף לקראת המאורע החגיגי. עליכם לזכור כי טבעת האירוסין היא הטבעת המיוחדת ביותר, ולפיכך גם העלות הכספית שלה היא לא קטנה.

בת הזוג שלכם מדמיינת את טבעת האירוסין עוד מאז שהיא ילדה קטנה, ולא מן הנמנע כי היא כבר רמזה לכם באיזה טבעת אירוסין היא מעוניינת. לכן רגע לפני שאתם מגיעים לחנות ומגלים כי הטבעת לא עומדת בתקציב שלכם, כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא. לא משנה אם מדובר על טבעת עם שם או טבעת מעוטרת יהלומים, התכנון של ההוצאות שלכם החל מהרגע הזה הוא הקלף המרכזי.

המחיר של הטבעת קשור ליהלום שלה

כמעט כל טבעת אירוסין היא טבעת עם יהלום, כך שלוותר על היהלום על מנת להוריד את העלות של הטבעת זה לא דבר שבא בחשבון. אנו לא רוצים לחשוב על התגובה של בת הזוג כאשר היא תגלה שעל טבעת האירוסין שלה אין יהלום בשום צורה. לכן את האפשרות הזאת אתם צריכים להוריד מהשולחן, ואפילו אם תרכשו טבעת עם שם כטבעת אירוסין תמצאו בה יהלום שיהיה מספיק בולט.

אז מה כן תוכלו לעשות על מנת להוריד או לעלות את העלות של הטבעת? פשוט מאוד לשחק עם הגודל של היהלום. ככל שהיהלום יהיה גדול יותר כך הטבעת כולה תהיה יקרה יותר, וככל שהיהלום יהיה קטן יותר כך הטבעת כולה תהיה זולה יותר. בחברת תכשיטי שמות תוכלו למצוא שלל טבעות אירוסין עם יהלומים בגדלים שונים על מנת שתוכלו למצוא את האפשרות הרלוונטית עבורכם.

מה העלות הממוצעת של טבעת אירוסין?

כמו שכבר אמרנו קשה מאוד לתת עלות ממוצעת לטבעת אירוסין מכיוון שלכל אחד יש את היכולות הכספיות שלו. מי שיש לו את היכולת לקנות טבעת אירוסין בעשרות אלפי שקלים יעשה זאת, בעוד שאחרים לא יוכלו להוציא מעבר לכמה אלפים בודדים. אתם צריכים לזכור שאתם לא נמצאים בתחרות עם אף אחד, ובסוף תוכלו למצוא טבעת עם שם שתהיה מיוחדת מכל טבעת אחרת גם אם היא תהיה יקרה יותר.

ההמלצה שלנו אליכם היא להכין לפחות 1500 שקל על מנת לרכוש את טבעת האירוסין המינימאלית. ברוב המקרים הסכום הממוצע שגברים מוציאים על טבעת אירוסין ינוע בין 3000-5000 שקל, כאשר בסכום הזה תוכלו כבר להשיג טבעות אירוסין מרשימות מאוד עם יהלומים גדולים יחסית – טבעת שבת הזוג לא תהיה אדישה אליה בשום צורה.

תבדקו מראש מאיפה אתם עומדים לרכוש

עוד אלמנט שאתם לא יכולים להישאר אדישים אליו כאשר אתם רוכשים טבעת אירוסין זה החנות שממנה אתם מבצעים את הרכישה. לכל חנות יש את המחירים שלה, וככל שתבצעו השוואת מחירים בין חנויות שונות כך תוכלו להגיע למצב שבו תהיה לכם אפשרות לרכוש טבעות במחירים כדאיים יותר. לא משנה אם מדובר על טבעת יהלומים, טבעת מכסף או טבעת עם שם – בשורה התחתונה תוכלו לחסוך עשרות אחוזים אם תבצעו בדיקה מקדימה. לא מעט גברים אינם מבצעים את הבדיקה הראשונית ולכן הם מגיעים למצב שבו הם מוציאים ללא סיבה עשרות אחוזים יותר.

אל תצאו מנקודת הנחה שכל חנויות התכשיטים יגבו מכם את אותו הסכום על טבעות האירוסין כי מדובר על נקודת הנחה מוטעית. בדיוק כמו שלכל בעל מקצוע ולכל חנות בגדים יש את המחירים שלה, כך גם ניתן להגיד בצורה זהה על חנויות התכשיטים בכל האזורים בארץ.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה