כל מוצרי המשרד שלא ידעתם שאתם צריכים



freepik

נוחות מעל הכל
עיצוב נכון של המשרד ומילוי שלו באביזרי עזר יכול בסופו של דבר רק להקל עלינו – לעזור לנו להתמצא במשרד, לאפשר לנו לעבוד באופן יעיל וחשוב לא פחות, אפילו לשמור על הבריאות. עבור רבים מאיתנו, מציאתם אבזור המשרד היא לא יותר מידי מסובכת אבל האמת היא שרובנו מפספסים דברים מהותיים למדיי בדרך. בשביל לעזור לכם למצוא את כל האביזרים שיהפכו את המשרד שלכם לנעים יותר, נוח וידידותי למשתמש, ריכזנו עבורכם כמה פריטי חובה שאתם צריכים בהישג יד. בהצלחה!

כיסא אורטופדי
לנוחות המקסימלית שלנו בשעות העבודה יש השפעה לא רק על הבריאות שלנו ושל הגב שלנו אלא גם על היעילות שלנו. מחקרים רבים הראו שאנשים שיושבים בכיסא אורטופדי המותאם כראוי לגב שלהם עובדים באופן מהיר יותר ומגיעים להישגים יותר טובים. כיסאות אורטופדים מגיעים בשלל סגנונות ועיצובים שיאפשרו לכם להנות מנוחות מקסימלית ולצד זאת, גם מעיצוב יוקרתי שישדרג לכם את המשרד בכמה רמות. כיום חנויות אינטרנטיות רבות מציעות למכירה כיסאות אורטופדיים בשלל דגמים ויותר מישמחו לחסוך לכם סיבוב למרכז הקניות השכונתי שלכם שבו לא תמיד תמצאו את מה שאתם מחפשים.

שולחן עמידה
שולחן עמידה הוא קונספט מעניין שלרבים מאיתנו עוד לא יצא להכיר. מדובר בשולחן מתקוונן, שנראה דומה לשולחן רגיל אבל בעל מאפיין ייחודי אחד – במידת הצורך, או הרצון, תוכלו להעלות או להוריד את גובה השולחן. באופן כזה תוכלו לעבוד בישיבה ובעמידה ולשמור על תחושת רעננות, נוחות וריכוז. שינוי של פוזיציית העבודה שלנו תורם באופן משמעותי לתחושת הנוחות ובהתאם לזאת גם יביא להקלה במתיחות בגב התחתון שלנו שלפעמים מגיעה עם העבודה בכיסא. 

מנורת שולחן
מנורת שולחן היא פריט עיצובי שרובנו מכירים משולחנות הלימודים של הילדים שלנו אבל משום מה, לא טורחים ליישם גם לשולחן העבודה הפרטי שלנו. מנורת שולחן היא אלגנטית, יפה ונעימה ויכולה להאיר בגווני אור כתומים או לבנים בהתאם להעדפה שלנו. הייתרון של המוצר הייחודי הזה על פני מנורה תקרתית רגילה, היא היכולת שלה להאיר על נקודה ספציפית בשולחן עליה אנחנו עובדים בהתאם לרצון שלנו והצורך באותו הרגע. מנורות שולחן מגיעות בסגנונות עיצוביים רבים ויכולות בקלות לשדרג את המראה הכללי של המשרד שלכם ולהפוך אותו לביתי יותר, חמים ונעים הרבה יותר. אז באיזה מנורת שולחן תבחרו?

חותמת ייחודית
חותמת אישית היא ללא ספק פריט חובה עבור כל איש עסקים רציני. באמצעות החותמת תוכלו לחתום על מסמכים שספקים מביאים לכם עם המשלוח, על טפסים ניהוליים מול הלקוחות ועל טפסים בירוקרטיים שרלוונטיים לעבודה שלכם מול רואה החשבון. משמעותי לא פחות – מדובר בדרך פשוטה להפריד בין הדפים האישיים שלכם לבין טפסי העבודה ולאפשר לכם לשמור על קצת סדר. עד לא מזמן את החותמות האישיות שלנו נאלצנו לרכוש בבתי עסק שקשה להגיע אליהם אבל כיום, בתי עסק רבים בינהם עדן חותמות מציעים שירותי הזמנת חותמות באינטרנט – כך תוכלו לרכוש את החותמת המושלמת עבורכם מבלי לצאת מהבית!

חותמות משרדיות מגיעות בשלל עיצובים וסגנונות שיאפשרו לכם להביע את האישיות שלכם ושל בית העסק – החל מחותמות מלבניות שמעוצבות בפונט פשוט ועד לחותמות עגולות ואפילו חותמות כיס שיאפשרו לכם לצאת מהאזור הבטוח והמוכר. מגניב, לא?

רק נשאר להתחיל
עכשיו כשאתם יודעים קצת יותר מה חסר, אולי הגיע הזמן לפנק את עצמכם ולשדרג את המשרד שלכם. תהיו בטוחים שההשקעה תשתלם – מדובר בסופו של דבר בפריטים שילוו אתכם עוד שנים ארוכות רבות. שיהיה לכם הרבה בהצלחה!

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה