כל מה שרצית לדעת על אחסנת תכולת דירה



בשנים האחרונות, אנשים רבים בישראל נעזרים בשירות הפופולרי והיעיל של אחסון תכולת דירה, בסיטואציות שונות במהלך חייהם. כך, בין אם בשל בניית בית חדש או שיפוץ של דירה קיימת, מעבר לחו"ל לצרכי עבודה, לימודים או טיול ארוך, המתנה לדירה שכורה שתתפנה ועוד. במקרים אלה יש למצוא פתרון בטוח, כלכלי ונוח לאחסנת כל הציוד, הריהוט, הרכוש והדברים היקרים שצברתם עם השנים, כך שתוכלו להמשיך ולהשתמש בהם גם בעתיד ולא תצטרכו למכור אותם בלית ברירה.

Pixabay

חשיבות שירותי אחסנה

הפתרון של אחסון תכולת דירה הינו מצוין לטווח ארוך או קצר. מדובר למעשה על רכישת מחסן מאת חברת אחסנה מקצועית ומנוסה בתחום, שאחראית לדאוג לתנאים אופטימליים בעת האחסנה, כך שתכולת הדירה תישאר שלמה ותקינה מרגע ההובלה ועד הוצאתה ואתם תוכלו להיות שקטים ורגועים. כמובן, בחירת החברה ומקום האחסנה חייבת להיעשות בקפידה, כך שתתאים בדיוק לצרכים האישיים שלכם ותעניק לכם תחושת ביטחון ושקט מקסימלית לכל משך האחסנה.

גודל המחסנים

חשוב להתאים את שטח המחסן לפי כמות התכולה על מנת שלא תוציאו כספים לחינם. לכן, מומלץ להתקשר עם חברת אחסנה שמספקת מחסנים במגוון גדלים לתקופות זמן משתנות. בצורה זו, ניתן להתאים את חלל האחסון לפי הצרכים הספציפיים שלכם כאשר בכל עת תוכלו להגדיל את השטח אם תזדקקו ליותר מקום אחסון.

ביטוח התכולה

אחסון תכולת דירה, בין אם לטווח קצר או ארוך, מחייב עריכה של פוליסת ביטוח, המקנה לכם פיצוי כספי בגין נזקים שייגרמו לרכוש, לחפצים ולכל הציוד הנמצא במחסן במשך התקופה. תחום הביטוח הוא מורכב ולכן חשוב שתבינו בדיוק מהו סוג הביטוח שאתם עושים ואיזה כיסויים כלולים בו. חשוב לקרוא בעיון את כל תנאי הפוליסה, אשר אינם אחידים ויכולים להשתנות לפי חברת האחסנה עמה אתם מתקשרים. באופן כללי פוליסות ביטוח תכולה רגילות צריכות לכסות נזקים הנגרמים כתוצאה משריפות, פריצה למחסן, גניבת הציוד, נזקי מזג אוויר, שיטפונות, רעידות אדמה וכדומה. חשוב שתבינו מפני מה אתם מוגנים ובאיזה סכומים מדובר. הקפידו לעשות את הביטוח אצל חברה מנוסה ומובילה בשוק ולקבל עותק של תעודת הביטוח בה מופיעים כל הפרטים הדרושים.

דגשים חשובים

בעת הבחירה במקום אחסון תכולת דירה, מומלץ לבחור מקום שקרוב לסביבה בה אתם גרים, כך שהתכולה תהיה זמינה ונגישה עבורכם מתי שתרצו, חשוב לוודא שחברת האחסנה שמה דגש על סדר וניקיון במחסנים, הדברה קבועה נגד מזיקים, שהטמפרטורה היא נכונה והמקום מבודד מפני חום, שאתם יכולים להגיע בחופשיות למחסנים בשעות נוחות ושהאחסנה נעשית בדיסקרטיות. כמו כן, חשוב לוודא את אמצעי האבטחה במתחם האחסון, שמירה במשך כל שעות היום, הגנה מפני שריפות, כיסוי ביטוחי מקיף, שירות לקוחות איכותי, חברה מקצועית, מנוסה ואמינה.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה