כל מה שצריך לדעת על קניית ערסל לחצר



ערסלים הם אחד מהפריטים האהובים והמפנקים ביותר שאנחנו יכולים לשים בחצר שלנו. הערסל, שמלווה אותנו כבר עשרות שנים, עדיין נמצא באופנה, וכיום תוכלו למצוא סוגים שונים של ערסלים מודרניים במיוחד, שחוץ מזה שהם שימושיים ומפנקים ומאפשרים לנו לתפוס תנומה או לקרוא ספר בנוחות, הם גם מוסיפים צבע ואווירה ותורמים לקישוט המרחב. מהם היתרונות של ערסל בבית או במרפסת, אילו סוגים של ערסלים יש ואיך מתקינים את הערסל בצורה נכונה ובטיחותית?

מהם היתרונות של ערסל בחצר או במרפסת?

אחד המצבים המרגיעים ביותר עבור תינוקות היא תנועת הנדנוד. על הידיים, בעגלה או בעריסה, תנועת הנדנוד מוכחת כתנועה נעימה ומרגיעה שמורידה עלינו שלווה. כמבוגרים, תנועת הנדנוד הבריאה קצת נלקחה מאיתנו, ואנחנו יכולים להשיב אותנו אלינו באמצעות ערסל. כשהחיים שלנו מלאים בסטרס ומעט זמן פנוי, ערסלים למרפסת או לחצר זה בדיוק מה שאנחנו צריכים כדי להשיב לעצמנו את הדקות המרגיעות – לקריאה של ספר, לכוס קפה או יין, להביט על השמיים או סתם לתפוס תנומה במזג האוויר הסתווי שמגיע אלינו. התקנת ערסל מומלץ לעשות לאחר שראינו שיש לנו מקום לתליית הערסל ולקחנו את המידות הדרושות.

שבירו ריהוט גן

אילו סוגי ערסלים יש?

  • ערסל לשינה – ערסל לשינה הוא ערסל רחב יחסית כדי למנוע מאיתנו להתהפך לצד, והוא עוטף אותנו כשאנחנו ישנים. כשבוחרים ערסל לשינה חשוב שהוא יהיה עשוי מחומר עמיד ועבה יחסית, כדי למנוע שקיעה ושחיקה שלו עם הזמן, וכמובן בעל חבלים בטיחותיים. בנוסף, חשוב לוודא את משקל הנשיאה של הערסל, ושהיא מתאימה למשקל גופכם.
  • ערסל לטיולים – ערסל לטיולים הוא פריט חובה בתיק שלכם, בפרט אם אתם אנשים שאוהבים לפתוח פק"ל קפה ולהתמקם בכל תנאי שטח. ערסל טיולים הוא ערסל פשוט למדי, שמתחבר באמצעות חבלים או תופסנים. חשוב שהוא יהיה קל לנשיאה ונוח לקיפול מהיר, בטיחותי ויציב, וכמובן שיאפשר חיבור לעצים.
  • ערסל זוגי – ערסל זוגי הוא ערסל רחב שמאפשר לשני אנשים לשכב עליו בנוחות. כשקונים ערסל זוגי חשוב לוודא את משקל הנשיאה שלו. ערסל זוגי הוא בעל יכולת נשיאה של 150 ק"ג לפחות.
  • ערסל ישיבה – ערסל ישיבה הוא ערסל יוצא דופן, כיוון שהוא לא תלוי בין שני עצים או שני גורמים המחזיקים אותו. מדובר, לרוב, במעין כיסא נדנדה שמספק אפקט דומה לאפקט הנדנוד בערסל, אך בתנוחת ישיבה ובגובה נמוך כשהרגליים נוגעות בקרקע.

 שבירו ריהוט גן

איך תולים ערסל בצורה נכונה?

התקנת ערסל צריכה להיעשות בזהירות ועל פי הנחיות היצרן, כדי למנוע מצב של נפילה ופציעה. ראשית, יש צורך בחבל באורך הדרוש לכם. ככל שהעץ עליו תתלו את הערסל גבוה, כך יש צורך בחבל ארוך יותר. שנית, יש לבחור נקודת תלייה מעוגנת וחזקה. לא מומלץ לקשור את החבל סביב הגזע, אלא לחפש נקודת חיבור בין גזע לענף עבה. נקודת החיבור מונעת החלקה של החבל למטה. קשירת החבל נעשית בדרך מיוחדת, ועבור זה כדאי לקבל הדרכה. לתלייה של ערסל יש מספר כללי בטיחות:

  • אין להתקין את הערסל בגובה העולה על 40 ס"מ מהרצפה, כדי למנוע פציעה חמורה במקרה חריג של נפילה
  • אין להניח חפצים חדים או קשים מתחת לערסל או בקרבתו
  • תליית הערסל במיקום עם חשיפה מלאה לשמש פוגעת בחוזק שלו
  • לפני תליית הערסל חשוב לבדוק שאין שחיקה של החבל בנקודת התלייה או ברצועות הקושרות את הערסל

מסתבכים בהתקנה? כדאי להסתייע בחנות ממנה קניתם את הערסל

בין אם אתם מתקינים את הערסל שלכם בשטח, בחצר, במרפסת או אפילו בחדר, כדאי לדעת שיש אפשרות להסתייע בשירות של החברה ממנה קניתם את הערסל על מנת לתלות אותו – כתלייה זמנית או כתליית קבע באמצעות דיבלים המחוברים לתקרה. המחיר של ערסל שכיבה פשוט מתחיל ב-80 ₪ ויכול להגיע עד ל-300 ₪ עבור ערסל איכותי במיוחד.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה