כל מה שצריך לדעת על השתלות שיער במפרצים לפני קבלת הטיפול



רוב הגברים שחווים התקרחות במפרצים, ומנסים שיטות שונות של טיפולים מונעים, מקבלים בסופו של דבר את ההחלטה על השתלות שיער במפרצים. אין הגבלת גיל למועמדות לטיפולים אלו, והשיקול היחיד שמנחה מנתחי שיקום שיער הוא המצב הבריאותי הכללי של המטופל והתאמתו להליך.

השתלות שיער במפרצים

אז אם נשירת שיער במפרצים משפיעה באופן שלילי על חייכם עד כדי כך שאתם נמנעים ממצבים חברתיים, מקבלים פחות הזדמנויות בעבודה או במערכות יחסים וחווים דיכאון או חרדה, כדאי שתבדקו את האפשרויות השונות של השתלות שיער במפרצים.

מומלץ לקבל ייעוץ מקדים לפני הטיפול כדי להבין אם אתם נחשבים כמועמדים מתאימים להשתלת השיער, והמנתח עשוי להמליץ על השיטות המתאימות לשיקום השיער שלכם, לפני ההשתלה.

איך מוצאים מנתח השתלות שיער במפרצים עם מוניטין מצוין?

מוניטין מצוין של אנשי מקצוע מומחים בתחום הוא המפתח להצלחת השתלות שיער במפרצים, ושיפור הרווחה. אתם צריכים למצוא מנתח מכובד להשתלות שיער, ולא איש מקצוע שמריץ קמפיינים פרסומיים באמצעות משפיענים חלקלקים באינסטגרם.

ניתן למצוא מנתח איכותי שמתמחה בהליכי שיקום שיער עם המלצות אישיות של מטופלים קודמים מרוצים, אבל אין ספק שהמקום הטוב ביותר לחפש בו מנתח מכובד של השתלות שיער במפרצים הוא מאגר המידע של IAHRS, הועידה הבינלאומית לכירורגיית שיקום שיער.

ארגון בינלאומי שמקבל לשורותיו רק את הרופאים הטובים ביותר בתחום

אפשר למצוא מנתח השתלות שיער במפרצים שמנהל מרפאה בטורקיה, שיש לו מוניטין מעולה ושהוא רשום כחבר ב-IAHRS, כי כשתמצאו את המנתח המתאים לכם, תהיו מוכנים לטוס לטורקיה, וליהנות מחבילת שירות מקיפה ומפנקת.

מומלץ להרכיב רשימה קצרה של מנתחים פוטנציאליים ואז לבדוק את המוניטין של כל רופא. חפשו ביקורות, המלצות מטופלים, אזכורים תקשורתיים ואת כל המידע שתוכלו למצוא על המנתח שבחרתם.

לא מתחילים טיפול השתלות שיער במפרצים לפני שמתקיימת פגישת ייעוץ

ברגע שאתם מוצאים מנתח השתלות שיער במפרצים שיש לו מוניטין מעולה, מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ מקדימה.

במהלך הפגישה חשוב לשאול את כל השאלות שיש לכם על ההליך, לבקש לראות תמונות לפני ואחרי של מטופלים קודמים, להבין את מאפייני הטיפול המוצעים במרפאה, רמת שירות הלקוחות, המקצועיות והמומחיות של המנתח והצוות הרפואי במרפאה.

מה קורה במהלך פגישת הייעוץ הראשונה?

בפגישת הייעוץ הראשונה תמלאו שאלון רפואי שמציג את המידע על בריאותכם הכללית, ההיסטוריה הרפואית שלכם והטיפולים שניסיתם בעבר. הרופא יבדוק את הקרקפת על מנת לקבוע את חומרת נשירת השיער וימליץ על שיטת הטיפול המתאימה ביותר. בשלב הבא יבוצעו סריקות ומדידות וכן צילומים לתיעוד נשירת השיער לפני הטיפול.

אם המנתח יקבע שאתם נחשבים כמועמדים מתאימים לניתוח, תקבלו הסבר מלא על השיטות השונות של השתלות שיער במפרצים, חומר ההרדמה הכרוך בטיפול, ציפיות מציאותיות, סיכונים אפשריים, עלויות והתוצאות שניתן לצפות להן בשבועות ובחודשים שלאחר הניתוח.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה