כל מה שכדאי לדעת על מאווררי תקרה למחסנים



אנשים רבים שמעו או ראו מאווררי תקרה למחסנים וחלקם תוהים איך הם עובדים ומהן התכונות שלהם. מאווררי תקרה תעשייתיים ענקיים הם מדהימים בהיסטוריה של מאווררי תקרה. ההתקדמות הטכנולוגית האחרונה ותכונותיהם מאפשרות להם להתבלט בתחום.

מאוורר תקרה

מאמר זה דן בכל מה שצריך לדעת על מאווררי תקרה למחסנים, ומבהיר את כל הבלבול לגביהם. המאמר כולל הסבר מפורט שייתן לכם מושג טוב יותר על הטכנולוגיה המתקדמת הזו. בואו נתחיל.

מה הגודל של מאווררי תקרה למחסנים?

זו השאלה הנפוצה ביותר שאנשים רבים תוהים לגביה כשהם מחפשים מאווררי תקרה למחסנים. אין ספק שאלו מכשירי חשמל מתקדמים, אבל עקרון העבודה שלהם פשוט. סוגי מאווררי תקרה תעשייתיים ומסחריים גדולים עובדים במהירות נמוכה בנפח גבוה.

למאווררים אלו יש נפח גבוה של זרימת אוויר כשהם פועלים במהירות נמוכה. אם תבחנו מאווררי תקרה למחסנים, תראו שהם נעים לאט. אתם בטח תוהים איך הם מספקים נפח אוויר גבוה במהירות נמוכה, והתשובה הפשוטה היא באמצעות הנדסה.

מאווררי התקרה התעשייתיים והמסחריים הגדולים תוכננו על פי תקנים אווירודינמיים על מנת לספק זרימת אוויר גבוהה. יש להם עיצוב להבים ייחודי כדי לכוון את האוויר ולספק רוח מכוונת היטב.

גם מספר הלהבים במאווררים חשוב מאוד

אין זה פשוט להחליט על מספר הלהבים שמספקים ביצועים מצוינים. בחלק מהדגמים של מאווררי התקרה התעשייתיים הענקיים יש שישה להבים, בעוד שבחלקם יש שבעה, וכן הלאה. מאווררי התקרה התעשייתיים הגדולים של היום מכילים שישה להבים, שמספקים ביצועים מקסימליים.

הלהבים הגדולים של מאווררי תקרה למחסנים מספקים נפח אוויר גבוה במהירות נמוכה מאוד, ולכן הם מצוינים למחסנים גדולים.

יישומי מאווררי תקרה למחסנים

מאווררי תקרה למחסנים מסייעים גם בהפצת האוויר הקריר של מערכת מיזוג אוויר, כך שניתן להשתמש בהם על מנת לסייע לתפקוד מערכת המיזוג. מאווררים אלו מועילים, מכיוון שהם יכולים לעבוד באזורים גדולים לצורך אוורור. ברוב המקרים, ניתן להתקין את רוב הדגמים באזורים שגובהם ארבעה מטרים ומעלה.

הם מכסים שטחים גדולים מאוד ומשפרים את איכות האוויר. מאווררי תקרה למחסנים יכולים גם לשפר את איכות האוויר על ידי הפחתת הלחות והטמפרטורה במידה מסוימת. בשל זרימת האוויר הגבוהה שלהם, מאווררי התקרה הגדולים שומרים על תחושת יובש ונוחות של השוהים בחלל המקורר.

הבריזה המכוונת היטב שלהם מעניקה תחושת קירור לאנשים שעובדים באזור, באופן שמאווררי תקרה קטנים אינם יכולים להשיג. אפשר להגיד שמאווררי תקרה ענקיים מציעים פתרון אחד מושלם לבעיות רבות.

הגדלים של מאווררי תקרה למחסנים

מאווררי תקרה למחסנים זמינים בגדלים גדולים בהשוואה למאווררי תקרה ביתיים. הם מכסים שטחים רחבים בשל גודלם הגדול, שנע בין 3.7 מטרים ל-7.3 מטרים.

ניתן לבחור את הגודל הדרוש בהתאם לאזורים שאותם יש לכסות עם מקור אוורור חזק. הם מושלמים במיוחד להתקנה באזורים תעשייתיים גדולים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה