כל הציוד שתצטרכו לקחת איתכם לקמפינג



ישראל משופעת באתרי מחנאות. נחלים, יערות, חופים ושמורות טבע. הישראלים אוהבים לצאת לטבע בייחוד בימי האביב וחופשת חגי תשרי. אז מזג האוויר נעים ומאפשר להנות משלל פעילויות אתגריות בטבע.

Shutterstock

בשביל שהקמפינג יהיה מוצלח חייבים להצטייד בהתאם. ענף ציוד הקמפינג הוא אחד מענפי המסחר המתפתחים ביותר בישראל והצע הציוד רחב מאד. ההתפתחות בענף נובעת בעיקר בגלל ההתעניינות ההולכת וגוברת של הציבור בלינות שטח. במקביל נעשית מתיחת פנים למגוון אתרים המאפשרים לציבור להנות משטחי קמפינג מאובזרים ונגישים. ציוד הקמפינג צריך להיות מותאם לסוג הטיול, תנאי השטח וכמות הימים שהוא יארך.

 

להלן רשימת ציוד קמפינג בסיסית למטייל:

לבוש - מומלץ להצטייד בביגוד התואם לתנאי השטח. ביגוד מנדף זיעה יאפשר לכם להנות מפעילות מאומצת בחום מבלי לחוש את אגלי הזיעה ותחושת הדביקות. בתנאי חום, מומלץ להצטייד בסנדלי שטח מאוררות המאפשרות הליכה עם סוליה תומכת ומאפשרות לדרוך ביציבות בשטחי עפר ובנחלי מים. בגדי ים למקרה בו תרצו לטבול במעיין או נחל וכובע שמש להגנה על הראש. בגדים תרמיים יתאימו לאזורים הררים בהם הטמפרטורה צוללת בשעות הלילה.

ציוד אכילה - את הציוד יש להתאים לכמות ימי הלינה ולפי הצורך: כירה לבישול או גז ולצרף אליה מצית או גפרורים להבערה. סיר, מחבת לבישול המזון ומכונת אספרסו ניידת לחובבי הקפה. בנוסף יש לקחת סכין לחיתוך המזון. צלחות, סכו"ם ופותחן במקרה בו משתמשים בשימורים. לשתיה יש להצטייד בבקבוקי מים או מימיות, כוסות וצידנית לאכסון המזון והשתיה.

מוצרי היגיינה ותחזוקה - כדי לשמור על הניקיון ולהגן על הגוף חייבים להצטייד במוצרים בסיסיים. כדוגמת מגבת, מטליות לחות, נוזל חיטוי, קרם הגנה מהשמש ותרסיס הגנה מיתושים. בנוסף חשוב להצטייד בתיק עזרה ראשונה שיאפשר לתת סיוע לפציעות בשטח.

לינה - כדי ללון בשטח חשוב להצטייד באוהל נפתח לפי מספר המטיילים.  ישנם אוהלים קטנים המיועדים לזוג מטיילים וכאלו המיועדים ל8-10 אנשים ואפילו יותר. האוהלים שנמכרים כיום ניתנים לפתיחה בקלות בכמה דקות וללא מאמץ. אז גם את אתם נודדים ממקום למקום לא תצטרכו לבזבז זמן על פירוק והרכבה של האוהל. ניתן להצטייד בשקי שינה בנוסף לאוהל או ללינה במקומות בהם יש אוהלי קמפינג מובנים. חשוב שתבחרו באוהלים איכותיים העמידים גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים. כך תוכלו לאפשר לעצמכם הגנה מלאה ובטיחות בכל שטח.

רשימת הציוד לקמפינג משתנה מאדם לאדם ומותאם לסוג הטיול והשטח. ציוד לקמפינג באזור מושלג יהיה שונה מציוד לקמפינג בתנאי חום. ניתן להגיע לחנויות מטיילים ולהתייעץ עם אנשי מקצוע. או להתרשם משלל פתרונות באתרי האינטרנט ולבחור את מה שהכי מתאים לצרכים שלכם.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה