כל הסיבות לרכוש שירותי אישורי הגעה לאירוע שלכם



הוא שירות שיאפשר לכם לראות מראש את התמונה המלאה ולדעת את כמות המוזמנים הצפויה להגיע לאירוע, אבל משום מה רבים לא מייחסים לו חשיבות וחבל. בואו נראה מה זה שירותי אישורי הגעה לאירוע, איך זה עובד ולמה גם אתם חייבים להכניס את השירות לרשימת הצ׳ק ליסט שלכם?

canva

שירותי אישורי הגעה לאירוע נועדו לוודא שכל המוזמנים שלכם בפועל יגיעו לאירוע, כך שתדעו מראש להתארגן מבחינת מקומות ישיבה וכמות מנות. אישורים אלו מגיעים לרמת דיוק גבוהה, ולכן הם נעשו פופולריים מאוד וחלק מהשירותים החיוניים לכל סוגי האירועים.

אז איך זה עובד ומה אתם צריכים לעשות?

ראשית, עליכם להעביר את רשימת המוזמנים שתכננתם מראש לחברה שדרכה תרכשו את השירות, על מנת שהנציגים ייצרו קשר עם המוזמנים שלכם ויאשרו מולם הגעה. השירות נעשה קודם בהודעה שאותה מקבלים המוזמנים עם לינק לאישור הגעה ואישור כמות המוזמנים, ולאחר מכן נציגים יחייגו למי שפספס את ההודעה וגם למתלבטים.

אומנם שירותי אישורי הגעה לאירוע נשמעים פשוטים ואפשר לעשות את זה לבד, אך נסביר שמדובר על עבודה לא פשוטה הכוללת את השגת האורחים, מעבר על הרשימה כדי שלא לפספס את האורחים שלא הגיבו, חזרה לאורחים מתלבטים וכמובן לתעד הכל כדי שתוכלו להיות מעודכנים תמיד ולדעת מי מגיע, כמה ולמה וגם מי לא מגיע.

בואו נראה את היתרונות הבולטים של שירותי אישורי הגעה לאירוע

נציגים שיודעים להוציא מידע מהאורחים

בואו לא נשכח כי מדובר על נציגים מיומנים שיודעים ״לתקתק״ עניינים ולהוציא מידע מהאורחים, כך שתהיו בטוחים כמעט ב- 99% אם הם יגיעו או לא. לפעמים הם גם ידעו לתת פוש קטן לאורחים מתלבטים על מנת לקבל החלטה ולהגיע, למרות שאולי הם לא רצו להגיע מכל סיבה.

אפשרות לקבל תשובה כנה ואמיתית

אורחים שלא מעוניינים להגיע מכל סיבה, ירגישו בנוח יותר להודיע זאת לנציג שהם לא מכירים מאשר לבעל השמחה, ולכן תוכלו לקבל כמות מדויקת מאוד של אורחים שאישור הגעה. אם כך, השירות בהחלט יחסוך שיחות לא נעימות עם אורחים מסוימים ובכלל תוכלו לפנות זמן לעיסוקים אחרים.

תוכלו ליהנות מחיסכון עצום בזמן

נזכיר ששירותי אישורי הגעה לאירוע מתחילים כשבועיים לפני האירוע ולעיתים הטלפונים נמשכים גם כמה ימים לפני האירוע, הרי צריך להתקשר למי שלא ענה ולמתלבטים וממש להתקשר אחד אחד ובטח לא יהיה לכם זמן לזה כמה ימים לפני האירוע, ולכן תוכלו לתת את המשימה לחברה חיצונית ולהיות בראש שקט.

לבצע שינויים בכמות המנות ולחסוך כסף

את המידע על כמות האורחים תוכל לקבל ממש כמה ימים לפני האירוע, וכך להיערך בהתאם מבחינת כמות המנות מול בעל האולם ולבצע שינויים בהתאם מבלי להפסיד כסף על מנות מיותרות, כך שמדובר על חיסכון כספי גדול.  כשמדובר על כמות גדולה של מוזמנים, השירות חיוני מאוד ויוכל לחסוך לכם הרבה כסף.

אפשר להזמין גם שירות סידורי הושבה

לרוב, חברות העוסקות בתחום אישורי הגעה לאירוע, לרוב גם מעניקות גם שירות סידורי הושבה המאפשר לארגן את הושבת האורחים באולם בהתאם לאישורי ההגעה, וכך כל אחד יידע את מקומו ולא יהיה בלגן באולם. למעשה, דיילים ודיילות יקבלו את האורחים בסטייל ויגישו להם את מספר השולחן וגם כוס שמפניה.

רוצים לשמוע יותר על שירותי אישורי הגעה לאירוע? חברת רזרבה מציעה לכם חבילות סופר משתלמות!

למידע נוסף לחצו כאן >

 

הכותבת היא אתי דהאן מחברת WEWRITE  כתיבת תוכן שיווקי

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה